EXTRACTE DE L'ACTA DE LA SESSIÓ DE CARÀCTER ORDINARI DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE DATA 31 D'AGOST DE 2023 Caràcter: ordinari Hora que comença: 17:00 Hora que acaba: 17:17 Lloc: Sala JGL PRESIDEIX PERE XIRAU I ESPÀRRECH ASSISTENTS LLUIS LLOVET BAYER JOAN MAJO GURI EMILI SANCHEZ RODRIGUEZ MÒNICA VENTURA GOMEZ RAQUEL SERRA LERGA ACTUA COM A SECRETÀRIA Clara Pérez González, secretària municipal. També hi assisteix M. Josep Lozano del Pino, interventora accidental. ORDRE DEL DIA DE LA SESSIÓ: 1. Actes pendents d'aprovar 1.1. JGL2023/31 ordinari 24/08/2023 2. Propostes 2.1. Intervenció 2.1.1. Aprovació anul·lació document A subministrament i instal·lació de cablejat estruc- turat categoria 6 a diferents seus municipals 2.1.2. Proposta aprovació anul·lació A sobrant contractació subministrament instal·lació i manteniment tallafocs 3. Donar compte de resolucions judicials 4. Precs i preguntes DESENVOLUPAMENT DE LA SESSIÓ 1. Actes pendents d'aprovar 1 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat 1.1. JGL2023/31 ordinari 24/08/2023 S'aprova per unanimitat. 2. Propostes 2.1. Urbanisme 2.1.1. APROVACIÓ ANUL·LACIÓ DOCUMENT A S'ACORDA Primer.- APROVAR l'anul·lació de l'operació A 220200014140, aplicació pressupostaria 14 92000 62300 de l'adjudicació del subministrament i instal·lació de cablejat estructurat categoria 6 a diferents seus municipals, per import de 9.619,50 operació negativa A220230010589. Segon.- Comunicar al departament d'intervenció ­ tresoreria l'esmentada resolució. 2.2. Intervenció S'ACORDA Primer.- APROVAR l'anul·lació de l'operació A220220002654, aplicació a la partida 14 92000 62300 de l' aprovació exp. de contractació subministrament, instal·lació i manteniment tallafocs de seguretat per un import de 8.347,50 , operació negativa A/22023010588. Segon.- Comunicar al departament d'intervenció ­ tresoreria l'esmentada resolució. 3. Propostes urgents L'alcalde i president de la Junta, segons allò que es disposa als articles 51 del text refós de règim local aprovat per Reial decret legislatiu 781/1986, de 18 d'abril, i 83 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, sotmet a la consideració dels presents la declaració d'urgència de diversos punts no inclosos a l'ordre del dia. Un cop sotmesa la urgència d'aquests punts, és apreciada i declarada per unanimitat i es procedeix tot seguit a la seva deliberació i votació en els termes següents: 3.1. Secretaria 3.1.1. INCOACIÓ EXPEDIENT CONTRACTACIÓ I APROVACIÓ DELS PLECS DE CLÀUSULES ADMINISTRATIVES I DE PRESCRIPCIONS TÈCNIQUES PARTICULARS PER A LA CONTRACTACIÓ DEL SERVEI DE DOCÈNCIA DE DETERMINADES ASSIGNATURES O CURSOS DE L'ESCOLA D'ADULTS MARIA SAUS DE L'AJUNTAMENT DE CANET DE MAR. S'ACORDA 2 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Primer.- Aprovar l'expedient de contractació, pel procediment obert simplificat, del servei de docència de determinades assignatures o cursos de l'escola d'adults Maria Saus de l'Ajuntament de Canet de Mar, amb un pressupost base de licitació de 35.071,92 , exempt d'IVA, d'acord amb el que disposa l'article 20.1.9 de la Llei 37/1992 de 28 de desembre. La quantitat indicada com a pressupost s'entén com el límit màxim de despesa que en virtut del contracte pot comprometre l'òrgan de contractació. La durada del present contracte s'estableix de la manera següent: · Lot 1: 8 mesos (octubre de 2023 a maig de 2024) · Lot 2: 9 mesos (octubre de 2023 a juny de 2024) · Lot 3: 8 mesos (octubre de 2023 a maig de 2024) · Lot 4: 9 mesos (octubre de 2023 a juny de 2024) Es preveu possibilitat de pròrroga. A la durada inicial es podrà afegir, abans de finalitzar el termini de durada del contracte, per mutu acord de les parts i sempre de forma expressa, una pròrroga de com a màxim un curs. Segon.- Aprovar el plec de clàusules administratives particulars i el plec de prescripcions tècniques particulars, que hauran de regir l'esmentada contractació. Tercer- Convocar expedient d'adjudicació i publicar el corresponent anunci de licitació al perfil del contractant segons allò que disposa l'art. 135.1 de la LCSP. Quart.