Ajuntament de Canet de MarAJUNTAMENT DE CANET DE MAR

Notícies
PUBLICAT Dimarts, 13.12.2022

policia localEl passat dijous 1 de desembre, els Mossos d'Esquadra van detenir a Arenys de Mar un home que presumptament va cometre un robatori amb força, unes hores abans, a Canet de Mar.

Els fets es van produir a dos quarts de set del matí, quan un home vestit de fosc va realitzar una estrebada a una veïna del municipi que es trobava al carrer Sant Antoni.


Mitjançant la ràpida actuació de la unitat de la Policia Local, el seguiment dels objectes del delicte, la visualització de diferents càmeres de vigilància del municipi i la coordinació amb la unitat d'investigació del cos dels Mossos d'Esquadra, es va poder detenir el presumpte autor del delicte a la localitat d'Arenys de Mar.


Així mateix,  gràcies a la col·laboració ciutadana, el passat dissabte 3 de desembre, la Policia Local va poder detenir a un altre home per un intent de robatori en un establiment comercial de la riera Buscarons. Els veïns, que van sentir cops a la porta de l'establiment, van trucar a la Policia Local, que ràpidament es va desplaçar al lloc dels fets per poder evitar aquest robatori.


Des de l'Àrea de Seguretat Ciutadana recordem que podeu contactar amb la Policia Local de Canet de Mar a través del telèfon: 93 794 00 88 (092 a través de telèfon fixe).