ES|EN|FR
Telèfons
Correus
Cercar
Facebook
Twitter
Instagram
Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
La Policia Local intervé en la detenció d'un jove que conduïa begut
PUBLICAT Dijous, 04.11.2004
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic

La

Policia Local

va intervenir divendres passat, 29 d'octubre, en un accident a la rotonda de la carretera nacional, a la zona de Can Segarra.

Un jove de 26 anys veí de Canet, va perdre el control del seu vehicle quan conduia amb excés de velocitat a la carretera Nacional II. Va xocar amb la rotonda i va punxar una roda del cotxe.

La prova d'alcoholèmia que van practicar-li els agents va donar positiva, per la qual cosa es van instruir diligències penals per un suposat Delicte contra la Seguretat del Trànsit.

En l'accident només va resultar implicar el cotxe d'aquest jove i els danys van ser materials de caràcter lleu.

El vehicle va quedar immobilitzat a l´acte i ha estat lliurat al titular un cop celebrat el judici ràpid als Jutjats d´Arenys de Mar, que han sentenciat el conductor del turisme a pagar una multa de 720 euros i se'l priva de conduir vehicles a motor durant 1 any.


Informació publicada el dijous 4 de novembre de 2004

^