Ajuntament de Canet de MarAJUNTAMENT DE CANET DE MAR

NotÝcies
Per temes relacionats amb la COVID-19, el servei comenšarÓ a partir del mes de febrer
PUBLICAT Dimecres, 26.01.2022

Oficina d'habitatgeL’Ajuntament de Canet de Mar ha ampliat el conveni de col·laboració amb l’Oficina d’Habitatge del Consell Comarcal del Maresme perquè aquest pugui oferir els seus serveis presencialment a Canet de Mar dos dies a la setmana. 

Amb l’ampliació d’aquest conveni, les canetenques i canetencs podran fer les seves gestions relacionades amb habitatge sense haver-se de desplaçar fora del municipi.

Concretament, l’Oficina d’Habitatge s’instal·larà al nostre poble els dilluns i els dijous en horari d’obertura de l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament. 

Podeu contactar amb l’Oficina d’Habitatge a través del telèfon 93 741 16 16 (centraleta) o per correu electrònic a l'adreça: habitatge@ccmaresme.cat.

Per demanar cita cal trucar al 93 741 16 16.

Aquest servei s’hauria d’haver iniciat durant aquest mes de gener. Tanmateix, Per temes relacionats amb la COVID-19, el Consell Comarcal ha demanat fer-ho a partir del mes de febrer.

INFORMACIÓ RELACIONADA NOTÍCIA | L´Oficina d´Habitatge visitarà Canet de Mar els dijous