Identificació de l'expedient: 1461/2024 3651 Assumpte: Bases i convocatòria selecció sis places d'administratiu_personal funcionari A EDICTE https://bop.diba.cat De conformitat amb l'acord de la Junta de Govern Local de data 19 de setembre de 2024, pel qual s'aproven les bases específiques i s'obre convocatòria per a la provisió, mitjançant concurs oposició lliure de sis places d'administratiu/va, subgrup C1, vacants a la plantilla de personal funcionari de l'Ajuntament de Canet de Mar. Les bases per cobrir les vacants esmentades són les que a continuació es relacionen: Pàg. 1-9 BASES ESPECÍFIQUES I CONVOCATÒRIA DEL CONCURS OPOSICIÓ, PER A PER A SELECCIÓ DE SIS PLACES D'ADMINISTRATIU/VA, SUBGRUP C1, VACANTS A LA PLANTILLA DE PERSONAL FUNCIONARI DE L'AJUNTAMENT DE CANET DE MAR. CVE 202410156447 Primera: Objecte És objecte d'aquestes bases la regulació del procés de selecció de personal, mitjançant el sistema de concurs oposició, en torn lliure, per a l'accés a sis places d'administratiu/va vacants a la plantilla de personal funcionari de l'Ajuntament de Canet de Mar, incloses a l'Oferta Pública d'Ocupació, dels anys 2022 I 2023. Aquests llocs de treball es troben enquadrats en el grup C (subgrup C1), amb les retribucions i jornada de treball que corresponguin d'acord amb la Relació de llocs de treball Data 8-10-2024 de l'Ajuntament de Canet de Mar, els acords i convenis subscrits amb la representació del personal municipal i la legislació vigent. Aquesta convocatòria es regirà per les presents Bases específiques i per les Bases generals aprovades pel Ple Municipal en sessió de data 29 d'abril de 2021, i publicades, una vegada aprovades definitivament al Butlletí Oficial de la Província de data 9 de juliol de 2021. Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Segona: Tipus de relació El tipus de relació serà de personal funcionari de carrera de l'Ajuntament de Canet de Mar. Tercera: Funcions a desenvolupar Les funcions generals, a realitzar pel personal adscrit al lloc de treball d'administratiu són, a més de les específiques de cada departament, les que a títol enunciatiu, s'indiquen: - Coordinar agendes de regidors, secretari, caps d'àrea, etc. 30/09/2024 Alcalde - Donar suport administratiu per la gestió interna als llocs tècnics en tasques de seguiment del manteniment del local, llistat de tràmits i controls de resolucions, etc. - Generar al programa informàtic documents de caràcter administratiu (decrets, dictàmens, propostes, etc.) així com altres documents necessaris per a la gestió i el seguiment de l'activitat en el seu àmbit. B Pere Xirau Espàrrech Signatura 1 de 1 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Aquest document és una còpia autèntica d'un document electrònic validable a: Serveis Administra 85dba683b656401c9fa12f6b2199d293001 Codi Segur de Validació ció Url de validació Electrònica https://sedesimplifica03.absiscloud.com/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp?NodeAbsisini=063 Metadades Origen: Origen administració Estat d'elaboració: Original - Col·laborar amb el disseny i manteniment dels procediments administratius del departament aportant propostes de millora si s'escau, així com fer l'adaptació de processos informàtics. A - Implementar els circuits dels processos validats per Secretaria i la seva diagramació. https://bop.diba.cat - Detectar punts crítics del circuit de tramitació. - Donar suport en la formació i utilització del gestor d'expedients al personal de la Corporació - Tramitar els expedients de l'àmbit d'adscripció i fer el seguiment dels mateixos d'acord amb les directrius i els procediments establerts. Pàg. 2-9 - Realitzar tasques de suport i tramitació administrativa dels expedients urbanístics, de contractació, d'ordenances i reglaments, convenis, integració en consorcis, tramitació de llicències i autoritzacions, activitats, expedients sancionadors, pagament d'impostos, sol·licitud i justificació de subvencions, etc. CVE 202410156447 - Comprovar la documentació que entra al departament, i derivar-la al responsable de l'actuació administrativa, de que es