- Autoritzar la despesa d'aquest contracte amb càrrec a l'aplicació pressupostària 51 32610 22609 d'acord amb les anualitats i imports següents: LOTS ANY Import Total (IVA exempt) LOT 1 2023 (3 mesos) 3.058,29 LOT 1 2024 (5 mesos) 6.313,30 LOT 2 2023 (3 mesos) 3.505,40 LOT 2 2024 (6 mesos) 7.350,62 LOT 3 2023 (3 mesos) 1.484,43 LOT 3 2024 (5 mesos) 3.272,90 LOT 4 2023 (3 mesos) 3.308,67 LOT 4 2024 (6 mesos) 6.778,31 Doc. A núm: A220230010683 Doc. A futur núm. A22023000035 Ajuntament consignarà en el pressupost de cada exercici econòmic el crèdit suficient per poder atendre el pagament del seu preu. Atès el seu caràcter plurianual, i de conformitat amb allò que es disposa a l'art. 174 del Text refós de la Llei d'Hisendes Locals, l'eficàcia d'aquest contracte per a exercicis posteriors, queda condicionada a l'existència de crèdit adequat i suficient. 3 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Cinquè.- Facultar, tan àmpliament com en dret sigui menester, al senyor alcalde, o membre de la corporació en qui delegui, per a la tramitació, execució i formalització, en el seu cas, del present acord. Sisè.- Comunicar el present acord als serveis econòmics municipals. 3.2. Intervenció 3.2.1. APROVACIÓ ANUL·LACIÓ DOCUMENT A S'ACORDA Primer.- APROVAR l'anul·lació de l'operació A 220210004648, aplicació pressupostaria 20 93300 63202 d' aprovació de de les obres d'arrenjament de la instal·lació elèctrica de l'Ajuntament per import de 18.872,70 operació negativa A220230010743. Segon.- Comunicar al departament d'intervenció ­ tresoreria l'esmentada resolució. 3.2.2. APROVACIÓ ANUL·LACIÓ DOCUMENTS A-AD S'ACORDA Primer.- Aprovar l'anul·lació de les operacions A220210013080 corresponent a l'aprovació exp. de contractació del projecte de reurbanització del c. sant Pere i escales del c. Sant Isidre per un import de 41.968,45 operació negativa A/22023010729 i operació AD 220210014191 de la direcció d'obres, control qualitat i css obres reurbanització c. St. Pere i escales c. St. Isidre, aplicació a la partida 2023 20 15320 61903 de l' aprovació exp. de contractació Contractació de les obres de reurbanització del carrer Sant Pere i escales del carrer Sant Isidre per un import de 0.01, operació negativa A/22023010730. Segon.- Comunicar al departament d'intervenció ­ tresoreria l'esmentada resolució. 3.2.3. APROVACIÓ ANUL·LACIÓ DOCUMENTS A S'ACORDA Primer.- Aprovar l'anul·lació de l'operació A220210001517 corresponent a l'aprovació aprovació PCAP obres de rehabilitació de la coberta de l'edifici de l'Ajuntament (c. Ample, 11-13) per un import de 1.601,24 operació negativa A/22023010740. Segon.- Comunicar al departament d'intervenció ­ tresoreria l'esmentada resolució. 3.2.4. APROVACIÓ ANUL·LACIÓ DOCUMENTS A S'ACORDA 4 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Primer.- Aprovar l'anul·lació de l'operació AD220190015587 corresponent a l'aprovació llumeneres tipus bàsic, 86 braços a façana, 2 llumeneres tipus vial- acord marc CCDL per un import de 229.90 operació negativa A/22023010749. Segon.- Comunicar al departament d'intervenció ­ tresoreria l'esmentada resolució. 3.2.5. APROVACIÓ ANUL·LACIÓ DOCUMENTS A S'ACORDA Primer.- Aprovar l'anul·lació de l'operació A220190015163 corresponent a Aprovació PCAP - Obres De Reparació I Rehabilitació d'elements de coberta de l'edifici Vil·La Flora per un import de 3.296,25 operació negativa A/22023010736. Segon.- Comunicar al departament d'intervenció ­ tresoreria l'esmentada resolució. 3.2.6. APROVACIÓ ANUL·LACIÓ DOCUMENTS A S'ACORDA Primer.- Aprovar l'anul·lació de l'operació A220210003818 corresponent a l'aprovació aprovació PCAP obres de renovació de la xarxa d'aigua del c. Eusebi Golart per un import de 12.686,48 operació negativa A/22023010746. Segon.- Comunicar al departament d'intervenció ­ tresoreria l'esmentada resolució. 3.2.7. APROVACIÓ ANUL·LACIÓ DOCUMENTS A-AD S'ACORDA Primer.- Aprovar l'anul·lació de l'operació A220190016627 corresponent a aprovació PCAP projecte obres rehabilitació sala petita per un import de 11.295,99 operació negativa AD/22023010740 i l'anul·lació de l'operació AD220200014119 per un import de 0.01 operació negativa AD/22023010753. Segon.