Ajuntament de Canet de MarAJUNTAMENT DE CANET DE MAR

Notícies
Les tardes del 4 al 22 d'agost
PUBLICAT Dijous, 31.07.2025
camp de futbol municipal

L’Ajuntament posa en marxa aquest agost, una prova pilot d’obertura del camp de futbol durant les tardes, amb l’objectiu de fomentar l’esbarjo, l’activitat física i els valors esportius entre la població infantil i juvenil del municipi.

Horari d’obertura: Del 4 al 22 d’agost, de dilluns a divendres, el camp de futbol romandrà obert de 17.00 h a 21.00 h, sempre que no coincideixi amb activitats programades per entitats esportives federades, que tindran prioritat d’ús de la instal·lació.

 Objectius de la iniciativa:🔸 Promoure hàbits saludables i la pràctica regular d’esport.
🔸 Fomentar valors com el respecte, la cooperació i la inclusió a través de l’activitat física.
🔸 Oferir una alternativa d’oci actiu durant les vacances escolars.
🔸 Donar resposta a les necessitats de socialització i convivència dels joves del poble.

Aquesta acció forma part del compromís municipal per millorar l’ús de les instal·lacions esportives i apropar l’esport a tota la ciutadania, especialment als més joves.

Posteriorment, es farà una valoració de cara a properes accions, en funció de l’acollida i les necessitats detectades