ES|EN|FR
Telèfons
Correus
Cercar
Facebook
Twitter
Instagram
Botó que mostra/amaga menú lateral
Notícies
Nou sistema d'atenció telefònica centralitzada a través del 061 ja operatiu al CAP de Canet
PUBLICAT Dimecres, 18.06.2025
Imprimir
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònic

Des d’aquest passat cap de setmana, el sistema d’atenció telefònica centralitzada mitjançant el 061 Salut Respon ja està plenament operatiu al Centre d’Atenció Primària (CAP) de Canet, situat a la plaça Universitat, 1. Aquest desplegament forma part de la implementació progressiva del nou model d’atenció telefònica a tota la Regió Sanitària de Girona, i també s’ha activat simultàniament als CAP de Tordera i Pineda.

El CAP de Canet continuarà prestant assistència presencial de dilluns a divendres, en l’horari habitual de 8 h a 20 h, així com durant els caps de setmana. En cas de necessitat urgent durant el cap de setmana, els usuaris poden adreçar-se presencialment al centre.

Pel que fa a l’atenció telefònica, a partir d’ara caldrà adreçar-se exclusivament al 061 per rebre orientació sanitària, o al 112 en situacions d’emergència greu. Aquest nou sistema s’ha implantat amb l’objectiu de reorganitzar els circuits d’atenció i garantir una millor resposta sanitària a la ciutadania.

El servei 061 Salut Respon està disponible les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any, i ofereix una via directa i eficient per fer consultes, rebre orientació sanitària o demanar assessorament mèdic, tant per via telefònica com en línia.

Amb aquesta nova organització, el telèfon del CAP de Canet romandrà inactiu durant els caps de setmana i festius, mentre que continuarà operatiu els dies laborables en horari de 8 h a 20 h, com fins ara.

^