ES|EN|FR
Telèfons
Correus
Cercar
Facebook
Twitter
Instagram
Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
El Concurs de Teatre Pedracastell arriba a la 52a edició amb vuit propostes de teatre amateur
PUBLICAT Divendres, 23.01.2026
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic

Canet de Mar acollirà, del mes de gener al mes d’abril de 2026, la 52a edició del Concurs de Teatre Pedracastell, una cita plenament consolidada dins el calendari cultural del municipi i del teatre amateur català. El certamen és organitzat, un any més, per l’Associació artística i teatral El Centru, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Canet de Mar.

Fidel a l’esperit que l’ha caracteritzat al llarg de més de cinc dècades, el Concurs Pedracastell torna a oferir una programació diversa i de qualitat, amb la participació de companyies amateurs d’arreu de Catalunya i una clara aposta per textos clàssics i contemporanis.

  Vuit muntatges en competició i Gala finalUna cita cultural arrelada al municipi, que a l’edició 2026 comptarà amb vuit produccions teatrals, que es representaran entre finals de gener i finals de març a Canet de Mar. 

Com ja és tradició, el concurs culminarà amb una gala final amb lliurament de premis, que tindrà lloc el dissabte 25 d’abril de 2026, a l’Envelat de Vil·la Flora. Durant aquest acte es reconeixeran les millors interpretacions, direccions i muntatges de l’edició.El Concurs de Teatre Pedracastell és una de les iniciatives culturals més longeves de Canet de Mar i s’ha convertit, any rere any, en un punt de trobada del teatre amateur, tant per a les companyies participants com per al públic local i visitant.

Des de l’Ajuntament de Canet de Mar es posa en valor la tasca continuada d’El Centru i la seva contribució a la dinamització cultural del municipi, així com el compromís amb la promoció de les arts escèniques i la participació ciutadana.

 cartelleraDiumenge 25 de gener
L'última copa, de Marc Abril – Sala Cabanyes de Mataró

Dissabte 31 de gener
Fitzroy, de Jordi Galceran – Komix Grup de Teatre de la Garriga

Diumenge 15 de febrer
Anònim Venecià, de Giuseppe Berto – Companyia de Teatre Amateur Enric Borràs (Sant Feliu de Llobregat)

Dissabte 21 de febrer
Terra Baixa, d’Àngel Guimerà – Qollunada Grup de Teatre (Terrassa)

Diumenge 1 de març
12 sense pietat, de Reginald Rose – Grup de Teatre ACR de Fals

Dissabte 7 de març
Mentides, d’Anthony Neilson – Inestable Ceretana de Teatre (Puigcerdà)

Diumenge 22 de març
Tots eren fills meus, d’Arthur Miller – Grup de Teatre de Gràcia (Barcelona)

Dissabte 28 de març
Les indòmites, d’Ivan Padilla – Companyia Els Carlins de Manresa

 

^