EXTRACTE DE L'ACTA DE LA SESSIÓ DE CARÀCTER ORDINARI DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE DATA 5 DE SETEMBRE DE 2024 Caràcter: ordinari Hora que comença: 17:00 Hora que acaba: 17:10 Lloc: Sala JGL PRESIDEIX PERE XIRAU I ESPÀRRECH ASSISTENTS LLUIS LLOVET BAYER JOAN MAJO GURI EMILI SANCHEZ RODRIGUEZ RAQUEL SERRA LERGA EXCUSEN L'ASSISTÈNCIA MÒNICA VENTURA GOMEZ ACTUA COM A SECRETÀRIA Clara Pérez González, secretària municipal. També hi assisteix M. Josep Lozano del Pino, interventora accidental. ORDRE DEL DIA DE LA SESSIÓ: 1. Actes pendents d'aprovar 1.1. JGL2024/35 ordinari 29/08/2024 2. Donar compte de resolucions judicials 3. Precs i preguntes DESENVOLUPAMENT DE LA SESSIÓ 1. Actes pendents d'aprovar 1.1. JGL2024/35 ordinari 29/08/2024 Vista i trobada conforme l'acta de la sessió de la Junta de Govern Local ordinària del dia 29 d'agost de 2024 i de conformitat amb allò que es disposa a l'article 110 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei 8/1987, de 15 d'abril, municipal i de règim local de Catalunya, i l'article 109 del ROF, 1 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat 2. Assumptes urgents 2.1. Àrea de Secretaria L'alcalde i president de la Junta, segons allò que es disposa als articles 51 del text refós de règim local aprovat per Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, i 83 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, sotmet a la consideració dels presents la declaració d'urgència d'un punt no inclòs a l'ordre del dia. Un cop sotmesa la urgència d'aquest punt, és apreciada i declarada per unanimitat i es procedeix tot seguit a la seva deliberació i votació en els termes següents: 2.1.1. ADJUDICACIÓ DEL CONTRACTE DEL SERVEI DEL MANTENIMENT DEL PARC MICROINFORMÀTIC, GESTIÓ DE LES INCIDÈNCIES I ATENCIÓ A L'USUARI DE L'AJUNTAMENT DE CANET DE MAR S'ACORDA: Primer.- RATIFICAR les actuacions de la Mesa de Contractació, segons les actes dels dies 20 de juny, 11 i 29 de juliol, i 14 d'agost de 2024. Segon.- CLASSIFICAR les ofertes presentades en la present licitació, per ordre decreixent, de la manera següent: Ampliació tècnics Certificacions amb Ampliació del Puntuació Oferta Ampliació grups de fabricants nivell de total LICITADOR econòmica (IVA experiència substitució seguretat de exclòs) laboral l'ENS INSTRUMEN TACIÓN Y COMPONEN 60,00 punts 15 punts 10 punts 10 punts 5 punts 100 punts TES, SA AUBAY SPAIN S.A.U 59,94 punts 15 punts 10 punts 10 punts 5 punts 99,94 Punts SEIDOR SOLUTIONS, 58,65 punts 15 punts 10 punts 10 punts 5 punts 98,65 punts S.L. Tercer.- ADJUDICAR el contracte del servei de manteniment del parc microinformàtic, gestió de les incidències i atenció a l'usuari de l'Ajuntament de Canet de Mar, a l'empresa INSTRUMENTACIÓN Y COMPONENTES, SA, amb NIF A50086412, pel preu ofert de 140.760,00 , més l'IVA del 21%, que ascendeix a 29.559,60 , això és, pel preu cert i global de 170.319,60 , per la durada inicial de 2 anys del contracte, amb subjecció al plec de clàusules administratives particulars (PCAP), al plec de prescripcions tècniques particulars (PTTP), i a l'oferta presentada per la pròpia licitadora així com a les millores proposades en l'oferta presentada pel propi licitador al seu compte i càrrec que s'accepten i que son les següents: 2 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat B1) Millora de l'experiència laboral en l'àmbit del manteniment de parcs informàtics i xarxes locals: 3 anys. B2) Oferiment de tècnic addicional associat al grup de substitució: 2 tècnics addicionals. B3) Es disposa de 2 certificacions amb fabricants que tinguin relació directa amb l'objecte del contracte (HP, Lenovo, Microsoft i Synology): · Gold HPE Partner Ready Solution Provider for Fiscal Year 2024 · 2024 Lenovo 360 Gold Infrastructure Solutions Partner B4) S'ofereix un nivell de seguretat ENS addicional al mínim exigit (es requereix com a mínim un ENS nivell mig): ENS nivell alt. Quart.- Es comunica a l'adjudicatària del present contracte que resta obligada a adscriure al servei els mitjans personals, materials i tècnics que es van comprometre en la seva oferta. Cinquè.- La durada del present contracte s'estableix en 2 anys, a comptar a partir de l'endemà de la data de formalització del contracte A la durada inicial es podrà afegir, per mutu acord de les parts i sempre de forma expressa, pròrroga del contracte de com a màxim dos anys, prorrogable d'any en any. La pròrroga serà obligatòria per l'empresari, sempre que hi hagi preavís de com a mínim dos mesos d'antelació a la finalització del contracte o pròrroga. Sisè.- Indicar que la garantia definitiva per import de 7.038,00 (equivalent al 5% del preu d'adjudicació del contracte, IVA exclòs), es considera dipositada en compensació, mitjançant la modalitat de retenció de preu de les factures inicials aprovades i fins a cobrir l'import total de la garantia, d'acord amb l'article 108.2 de la LCSP Setè.- Establir que les garanties definitives dipositades per les adjudicatàries, respondran dels conceptes previstos a l'article 110 LCSP, durant el termini de garantia establert en el següent acord. Vuitè.