El Ple de l'Ajuntament ha aprovat el pressupost per a l'exercici 2016, per 10 vots a favor, dels regidors de les formacions polítiques d'Esquerra Republicana de Catalunya (ERC), Convergència i Unió (CiU) i la Candidatura d'Unitat Popular (CUP) i 7 vots en contra, dels regidors de les formacions Canetencs Independents (CI), del Partit Popular (PP), de Som Canet i del Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC).
És un pressupost de poc més de 12 milions i mig d'euros, que es presenta amb dues premises clares, congelar els impostos que han de pagar els ciutadans i augmentar la inversió en obres i infraestructures municipals. Les àrees que veuen incrementades les seves partides són Benestar Social, Promoció Econòmica i Cultura. El Govern té també el compromís, tal i com reflectien als seus programes electorals, d'invertir durant aquest Mandat en la creació de dos grans projectes, que són un espai cultural i un centre de dia per a gent gran. Per aquests dos conceptes ja es destinen partides d'inversions aquest exercici de 2016.
L'altra gran partida prevista és la d'inversions exclusivament per al 2016. Es destinaran 300.000 euros a millorar diferents espais. En total s'estan valorant entre 10 i 12 propostes, que després se sotmetran a consideració de la població perquè entre tots es triï en quins es vol treballar. Seran doncs, processos participatius, en una mostra de la implicació que es vol que la ciutadania tingui en les decisions municipals. Entre els projectes que es proposen hi ha actuacions al passeig Marítim, la plaça 11 de Setembre o la plaça Manén.
Ara el pressupost es troba en fase d'exposició pública abans de la seva aprovació definitiva, perquè pugui ser efectiu a partir de l'1 de gener de 2016.