EXTRACTE DE L'ACTA DE LA SESSIÓ DE CARÀCTER ORDINARI DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE DATA 30 DE MAIG DE 2024 Caràcter: ordinari Hora que comença: 17:00 Hora que acaba: 17:10 Lloc: Sala JGL PRESIDEIX PERE XIRAU I ESPÀRRECH ASSISTENTS LLUIS LLOVET BAYER JOAN MAJO GURI EMILI SANCHEZ RODRIGUEZ MÒNICA VENTURA GOMEZ RAQUEL SERRA LERGA ACTUA COM A SECRETÀRIA Clara Pérez González, secretària municipal. També hi assisteix M. Josep Lozano del Pino, interventora accidental. ORDRE DEL DIA DE LA SESSIÓ: 1. Actes pendents d'aprovar 1.1. JGL2024/23 ordinari 23/05/2024 2. Propostes 2.1. Urbanisme 2.1.1. Proposta JGL aprovació PSS enllumenat camp de futbol Lot 2 2.2. Secretaria 2.2.1. Encàrrec subministrament equip multifunció i manteniment contracte basat ACM 3. Donar compte de resolucions judicials 4. Precs i preguntes DESENVOLUPAMENT DE LA SESSIÓ 1. Actes pendents d'aprovar 1.1. JGL2024/23 ordinari 23/05/2024 Vista i trobada conforme l'acta de la sessió de la Junta de Govern Local ordinària del dia 23 de maig de 2024 i de conformitat amb allò que es disposa a l'article 110 del Decret 1 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei 8/1987, de 15 d'abril, municipal i de règim local de Catalunya, i l'article 109 del ROF, 2. Propostes 2.1. Urbanisme 2.1.1. APROVACIÓ PLA DE SEGURETAT I SALUT OBRES DE RENOVACIÓ DE L'ENLLUMENAT DEL CAMP DE FUTBOL MUNICIPAL DE CANET DE MAR S'ACORDA Primer.- Aprovar el Pla de Seguretat i Salut de les obres de "Renovació de l'enllumenat del camp de futbol municipal de Canet de Mar", redactat per l'empresa adjudicatària ALUMBRADOS VIARIOS SA (ALUVISA), amb informe favorable d'aprovació per part del coordinador de seguretat i salut de l'obra, Josep Ibáñez Gassiot. Segon.- Fer arribar el pla de seguretat i salut aprovat a tots els interessats per tal que, de conformitat amb allò que es disposa a l'article 7.4 del RD 1627/1997, puguin presentar els suggeriments i alternatius que estimin oportuns. Tercer.- Comunicar que qualsevol modificació que introdueixi el coordinador de l'obra en aquest pla de seguretat, de resultes de les alteracions i incidències que puguin produir-se en el decurs de l'execució de l'obra, o bé per variacions en el projecte d'execució que va servir de base per elaborar l'estudi de seguretat i salut, requerirà l'aprovació expressa de la direcció facultativa, s'haurà de comunicar a qui disposa el RD 1627/1997 i estarà a disposició de tots els qui indica a l'article 7.4 de l'esmentat RD. Quart.- Notificar el present acord als interessats. 2.2. Secretaria 2.2.1. ADHESIÓ A L'ACORD MARC DE SUBMINISTRAMENT D'EQUIPS D'IMPRES- SIÓ I DE MULTIFUNCIÓ EN LES MODALITATS DE COMPRA I ARRENDAMENT, AMB DESTINACIÓ A LES ENTITATS LOCALS DE CATALUNYA (Exp. 2023.05) S'ACORDA PRIMER.- Aprovar l'adhesió del municipi de Canet de Mar a l'Acord marc de subministrament d'equips d'impressió i de multifunció en les modalitats de compra i arrendament, amb destinació a les entitats locals de Catalunya (Exp. 2023.05). SEGON.- Aprovar la contractació a l'empresa adjudicatària SEIDOR SOLUTIONS, SL amb NIF núm. B61172219 del be següent: Preu uni- Preu to- Unitats MODALITAT DE COMPRA tat tal 2 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat sense IVA Lot 2 ­ Multifunció làser Prestació 6.- Multifunció làser base, Color A4 768,93 1 768,93 TERCER.- El cost del manteniment , IVA exclòs serà el següent: El preus per copia, IVA exclòs (B/N 0,0073 i Color 0,0509 ) són els que resulten de l'adjudicació, i en l'execució d'aquest contracte es preveu un import total, en concepte de retribució per pàgina impresa. L'import màxim anual al que podrà arribar el cost de manteniment és de 600,00 . D'acord amb les previsions de l'article 301 de la LCSP, el pressupost base de licitació dels contractes basats podrà incloure la possibilitat d'ampliació d'aquests en un 10%. QUART.- El pagament del preu s'efectuarà prèvia presentació de factura electrònica le- galment emesa i conformada pel tècnic competent un cop lliurat l'equip. En relació al manteniment s'haurà de detallar l'import resultant de multiplicar el preu per còpia pel numero d'impressió fetes per mesos vençuts. En el supòsit que no sigui conformada pel tècnic competent, s'indicaran els defectes existents i, fins que no siguin esmenats, no es procedirà al pagament. El pagament es farà per transferència bancària. De conformitat amb allò establert a l'art. 198.4 LCSP, l'Ajuntament de Canet de Mar abonarà l'import de la factura dins dels 30 dies, des de la data de l'acta de conformitat. En cas de demora en el pagament s'aplicarà l'establert a l'article 198 LCSP. El format de la factura electrònica serà l'indicat a l'art. 5 de la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d'impuls de la factura electrònica i haurà d'incloure a més de les dades i requisits establerts en l'article 72 del Reial Decret 1098/2001, de 12 