Des d’aquest passat cap de setmana, el sistema d’atenció telefònica centralitzada mitjançant el 061 Salut Respon ja està plenament operatiu al Centre d’Atenció Primària (CAP) de Canet, situat a la plaça Universitat, 1. Aquest desplegament forma part de la implementació progressiva del nou model d’atenció telefònica a tota la Regió Sanitària de Girona, i també s’ha activat simultàniament als CAP de Tordera i Pineda.
El CAP de Canet continuarà prestant assistència presencial de dilluns a divendres, en l’horari habitual de 8 h a 20 h, així com durant els caps de setmana. En cas de necessitat urgent durant el cap de setmana, els usuaris poden adreçar-se presencialment al centre.
Pel que fa a l’atenció telefònica, a partir d’ara caldrà adreçar-se exclusivament al 061 per rebre orientació sanitària, o al 112 en situacions d’emergència greu. Aquest nou sistema s’ha implantat amb l’objectiu de reorganitzar els circuits d’atenció i garantir una millor resposta sanitària a la ciutadania.
El servei 061 Salut Respon està disponible les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any, i ofereix una via directa i eficient per fer consultes, rebre orientació sanitària o demanar assessorament mèdic, tant per via telefònica com en línia.
Amb aquesta nova organització, el telèfon del CAP de Canet romandrà inactiu durant els caps de setmana i festius, mentre que continuarà operatiu els dies laborables en horari de 8 h a 20 h, com fins ara.