AJUNTAMENT DE CANET DE MARA Canet de Mar celebrem la Castanyada, Tots Sants, Halloween i la CASTAWEEN!, un esdeveniment que fusiona la festa americana de Halloween amb la tradicional Castanyada. Una celebració alternativa en què algunes entitats i associacions del poble, amb la col·laboració de l'Ajuntament, han organitzat un munt d'activitats per a tots els públics.
Halloween amb Kneteo L'entitat de joves canetencs 'Kneteo' ha organitzat una festa de Halloween d'allò més comperta. Enguany, la celebració es farà el dia 29 d'octubre a les 23 hores als Jardins de Vil·la Flora.
A partir de les 00:00h (12 de la nit) hi haurà música amb les sessions de Berenzo i Tall Boys Djs
A més a més, hi haurà concurs de disfresses amb premis individuals i amb grup.
El 'Truco o Trato' de Canet Impacta
Canet Impacta ha organitzat el tradicional "Truco o Trato". El pròxim dilluns 31 d'octubre diferents establiments que formen part d'aquesta associació repartiran caramels a les nenes i nens que els visitin disfressats. També hi haurà tallers de treballs manuals i altres sorpreses a la Riera Sant Domènec.
Consulta tots els establiments participants:
![]() | Cartell Canet Impacta Fitxer: Truco_o_trato_cartell_pdf___Canet_Impacta.pdf Format: Acrobat-PDF |
la passejada Zombie de Canet Comerç i Mares Malabaristes
L'entitat Mares Malabaristes i l'Associació Canet Comerç s'han unit per organitzar la '1a Passejada Zombie' de Canet de Mar. Es tracta d'un recorregut per "la zona infectada" del municipi on totes les persones que hi participin han d'anar disfressades. El punt de trobada, Riera Buscarons (4 Cantons) a les 19 hores.
més informació NOTÍCIA | Horari del Cementiri Municipal
NOTÍCIA | Activitats culturals programades per Tots Sants