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament General de la Llei de Contractes de les Administracions Públi- ques, els següents extrems previstos en l'apartat segon de la Disposició Addicional Trenta-tresena esmentada: a) Que l'òrgan de contractació és la Junta de Govern Local de l'Ajuntament de Canet de Mar. b) Que l'òrgan administratiu amb competències en matèria de comptabilitat pú- blica és la Intervenció municipal. c) Que el destinatari és la Intervenció municipal. d) Cal indicar el número d'autorització i disposició de la despesa de l' adquisició de l'equip i manteniment exercici 2024 (AD previ núm. 920240002974) i del manteniment d'anys futurs (AD futur previ núm. 920249000044) e) La descripció de la factura ha de contenir informació clara i precisa que per- meti identificar l'objecte del contracte. De conformitat amb la disposició addicional 3ª de l'Ordre HAP/492/2014, de 27 de març, per la que es regulen els requisits funcionals i tècnics del registre comptable de factures, les factures que s'expedeixin ajustaran la codificació dels òrgans administratius que 3 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat participin en la tramitació de les mateixes a l'establerta el directori DIR3 d'unitats admi- nistratives comunes gestionat per la Secretaria d'Estat d'Administracions Públiques. En aquest sentit, els Codis DIR3 a Efectes de Remissió de Factures són els següents: Oficina comptable Òrgan gestor Unitat tramitadora L01080403 Ajuntament de L01080403 Ajuntament de L01080403 Ajuntament de Ca- Canet de Mar Canet de Mar net de Mar Pel que fa als punts d'entrada de les factures electròniques, aquests són: Punt d'entrada FACE (http://face.gob.es/ca) Punt d'entrada e.FACT (https://efact.eacat.cat/bustia) CINQUÈ.- El termini de lliurament de l'equip serà com a màxim de 30 dies a comptar des de la recepció de la notificació del present acord. El lloc de lliurament serà a l'edifici de l'Ajuntament de Canet de Mar, al C/ Ample, 11 a l'atenció del departament d'Informàtica. SISÈ.- La durada del contracte de manteniment és de 48 mensualitats a comptar des de la formalització de l'acta de recepció de l'equip. SETÈ.- Dispensar la constitució d'una garantia definitiva de conformitat amb el que es disposa a l'article 107.1, segon paràgraf, de la LCSP, es justifica aquesta exempció do- nat que es tracta d'un contracte de subministrament de bens en el qual l'entrega i recep- ció s'efectuarà abans del pagament del preu i, per tant, es rep la disponibilitat immediata de la contraprestació per part de l'Ajuntament. NOVÈ.- Nomenar, d'acord amb el que disposa l'article 62 de la LCSP, com a responsable del contracte al Tècnic informàtic, Sergi Cantón Gavilán, les seves funcions seran les següents: Seguiment i supervisió de les prestacions objecte del contracte. Determinar si el subministrament lliurat pel contractista s'ajusta a les prescripci- ons establertes i condicions contractuals. Donar les instruccions necessàries per a la correcta execució del contracte. Conformar la facturació derivada de l'execució del contracte. Proposar i informar les eventuals modificacions del contracte. Recepcionar el subministrament objecte del contracte. DESÈ.- Autoritzar i disposar la despesa de 930,41 en concepte adquisició d' equip multifunció per a la unitat mòbil de la Policia Local, amb càrrec a l'aplicació pressupos- tària núm. 14 92000 62300 i de 423,51 en concepte de manteniment amb càrrec a l'aplicació pressupostària núm. 11 92000 22000 (AD previ núm. 920240002974) del vi- gent pressupost ordinari per a l'exercici 2024. L'Ajuntament consignarà amb càrrec a l'aplicació pressupostària núm. 11 92000 22000, el crèdit suficient per poder atendre el pagament (AD futur previ núm. 920249000044), en els següents exercicis: 4 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Any 2025: 726,01 en concepte de manteniment. Any 2026: 726,01 en concepte de manteniment. Any 2027: 726,01 en concepte de manteniment. Any 2028: 302,50 en concepte de manteniment. Atesa la seva plurianualitat, l'eficàcia d'aquest contracte queda condicionada suspensi- vament a l'existència de crèdit adequat i suficient, de conformitat amb allò que es dis- posa a l'art. 174 del Text refós de la Llei d'Hisendes Locals. ONZÈ.- Notificar aquest acord a l'empresa adjudicatària, a l'ACM i al responsable del contracte. DOTZÈ.- Comunicar aquest acord al responsable del contracte i a la Intervenció muni- cipal. TRETZÈ.- Publicar en el Perfil del contractant l'adjudicació d'aquest contracte derivat. 3. Donar compte de les resolucions judicials No se'n presenten 4. Precs i preguntes Tot seguit, els regidors es pregunten mútuament sobre qüestions diverses d'índole i problemàtica municipal. I no havent-hi més assumptes a tractar, s'aixeca la sessió, essent 17:10 hores, de tot el que jo, com a secretària, certifico. 5 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat