L'Àrea de Promoció Econòmica informa de la celebració d'una sessió de treball que s'adreça expressament als empresaris del sector del textil de la comarca. Es farà el dimecres 29 de maig a les 12 del migdia al TecnoCampus de Mataró. En aquesta jornada es presentarà el projecte d'impuls del sector tèxtil del Maresme, centrat en l'impuls de tallers de confecció i auxiliar a la comarca, i que s'està posant en marxa des de la Fundació Tecnocampus Mataró-Maresme i l'Associació d’Empresaris de Gèneres de Punt de Mataró i Comarca (ASEGEMA).
Aquesta iniciativa, que compta amb la col·laboració la Federació d’Associació i Gremis Empresarials del Maresme (FAGEM) i el suport del Servei d’Ocupació de Catalunya i el Fons Social Europeu, s'emmarca dins d'un projecte més ampli, el de l'Associació de Col·lectivitats Tèxtils Europees (ACTE).
La sessió comptarà amb la participació de Miquel Rey, regidor de Promoció Econòmica i Innovació i president de la Fundació TecnoCampus Mataró-Maresme; Paulí Aluart, President d'ASEGEMA; Carles Fillat, cap del servei de Teixit productiu del TecnoCampus; i Roser Moré, presidenta de FAGEM.
L'activitat finalitzarà al voltant de les 13.00 hores amb una sessió de networking, és a dir, de xarxa de contactes professionals.