Ajuntament de Canet de MarAJUNTAMENT DE CANET DE MAR

Notícies
Dijous de 9:00 a 14:00 hores i de 17:00 a 19:00 hores
PUBLICAT Divendres, 16.09.2022

OAC exteriorA partir del pròxim 22 de setembre, l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament de Canet de Mar tornarà a prestar servei els dijous a la tarda.

Concretament, l’horari de l’OAC serà:

  • De dilluns a divendres: de 9:00 a 14:00 hores.
  • Dijous de 9:00 a 14:00 hores i de 17:00 a 19:00 hores.

Recordem que del 15 de juny i fins al 15 de setembre, l'Oficina d'Atenció Ciutadana  modifica el seu horari habitual i, durant aquests mesos d’estiu, només presta servei durant els matins. 

 Quins serveis ofereix l’OAC? 

  • Registre d'entrada i sortida de documents (presencial i electrònic).
  • Atenció directa al ciutadà (presencial, telefònica i virtual) i derivació a les àrees i departaments responsables.
  • Gestió del correu postal de la corporació.
  • Gestió del padró d'habitants (suport al departament d'Estadística).
  • Elaboració de continguts informatius puntuals (avisos, incidències ...)
  • Informació de tots els serveis municipals i derivació (si és possible) a d'altres serveis públics.
  • Informació de tots els tràmits que es poden fer a l'Ajuntament de Canet de Mar.
  • Tramitació inicial o completa dels tràmits assignats
  • Gestió administrativa del Cementiri Municipal

 On la pots trobar? 

  • Carrer Ample, 11. Edifici principal de l’Ajuntament de Canet de Mar.

 Telèfon de contacte 

  • 93 794 39 40

 

 Correu electrònic 

  • canet.oac@canetdemar.cat