AJUNTAMENT DE CANET DE MARUn any més tenim aquí a les Barraques de Canet, els concerts joves de la Festa Major. Aquest any tindran lloc les nits del 28 i 29 de juny 30 al Passeig Marítim amb un cartellàs!
Divendres 28 de juny a partir de les 23.00 hores (en aquest ordre)
Adala & The Same Song Band
Koers
Kalabranda
Dj Hochi
Dissabte 29 de juny a partir de les 24.00 hores
La Gira-sol
Dj Litus
Barraques en clau de gènere
Tot i que en les darreres edicions, a través de la cartellera i la col·laboració amb les barres, incidíem en la sensibilització sobre les agressions sexistes que es produeixen en l’àmbit de l’oci nocturn, enguany comptarem amb un Punt Lila. La idea sorgeix d’una proposta presentada per una jove de Canet, l’Ari, a l’edició del #PressupostJoveCanet d’aquest any. Amb l’equip de voluntàries, formades per l’ocasió, es sensibilitzarà al públic assistent sobre les agressions de caire masclista i/o homòfob que es produeixen sovint en espais de festa. Al mateix temps s’habilitarà un espai a on les persones que han rebut una agressió puguin adreçar-se.
Barraques més saludables i segures
A l’edició d’enguany de les Barraques, comptarem, aquest cop les dues nits, amb les voluntàries del projecte Som.NIT de la Creu Roja que informan sobre efectes i els riscos associats al consum d’alcohol i de drogues, dels riscos que aquest consum té sobre la conducció i també sobre les conductes sexuals de risc associades a aquests consums amb l’objectiu de promoure unes pràctiques segures en les relacions sexuals.
Com a novetat, aquest any hi haurà, a disposició del públic que ve de fora de Canet, planells informatius amb els horaris dels transports públics que fan parada a Canet. Podeu accedir-hi a través d’aquest enllaç: http://bit.ly/infotransportbarraquescanet