Ref: S/cc EXCM. AJUNTAMENT DE CANET DE MAR ANUNCI El Ple de la Corporació, en sessió de data 30 de maig de 2013, ha acordat aprovar el plec de clàusules administratives i el de prescripcions tècniques particulars que han de regir la contractació, per procediment obert i tramitació ordinària, del contracte de gestió de servei públic d'escola bressol de Canet de Mar. Simultàniament es convoca procediment obert per tramitació ordinària per a l'adjudicació d'aquest contracte. 1. Entitat adjudicatària a) Organisme: Ajuntament de Canet de Mar. b) Dependència que tramita l'expedient: Secretaria. Secció de contractació. c) Obtenció de documentació i informació: 1. Entitat: Ajuntament de Canet de Mar 2. Domicili c/Ample, núm. 11 3. Localitat i Codi Postal. Canet de Mar 08360 4. Telèfon 93 794 39 40 5. Telefax 93 794 12 31 6. Correu electrònic: cabrujasc@canetdemar.cat; canetdemar@canetdemar.cat 7. Adreça d'internet del Perfil de Contractant www.canetdemar.cat 8. Data límit d'obtenció de documentació i informació: Durant tot el termini de presentació de proposicions. d) Número d'expedient: 3 /2013. 2. Objecte del contracte: a) Tipus de contracte: Contracte de gestió de servei públic b) Descripció de l'objecte: gestió del servei públic d'escola bressol municipal mitjançant concessió. c) Termini d'execució: el present contracte tindrà una durada inicial de cinc anys, de l'1 d'agost de 2013 al 31 de juliol de 2018, per bé que podrà ser prorrogat de forma expressa, per cinc anys més, si alguna de les parts ho sol·licita i l'altra ho accepta abans del seu venciment. 3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació: a) Tramitació: Ordinària. b) Procediment: Obert. c) Forma: Proposició econòmicament més avantatjosa. d) Criteris d'adjudicació: els establerts a la clàusula 14 del Plec de clàusules administratives particulars que regiran la contractació. Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona ­ Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e: canetdemar@canetdemar.cat - web: www.canetdemar.cat Ref: S/cc EXCM. AJUNTAMENT DE CANET DE MAR 4. Valor estimat del contracte: 5.702.033,61 5. Pressupost base de licitació: 2.715.254,10 exempt d'IVA. El pressupost base de licitació inclou la durada inicial del contracte, és a dir, 5 anys. 6. Fiances: a) Provisional: No s'exigeix b) Definitiva: Un 5% de l'import d'adjudicació, exclòs l'IVA. 7. Requisits específics del contractista: a) Solvència econòmica i financera: S'acreditarà amb la presentació de la següent documentació: Declaracions apropiades d'entitats financeres. Declaració sobre el volum global de negocis i, si s'escau, sobre el volum de negocis en l'àmbit d'activitats corresponent a l'objecte del contracte, referit com a màxim als tres últims exercicis disponibles en funció de la data de creació o d'inici de les activitats de l'empresari. b) Solvència tècnica i professional: S'acreditarà mitjançant una relació dels principals serveis o treballs realitzats en els últims tres anys en la gestió d'escoles bressol que inclogui import, dates i destinatari, públic o privat. Els serveis o treballs efectuats s'acrediten mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari és una entitat del sector públic. Quan el destinatari és un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, mitjançant una declaració de l'empresari. Per considerar complida la solvència tècnica serà necessari que els licitadors acreditin almenys la gestió d'una o més escoles bressol durant dos cursos escolars en els darrers tres anys. L'anterior acreditació s'efectuarà mitjançant certificat expedits per l'òrgan competent, quan es tractessin d'escoles bressols públiques; quan es tractés d'escoles bressols privades, l'acreditació s'efectuarà mitjançant un certificat expedit pel subjecte privat destinatari del servei o, a falta d'aquest, mitjançant una declaració de l'empresari. 8. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació: a) Data límit de presentació: 15 dies naturals a comptar des de l'endemà de la publicació de l'anunci de licitació al DOGC. b) Documentació a presentar: l'establerta a la clàusula 12 del plec de clàusules administratives particulars que regiran la contractació. c) Lloc de presentació: Registre General de l'Ajuntament de Canet de Mar, Carrer Ample, núm. 11 de Canet de Mar 08360. 9. Obertura de les ofertes a) Entitat: Ajuntament de Canet de Mar Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona ­ Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e: canetdemar@canetdemar.cat - web: www.canetdemar.cat Ref: S/cc EXCM. AJUNTAMENT DE CANET DE MAR b) Domicili: Carrer Ample, 11 c) Localitat: Canet de Mar d) Data: el primer dia hàbil següent al de l'acabament del període de presentació de proposicions. e) Hora: 12 h 10. Despeses de publicitat Les despeses de la publicació dels anuncis, fins a un màxim de 1.000 , seran a càrrec de l'adjudicatari. 11. Pàgina web on figura informació relativa a la convocatòria: www.canetdemar.cat. Canet de Mar, 31 de maig de 2013 L'Alcalde Jesús Marín i Hernàndez Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona ­ Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e: canetdemar@canetdemar.cat - web: www.canetdemar.cat