Les activitats fetes a Canet durant la jornada de diumenge i també en dies previs, per col·laborar amb la Marató de TV3, han aconseguit recollir al nostre municipi més de 2.700 euros. Han estat molts dies de preparatius perquè la Marató fos un èxit de participació. Les entitats, que han comptat amb la col·laboració activa i el suport de l'Ajuntament, han fet recompte dels diners recollits en la gran varietat d'actes organitzats. Algunes d'aquestes xifres, que ens han facilitat els companys de Ràdio Canet, són:
Associació per la Cardio Protecció + Associació de veïns del casc Antic: 920 euros
Amics del ball: 225 euros
Col·legi Yglesias: 616 euros
Club Volei Papis: 227 euros
Canet Futbol Club: 50 euros
Associació de dones Sàlvia: 423 euros
GGespaiCaixaCanet: 277 euros
Aquestes són algunes de les xifres que ens han arribat, però s'hi han d'afegir els obsequis que han donat altres entitats:
Agrupació d'exfutbolistes del Futbol Club Barcelona (sr. Marcos Escobar)
Canet Futbol Club
Penya Barcelonista
Club Bàsquet Canet
Aquí us deixem un resum en vídeo de les activiats de la tarda:
L'Ajuntament vol agrair a tothom la seva participació i implicació i en especial a totes les entitats que hi han participat:
Associació per la Cardioprotecció
Associació de veïns del Casc Antic
Escoles de dansa: 6è Sentit, Anna Belsolell, Fanàtix Dance i Natàlia Prior
Escola de Música
Col·legi Yglesias
Institut Lluís Domènech i Montaner
Moixons Llepafils
Amics del ball
Gegants de Canet i Gegants del barri dels Abells
Colla jove dels Amics de la Sardana
Institut del Teatre de Barcelona
Associació de Dones Sàlvia
GGespaiCaixaCanet
Canet Futbol Club
Club Bàsquet Canet
Penya Barcelonista
Àrees de l'Ajuntament, entre elles Cultura, Educació i Seguretat Ciutadana
En total la recaptació de la Marató fins diumenge al vespre, va ser de 8.864.000 euros. Encara podeu fer-hi aportacions. Entreu al web de la Marató