- Indicar que el termini de garantia, donades les característiques i la naturalesa de la present contractació, serà de tres mesos a comptar a partir de la data de l'acta de recepció del servei, transcorregut el qual, si no hi ha objeccions per part de l'Administració, quedarà extingida la responsabilitat del contractista (art. 210.3 de la LCSP). Novè.- Anul·lar i deixar sense efecte el sobrant del document comptable A nº 220240005505 per import de 34.114.19, per "la diferència en els mesos de contractació". (Document comptable A/prv92024000110). Anul·lar el document Afut22024900030 pel anys 2025 i 2026 pel seu import de 134.552.90 per la variació del imports totals entre els anys. (Document comptable A/prv92024000109) 3 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Desè.- AUTORITZAR I DISPOSAR la despesa del contracte, per import de 170.319,60, IVA inclòs, en favor de la mercantil INSTRUMENTACIÓN Y COMPONENTES, SA, amb NIF A50086412, per la durada inicial de dos anys del contracte, amb càrrec a la següent aplicació pressupostària del vigent pressupost ordinari per l'any 2024: Total Partida pressupostària Referència. Doc. ANY (IVA inclòs) comptables 2024 21.289,95 14 92000 22799 920240005066 Total = 21.289,95 L'Ajuntament consignarà en els pressupostos de 2025 i 2026 el crèdit suficient per poder atendre el pagament del seu preu, en concret: Total Partida Referència ANY (IVA inclòs) pressupostària Doc. 2025 85.159,80 14 92000 22799 comptables 920249000110 2026 63.869,85 14 92000 22799 920249000110 Total = 149.029,65 Onzè.- Comunicar a l'adjudicatària, que la formalització del contracte, no es pot efectuar abans que transcorrin quinze dies hàbils des que es remeti la notificació de l'adjudicació als licitadors i s'efectuarà mitjançant document administratiu, d'acord amb el que determina l'article 153.3 en relació a l'article 44 de la LCSP i la clàusula 19 del PCAP. Dotzè.- Informar a l'adjudicatària, que l'execució del contracte està subjecte a les condicions especials d'execució, socials i de protecció de dades, que consten en el PCAP i a les que s'ha compromès en la seva oferta. Tretzè.- Disposar que la present adjudicació es notifiqui a tots els licitadors presentats i la seva publicació en el Diari Oficial de la Unió Europea (DOUE) i en el perfil de contractant de l'Ajuntament de Canet de Mar. Catorzè.- Senyalar que l'adjudicatària del contracte, s'obliga a disposar d'una pòlissa d'assegurança de responsabilitat civil per cobrir els riscos derivats del desenvolupament de les activitats pròpies del servei, per un import mínim de 1.000.000 per sinistre i víctima. Aquesta assegurança haurà d'estar vigent durant tot el termini de vigència del contracte Quinzè.- Comunicar el present acord als Serveis econòmics municipals i al responsable del contracte. Setzè.- Facultar tan àmpliament com sigui menester el senyor alcalde per signar qualsevol document que sigui necessari per fer efectiu el present acord. 4 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat 2. Assumptes urgents 2.2. Àrea d'Educació, Joventut i Igualtat L'alcalde i president de la Junta, segons allò que es disposa als articles 51 del text refós de règim local aprovat per Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, i 83 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, sotmet a la consideració dels presents la declaració d'urgència d'un punt no inclòs a l'ordre del dia. Un cop sotmesa la urgència d'aquest punt, és apreciada i declarada per unanimitat i es procedeix tot seguit a la seva deliberació i votació en els termes següents: 2.2.1. APROVACIÓ CONVOCATÒRIA PER A LA CONCESSIÓ D'AJUTS PER A ACTIVITATS EXTRAESCOLARS CURS 2024-2025 S'ACORDA: Primer.- Aprovar la convocatòria per a la concessió d'ajuts per a activitats extraescolars per al curs 2024-2025, d'acord amb el text que consta transcrit a la part expositiva d'aquesta resolució. Segon.- Autoritzar la despesa 15.000 i anirà a càrrec de l'aplicació pressupostària 51 32310 48400 del pressupost municipal per a 2024. Tercer.- Aprovar el document de sol·licitud que figura annex a la convocatòria Quart.- Establir que el termini de presentació de sol·licituds començarà a comptar a partir del dia següent de la data de publicació de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i finalitzarà el dia 30 de setembre. Cinquè.- Publicar aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província. Sisè.- Publicar la present resolució de convocatòria i les bases esmentades a la Seu Electrònica del web municipal, al Portal de Transparència de l'Ajuntament de Canet de Mar i exposar-ho al tauler d'anuncis electrònic (e-TAULER) municipal, així com a la resta de mitjans habituals de difusió, per a coneixement general. Setè.- Notificar aquesta convocatòria a les entitats del municipi que ofereixen activitats extraescolars Vuitè.- Comunicar aquest acord a la Intervenció i Tresoreria municipals. 3. Donar compte de les resolucions judicials No se'n presenten 4. Precs i preguntes 5 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Tot seguit, els regidors es pregunten mútuament sobre qüestions diverses d'índole i problemàtica municipal. I no havent-hi més assumptes a tractar, s'aixeca la sessió, essent 17:10 hores, de tot el que jo, com a secretària, certifico. 6 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat