La Policia Local de Canet de Mar informa que el pròxim dijous 19 de gener de 2023 es podrà tornar a renovar o tramitar el Document Nacional d'Identitat (DNI) a la Comissaria de Policia de Canet.
El servei d'expedició de DNI començarà el dia 19 de gener a la Comissaria de la Policia Local de Canet ( c/ Drassanes de Pla, 30) i es farà amb hores concertades prèviament. La mateixa persona haurà de passar a recollir el document el dimarts 24 de gener a la mateixa comissaria.
Per poder renovar el DNI a Canet, només cal que truqueu al telèfon de la Policia Local (93 794 00 88) per demanar cita. Es podrà atendre a un màxim de 60 persones per dia.
L'horari d'atenció serà de 9:30 a 13:00 hores.
Per realitzar el tràmit s'haurà de pagar 12€ en concepte de Taxa d'expedició (l'import s'haurà d'abonar en efectiu i exacte).
Recordem que després d'un temps sense poder oferir aquest servei al poble, la Policia Local de Canet de Mar i el Cos de la Policia Nacional van arribar a un acord per poder tornar a oferir aquest tràmit a les canetenques i canetencs sense haver-se de desplaçar fora del municipi. Concretament, aquesta va ser una de les peticions que el servei de proximitat de la nostra policia, va demanar durant la Junta Local de Seguretat celebrada el passat 6 d'abril de 2022.
Renovació per caducitat:
- Fotografia de carnet en color (ha de ser amb fons blanc)
- DNI caducat
Per a la primera inscripció (1r DNI):
- Fotografia de carnet en color (ha de ser amb fons blanc)
- Certificat de naixement (amb data d’expedició inferior a 6 mesos)
- Certificat d'empadronament (amb expedició inferior a 3 mesos)
Renovació per canvi de domicili:
- Fotografia de carnet (ha de ser amb fons blanc. Vegeu característiques)
- DNI anterior
- Certificat d'empadronament (amb expedició inferior a 3 mesos)
Renovació per pèrdua, robatori o deteriorament:
- Imprès de la denúncia presentada.