FASE 1 del 2 de maig al 3 de juny
|
Presentació de les propostes per part de la ciutadania, les entitats i les associacions.
|
Com i on presentar les propostes? 1. EN LÍNEA
2. Omplint la BUTLLETA i dipositant-la a les urnes ubicades als diferents espais habilitats del municipi. MAPA URNES Qui pot presentar les propostes? - Veïns i veïnes de Canet de Mar.
- Entitats i associacions que estiguin en el Registre d'Entitats de l'Ajuntament de Canet de Mar. Tipus i import màxim de les propostes? Les propostes d'inversió fins a 40.000 € i les propostes de serveis de fins a 15.000 €. Condicions de les propostes Ser considerades una inversió, és a dir, tot allò que l'ajuntament pot inventariar i és perdurable en el temps, pot ser una renovació o creació d'un equipament, la millora d'un espai públic o l'adquisició de mobiliari. Ser de competència municipal, ser realitzables tècnicament i viables econòmicament i que respectin el marc jurídic i legal existent. |
Inici del procés (notícia)
11 d’abril. S’aproven les BASES de la 2ª edició dels Pressupostos Participatius a la Junta de Govern. 27 de juny Presentació dels Pressupostos Participatius (Activitat ajornada) Presentació de les propostes - 17 de setembre
|
FASE 2 del 4 de juny a l'11 de juny
|
Validació, estudi i presentació de les propostes.
|
Per part de la Comissió Ciutadana de Seguiment i dels Serveis Tècnics.
|
FASE 3 del 17 de setembre al 21 d'octubre |
Votació ciutadana
|
Qui pot votar les propostes? Les persones empadronades a Canet de Mar a data 1 de gener de 2018, majors de 16 anys. VOTEU DES D'AQUÍ!!
Consulteu el detall de les propostes en aquest enllaç.
|