El nou logotip reflecteix una imatge moderna, dinàmica i compromesa amb l´essència i l´esperit local que ha caracteritzat Ràdio Canet durant aquestes més de quatre dècades. Es manté,amb una nova tonalitat de blau, el nom de Ràdio Canet, però guanya presència amb l´ús de majúscules i s´inclou el passat mariner de la vila en forma d´onades. Un concepte que connecta amb les ones de ràdio. El disseny destaca per la seva senzillesa i claredat.
El projecte de renovació del logotip s´ha fet a través del programa Talent Creatiu i Empresa de la Generalitat de Catalunya, que connecta estudiants de disseny amb encàrrecs reals del món professional. El disseny guanyador ha estat obra de Rosi Jiménez Hernàndez, alumna de l´Escola Groc, seleccionat entre una cinquantena de propostes.
La presentació oficial del logotip s´ha fet en un programa especial en directe que, coincidint amb la Festa Major de Sant Pere i Sant Pau, ha tingut lloc sota les porxades de l´Odèon, a la Plaça 1 d´Octubre. Un programa de ràdio que ha comptat amb tots els ingredients per ser un homenatge al passat, present i futur de l´emissora. L´espai ha inclòs entrevistes als fundadors de Ràdio Canet, a col·laboradors històrics i altres professionals que han deixat la seva empremta al llarg dels anys. També s´hi han recordat programes mítics que formen part de la memòria col·lectiva del municipi. El to festiu del programa s´ha vist reforçat amb diverses actuacions musicals gràcies a la participació en directe de músics canetencs, com ara, Pep Parra, Sam Darris, Jodie Cash, Mar Lage i Pau Pomés.
A més de la nova identitat visual, Ràdio Canet també estrena nous jingles i renova d´aquesta manera la seva imatge sonora. El músic Pau Pomés ha estat l´encarregat de crear els nous jingles de l´emissora, amb la col·laboració de la cantant Ananda Massa, amb l´objectiu de modernitzar l´estil sonor de Ràdio Canet sense perdre l´arrel local i la proximitat amb l´audiència.
Aquí us deixem l'enllaç per si voleu recuperar el programa