 AJUNTAMENT DE CANET DE MAR
AJUNTAMENT DE CANET DE MAR El 14 de febrer és el Dia Internacional de les Cardiopaties Congènites, una patologia que afecta uns 600 nadons cada any. Son menuts que neixen amb una cardiopatia i que gràcies a la recerca, els avenços mèdics i la formació dels equips sanitaris, aquests nens i nenes es poden fer grans i arribar a l’edat adulta.
El 14 de febrer és el Dia Internacional de les Cardiopaties Congènites, una patologia que afecta uns 600 nadons cada any. Son menuts que neixen amb una cardiopatia i que gràcies a la recerca, els avenços mèdics i la formació dels equips sanitaris, aquests nens i nenes es poden fer grans i arribar a l’edat adulta.
Canet de Mar, tal i com fa en altres diades, il·luminarà edificis municipals en una acció de suport i per donar visibilitat a aquestes patologies. En aquesta ocasió el color és el vermell. També s'il·luminaran d'aquest color el Palau de la Generalitat, el Parc d’Atraccions Tibidabo i 76 ajuntaments més.
L'associació AACIC ha redactat un manifest per donar a conèixer la realitat dels infants i adolescents que viuen amb una cardiopatia i la de les seves famílies.