Ajuntament de Canet de MarAJUNTAMENT DE CANET DE MAR

Notícies
PUBLICAT Dimarts, 16.09.2025
Parṛquia Canet de Mar

El bisbat de Girona ha publicat aquest setembre, els nous nomenaments a les parròquies de la diòcesi. Entre aquests nomenaments hi ha el del nou rector de la parròquia de Sant Pere i Sant Pau de Canet de Mar. Es tracta del mossèn Santiago Parejo Campillo. 

Mossèn Parejo substitueix al mossèn Felip Hereu, rector de Canet des del 2016, que deixa el nostre municipi per ser rector de les parròquies d’Argelaguer,  Besalú, Beuda, Dosquers, Lligordà, Maià de Montcal, la Miana, Montagut, Oix, Sadernes, Sales de Llierca, Sant Jaume de Llierca, Segueró i Tortellà, i encarregat de Fares i el Mor i Ossinyà.

Mn. Parejo fou nomenat vicari quan Mn. Hereu va prendre possessió com a rector de Canet, Sant Pol i Sant Cebrià al setembre de 2016