- Comunicar al departament d'intervenció ­ tresoreria l'esmentada resolució. 3.2.8. APROVACIÓ ANUL·LACIÓ DOCUMENTS A S'ACORDA Primer.- Aprovar l'anul·lació de l'operació A220190016624 corresponent a les obres de substitució del paviment i millora de les infraestructures del carrer Clausell per un import de 47.027,73 operació negativa A/22023010745. Segon.- Comunicar al departament d'intervenció ­ tresoreria l'esmentada resolució. 3.2.9. APROVACIÓ ANUL·LACIÓ DOCUMENT AD S'ACORDA 5 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Primer.- Aprovar l'anul·lació de l'operació AD220210015183 corresponent a l'obres de rehabilitació de l'edifici La Masoveria, per un import de 0.01 operació negativa AD/22023010750 i l'operació AD220220016857 per un import de 0.01 operació negativa A/22023010751. Segon.- Comunicar al departament d'intervenció ­ tresoreria l'esmentada resolució. 3.2.10. APROVACIÓ ANUL·LACIÓ DOCUMENTS A S'ACORDA Primer.- Aprovar l'anul·lació de l'operació A220190004486 corresponent a aprovació PCAP lot 2 renovació de la xarxa d'aigua potable del carrer Sant Pere per un import de 23.425.04 operació negativa A/22023010744. Segon.- Comunicar al departament d'intervenció ­ tresoreria l'esmentada resolució. 3.2.11. APROVACIÓ ANUL·LACIÓ DOCUMENTS A-AD S'ACORDA Primer.- Aprovar l'anul·lació de les operacions A220210005432 corresponent a aprovació exp. contractació climatització i ventilació de la sala d'espectacles municipal del centre parroquial per un import de 11.261,04 operació negativa A/22023010734 i operació AD 220210009850 corresponent a la climatització i ventilació de la sala d'espectacles municipal del centre parroquial, per un import de 0.01, operació negativa A/22023010735. Segon.- Comunicar al departament d'intervenció ­ tresoreria l'esmentada resolució. 3.2.12. APROVACIÓ ANUL·LACIÓ DOCUMENTS A S'ACORDA Primer.- Aprovar l'anul·lació de l'operació A220220007005 corresponent a l'aprovació exp. de contractació obres d'adequació de la xarxa d'aigua i contra incendis de l'escola Misericòrdia per un import de 9.303,15 , operació negativa A/22023010747. Segon.- Comunicar al departament d'intervenció ­ tresoreria l'esmentada resolució. 3.2.13. APROVACIÓ ANUL·LACIÓ DOCUMENT A-AD S'ACORDA Primer.- Aprovar l'anul·lació de les operacions A220200006474 corresponent a l'aprovació Contractació de les obres d'adequació de nau per a ús de la Brigada municipal a la nau 12 de la Pça Pere Llauger Prim, per un import de 7.339,92, operació negativa A/22023010732 i operació AD 220190016426 de la aprovació PCAP de les obres d'adequació de la nau num. 12 Plaça Pere Llauger Prim per a la brigada municipal, per un import de 0.01, operació negativa AD/22023010733 6 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Segon.- Comunicar al departament d'intervenció ­ tresoreria l'esmentada resolució. 3.2.14. APROVACIÓ ANUL·LACIÓ DOCUMENTS A S'ACORDA Primer.- Aprovar l'anul·lació de l'operació A220220000748 corresponent a l'obres de conservació i manteniment de la calçada de varis carrers del municipi, per un import de 20.877,02 operació negativa AD/22023010754 i l'operació AD220220008785 corresponent arranjament de vies públiques diversos carrers del municipi per un import de 17.817,39 operació negativa A/22023010755. Segon.- Comunicar al departament d'intervenció ­ tresoreria l'esmentada resolució. 4.- Donar compte de les resolucions judicials Es dona compte de la presentació del recurs de drets fonamentals al Jutjat Contenciós Administratiu número 3 de Barcelona, contra l'Ajuntament de Canet de Mar, en relació a les queixes formulades per sorolls provocats per la fira d'atraccions de la Festa Major. 5.- Precs i preguntes Tot seguit, els regidors es pregunten mútuament sobre qüestions diverses d'índole I problemàtica municipal. I no havent-hi més assumptes a tractar, s'aixeca la sessió, essent 17:17 hores, de tot el que jo, com a secretària, certifico. 7 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat