FUNDACIÓ PRIVADA ELS GARROFERS - PROCÉS SELECCIÓ PERSONAL 1. La Fundació Privada Els Garrofers, ha encarregat a l'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Canet de Mar, registrar les demandes de feina per cobrir els llocs de treball que genera l'obertura del Centre Residencial el Garrofers. 2. Seguint les pautes marcades pel Departament d'Acció Social de la Generalitat de Catalunya, la Fundació definirà quins són els requeriments imprescindibles de cadascun dels llocs de treball ofertats. Informació que es publicarà durant la primera quinzena del mes de març. 3. Les persones que s'ajustin a aquests perfils professionals i estiguin interessades en participar en el procés de selecció hauran de dirigir-se a l'Àrea de Promoció Econòmica, qui s'encarregarà de fer arribar les candidatures a la Fundació. En el cas que la persona interessada ja estigui donada d'alta com usuària de la borsa de treball, únicament haurà de manifestar a quin procés vol que sigui inclòs el seu currículum. En el cas de nous usuaris del servei, serà imprescindible demanar hora per fer l'entrevista amb la insertora laboral de l'àrea i poder introduir les seves dades a la base de dades del Servei Local d'Ocupació. 4. L'Àrea de Promoció Econòmica, farà una pre-selecció de les candidatures, i lliurarà a la Fundació tots els currículums dels candidats que s'ajustin als criteris establerts a la definició dels llocs de treball. Al mateix temps, i per a un millor coneixement de la Fundació, també es lliurarà una relació de totes les candidatures rebudes. 5. La data prevista per l'inici del procés de selecció serà el mes d'agost-setembre 2010. 6. L'inici de l'activitat del centre depèn de tràmits diversos amb el Departament d'Acció Social de la Generalitat de Catalunya. Aquest fet dificulta la precisió d'una data concreta, però la previsió està a l'entorn dels mesos d'octubre-novembre 2010. 7. La Direcció de la Fundació Privada Els Garrofers serà qui farà el procés final d'entrevistes i selecció de candidats i serà qui els contactarà directament per concertar la selecció final. 8. Les persones que sollicitin plaça com a Cuidadors, i que reuneixin els requisits valorats en el perfil professional, menys la formació, requisit exigit pel Departament d'Acció Social de la Generalitat de Catalunya, rebran formació específica en aquest àmbit per adequar el seu perfil professional al lloc de treball sollicitat. Aquesta formació es programarà des de l'Àrea de Promoció Econòmica però serà la direcció de la Fundació qui donarà el llistat d'alumnes a participar, segons la selecció prèvia realitzada. 9. Un cop finalitzat aquest procés formatiu, des de la Direcció de la Fundació es farà la selecció definitiva dels participants al curs a contractar. 10. La incorporació dels usuaris serà gradual, això fa que la incorporació del personal a contractar també ho sigui. 11. La Fundació, un cop iniciada la seva activitat, crearà una borsa de treball per fer front a baixes, substitucions i necessitats diverses de personal que es puguin presentar, les persones seleccionades que reunint el perfil per puntuació no puguin entrar, quedaran registrats a l'esmentada borsa. 12. Totes les definicions i requeriments dels diferents llocs de treball ofertats, estaran a disponibilitat de les persones interessades a la web municipal www.canetdemar.cat i a l'Àrea de Promoció Econòmica 93-795-46-25. 23 de febrer de 2010