EXTRACTE DE L'ACTA DE LA SESSIÓ DE CARÀCTER ORDINARI DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE DATA 29 DE FEBRER DE 2024 Caràcter: ordinari Hora que comença: 17:00 Hora que acaba: 17:10 Lloc: Sala JGL PRESIDEIX PERE XIRAU I ESPÀRRECH ASSISTENTS LLUIS LLOVET BAYER JOAN MAJO GURI EMILI SANCHEZ RODRIGUEZ MÒNICA VENTURA GOMEZ RAQUEL SERRA LERGA ACTUA COM A SECRETÀRIA Clara Pérez González, secretària municipal. També hi assisteix M. Josep Lozano del Pino, interventora accidental. ORDRE DEL DIA DE LA SESSIÓ: 1. Actes pendents d'aprovar 1.1. JGL2024/8 ordinari 22/02/2024 2. Propostes 2.1. Urbanisme 2.1.1. Aprovació de la cinquena i última certificació de les obres de recuperació de la calçada històrica i millora de les infraestructures del carrer Castañer de Canet de Mar 3. Donar compte de resolucions judicials 4. Precs i preguntes DESENVOLUPAMENT DE LA SESSIÓ 1. Actes pendents d'aprovar 1.1. JGL2024/8 ordinari 22/02/2024 Vista i trobada conforme l'acta de la sessió de la Junta de Govern Local ordinària del dia 22 de febrer de 2024 i de conformitat amb allò que es disposa a l'article 110 del Decret 1 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei 8/1987, de 15 d'abril, municipal i de règim local de Catalunya, i l'article 109 del ROF, 2. Propostes 2.1. Urbanisme 2.1.1. APROVACIÓ 5ena I ÚLTIMA CERTIFICACIÓ DE LES OBRES DE RECUPERACIÓ DE LA CALÇADA HISTÒRICA I MILLORA DE LES INFRAESTRUCTURES DEL CARRER CASTAÑER S'ACORDA: Primer.- Aprovar la CINQUENA I ÚTLIMA CERTIFICACIÓ de les obres de recuperació de la calçada històrica i millora de les infraestructures del carrer Castañer de Canet de Mar, conformada per Mireia Barnadas i Ribas, en qualitat de direcció facultativa, Eduard Pérez Ramírez, en qualitat de direcció executiva, i Francisco Javier Martínez Ariza, en representació de l'empresa adjudicatària INFRAESTRUCTURES SERVEIS I OBRES DEL VALLÈS SL., per la quantitat de 46.778,93 (quaranta-sis mil set-cents setanta- vuit euros amb noranta-tres cèntims). Segon.- Notificar la present resolució als interessats i a la Intervenció i Tresoreria muni- cipals. 3. Propostes urgents L'alcalde i president de la Junta, segons allò que es disposa als articles 51 del text refós de règim local aprovat per Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, i 83 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, sotmet a la consideració dels presents la declaració d'urgència de tres punts no inclòs a l'ordre del dia. Un cop sotmesa la urgència d'aquest punt, és apreciada i declarada per unanimitat i es procedeix tot seguit a la seva deliberació i votació en els termes següents: 3.1. Urbanisme 3.1.1. INCOACIÓ DEL PROCEDIMENT SIMPLIFICAT ABREUJAT, TRAMITACIÓ ORDINÀRIA, PER A LA CONTRACTACIÓ DE LES OBRES DE MILLORA DE L'ACCESSIBILITAT I CONNECTIVITAT A LA N-II DEL PK. 660+600 MITJANÇANT LA COL·LOCACIÓ D'UN NOU PAS DE VIANANTS SEMAFORITZAT I APROVACIÓ DEL PCAP. S'ACORDA: Primer.- Incoar expedient, mitjançant procediment obert simplificat, per a la contractació de l'execució de les obres de millora de l'accessibilitat i connectivitat a la N-II del pk. 660+600 mitjançant la col·locació d'un nou pas de vianants semaforitzat al terme 2 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat municipal de Canet de Mar, essent el pressupost base de licitació total del present contracte de 60.405,03 euros, IVA inclòs, el qual puja la quantitat de 10.483,52 euros. Segon.- Aprovar el plec de clàusules administratives i de prescripcions tècniques particulars, que haurà de regir l'esmentada contractació. Tercer.- Publicar l'anunci de la licitació al perfil del contractant. Quart.- Atorgar un termini de 10 dies hàbils, comptats des de l'endemà de la publicació de l'anunci de licitació en el perfil de contractant, per a la presentació de proposicions. Cinquè.- Autoritzar la despesa de 60.405,03 euros, amb càrrec a l'aplicació pressupostària 20 15320 61900 del vigent pressupost municipal per a l'any 2024. Sisè.- Comunicar el present acord als Serveis econòmics municipals. Setè.- Facultar, tan àmpliament com en dret sigui menester, el senyor alcalde, o membre de la corporació en qui delegui, per a la tramitació, execució i formalització del present acord. 4. Donar compte de les resolucions judicials Es dona compte de la Sentència núm. 47/2024 de data 20 de febrer, emesa pel Jutjat Contenciós Administratiu núm. 06 de Barcelona, en relació al Procediment Abreujat núm. 136/2022 F, acordant estimar parcialment el recurs interposat davant la resolució d'Alcaldia núm. 2022/79 de data 19 de gener, contra resolució que imposa una sanció de 600 euros per infracció tipificada en l'article 11.1 de la Llei de Seguretat Vial. Sense imposició de costes. 5. Precs i preguntes Tot seguit, els regidors es pregunten mútuament sobre qüestions diverses d'índole i problemàtica municipal. I no havent-hi més assumptes a tractar, s'aixeca la sessió, essent 17:10 hores, de tot el que jo, com a secretària, certifico. 3 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat