Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
Pinzellades de Canet es presenta als botiguers
PUBLICAT Divendres, 17.11.2006
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic

Més de 30 persones han assistit a la presentació de la singular iniciativa anomenada Pinzellades de Canet organitzada per l´Ajuntament, la Unió de Botiguers i Comerciants i l´Associació de Venedors de la Plaça Mercat de Canet de Mar.

Té com a objectiu principal difondre la riquesa cultural de la ciutat tot reforçant el sentiment d'identitat i de pertinença a un lloc mitjançant la participació activa del comerç local i es tracta de la continuació natural del projecte iniciat amb els àlbums de cromos M'agrada Canet i Canet pas a pas , que tan bona acollida varen tenir entre els ciutadans. En essència consisteix en el conegut joc de la memòria que a partir de 20 imatges i la corresponent explicació dóna resposta a la pregunta:

Com definir que és i que significa Canet de Mar a partir de 20 conceptes?

Les fotografies les faran els membres del Foto Grup Canet i el llibret explicatiu anirà a càrrec d'un grup de canetencs coneixedors de la història de la població.

Aquest preuat obsequi és presentarà en un elegant estoig i només es podrà aconseguir mitjançant uns cupons que s´obsequiaran com a premi a la fidelitat i la compra en els establiments del municipi. Els clients ompliran una llibreta que recorda els antics segells Valispar o Vegè i que, un cop plena, és podrà bescanviar per la col·lecció Pinzellades de Canet. A més a més entraran a formar part d'un sorteig de vals per comprar a les botigues participants.

Informació relacionada
El nou joc del poble
Se n'editaran 100 unitats més
Presentació aquest diumenge 25 de març
Un regal imprescindible per estimular la nostra memòria col·lectiva
Ajuntament: Ample, 11 - 08360 Canet de Mar
Tel. 937 943 940 - Fax 937 941 231
Adreces correu