tracti. - Mantenir els contactes necessaris amb altres organismes, administracions, empreses, etc. així com amb altres departaments de la Corporació per tal de realitzar adequadament les tasques assignades. - Encarregar-se i inventariar el material fungible de l'àrea. Data 8-10-2024 - Mantenir actualitzades les bases de dades de l'àmbit d'adscripció així com les dades relatives als indicadors i les incidències del servei per tal d'elaborar les estadístiques i memòries corresponents. - Dur a terme les tasques de reprografia de la unitat Butlletí Oficial de la Província de Barcelona - Impulsar el catàleg de serveis i fomentar l'actualització de la informació. - Controlar que la documentació generada, rebuda i emesa sigui la correcta així com mantenir actualitzat l'arxiu, arxivant i classificant documents i correspondència i preparar les transferències per a l'arxiu definitiu segons els criteris fixats de gestió documental. - Atendre el públic personal i telefònicament en tot allò que sigui de la seva competència derivant a altres àmbits o administracions en cas que sigui necessari. - Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament els equips 30/09/2024 Alcalde relacionats amb la seva activitat, d'acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals. - Adoptar en el tractament de dades de caràcter personal les mesures d'índole tècnica i organitzativa establertes per la Corporació i acomplir la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal, així com mantenir el deure de secret i B Pere Xirau Espàrrech Signatura 1 de 1 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Aquest document és una còpia autèntica d'un document electrònic validable a: Codi Segur de Validació 85dba683b656401c9fa12f6b2199d293001 Url de validació https://sedesimplifica03.absiscloud.com/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp?NodeAbsisini=063 Metadades Origen: Origen administració Estat d'elaboració: Original confidencialitat en relació a les mateixes, que subsistirà fins i tot una vegada acabada la seva relació laboral/funcionarial amb la Corporació. - I, en general, totes aquelles de caràcter similar que li siguin atribuïdes. A Quarta: Requisits dels/de les aspirants https://bop.diba.cat A més dels requisits generals detallats a l'apartat 2.1.1. de la base general 2a, els/les aspirants hauran de reunir els següents requisits específics: a) Estar en possessió del títol de Batxillerat, FP II grau, cicle formatiu de grau superior o titulacions equivalents. Si es tracta d'un títol obtingut a l'estranger, cal disposar de la corresponent homologació d'acord amb la normativa vigent. b) Llengua catalana: Nivell C1 de la llengua catalana o equivalent, de coneixements de Pàg. 3-9 llengua catalana, expedit per la Junta Permanent de Català. En cas de no tenir l'acreditació corresponent, l'aspirant serà convocat per a la realització d'una prova, que en cas de no superar-se, comportarà la seva exclusió del procés. c) Llengua castellana: Nivell intermedi (pels/per les aspirants que no tinguin la nacionalitat CVE 202410156447 espanyola). d) Satisfer els drets d'examen que estableixin les ordenances fiscals vigents. Estaran exempts/es d'aquesta taxa, els/les aspirants que acreditin un grau de discapacitat igual al previst per la legislació estatal, els/les jubilats/des i els/les aspirants que estiguin en situació legal d'atur en el moment de la presentació de la corresponent proposició per prendre part en el procés. Cinquena: Forma i termini de presentació de sol·licituds Data 8-10-2024 Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu es presentaran en model normalitzat, degudament complimentat, i en la forma que estableix la base general 3a, de les Bases Generals de l'Ajuntament de Canet de Mar, en el termini de 20 naturals a comptar des de l'endemà de l'anunci de la convocatòria en el Boletín Oficial del Estado. Les instàncies aniran acompanyades de la documentació següent: - Fotocòpia del DNI Butlletí Oficial de la Província de Barcelona - Fotocòpia del títol acadèmic així com de la certificació acreditativa del nivell de cat