Ajuntament de Canet de MarAJUNTAMENT DE CANET DE MAR

Notícies
PUBLICAT Dijous, 10.02.2022

Aquest dimecres 9 de febrer al matí, l'alcaldessa de Canet de Mar, Blanca Arbell s'ha reunit amb la Cap de Sector de Correus i d'altres responsables comercials, de gestió d'organització de l'entitat amb vinculació amb el nostre municipi.

Durant la reunió que s'ha dut a terme presencialment a la Sala de Juntes de l'Ajuntament, Arbell ha transmès el malestar i les continuades queixes que les veïnes i els veïns de Canet de Mar tenen en vers del servei que l'empresa Correus està duent a terme al municipi.

Les queixes, majoritàriament, es deuen al retard en el repartiment de cartes, notificacions, la manca del servei general i la limitació horària, ja que es demana que l'oficina estigui oberta al públic en horaris més extensos i accessibles pel conjunt de la ciutadania.

Des de l'empresa de repartiment, han afirmat que en els darrers mesos han estat duent a terme un seguit de canvis interns que haurien de servir per a millorar el servei. També, han assegurat que la plantilla de l'oficina de Canet s'ha vist afectada en nombroses ocasions per la pandèmia de la COVID-19, fet que ha complicat la regularitat del servei de repartiments de cartes, notificacions i paqueteria.

En aquest sentit, els responsables de l'oficina han assegurat que actualment, el repartiment al nostre municipi es troba regularitzat. Han explicat que si no és possible fer una entrega el mateix dia, es torna a programar l'entrega per l'endemà.

Tanmateix, han advertit que estan rebent nombroses queixes d'usuaris que denuncien el retard d'enviaments i notificacions, però que aquests es corresponen a altres operadores que no tenen res a veure amb Correus.

Durant la trobada, l'alcaldessa ha demanat que l'oficina de Canet pugui ampliar els horaris d'atenció al públic, ja sigui donant servei algun dia a la tarda o al cap de setmana. Sobre aquest punt, la responsable de zona ha afirmat que és impossible obrir els caps de setmana, ja que la normativa vigent en funció pública no ho permet. No obstant això, han assegurat que faran valoraran la petició d'ampliar el servei a una tarda a la setmana.

Per tal de poder garantir el servei fora de l'horari d'atenció al públic, han avançat que estan treballant per poder instal·lar una City Park a la porta de l'oficina. Es tracta d'una bústia que permetrà rebre i fer devolucions durant les 24 hores del dia.