La Rua tindrà lloc a Canet de Mar, dissabte dia 10 de febrer, a partir de 2/4 de 7 de la tarda. La concentració de les comparses es farà al capdamunt de l'Av. Dr. Marià Serra, a les 6 de la tarda. La cercavila passarà per l'Av. Dr. Marià Serra, riera del Pinar, riera Buscarons i riera Gavarra fins a la rotonda de l'Av. General Moragues. A partir d'aquí, es recomana a totes les comparses que apaguin la música i retirin les carrosses seguint les indicacions de la policia local. BASES 1.- Les comparses s'hauran d'inscriure al Centre Cívic i Cultural Vil·la Flora, tel. 93 795 46 25, abans del dia 6 de febrer (matins de 9 a 2h - tardes de 5 a 8h) 2.- La concentració de la Rua serà al capdamunt de l'Av. Dr. Marià Serra a les 6 de la tarda, la Rua sortirà a 2/4 de 7. El grup que es presenti amb un retard de més de cinc minuts perdrà un punt en la classificació. I així successivament, cada 5 minuts. 3.- El tema de les disfresses serà completament lliure. la Comissió del Carnaval es reserva el dret d'admissió de les comparses i grups sense un mínim de qualitat. 4.- L'ordre de les Comparses a la Rua es determinarà en el sorteig que es farà dijous dia 8 de febrer a les 8 del vespre a l'envelat de Vil·la Flora. Hi haurà d'assistir un representant de cada comparsa. Després del sorteig es farà la xerrada informativa de les normes de seguretat que s'hauran de seguir durant la Rua. 5.- Cada comparsa haurà de portar en un lloc ben visible el número d'ordre que li correspon. El responsable s'identificarà amb un braçalet de color vermell i haurà d'atendre les instruccions dels organitzadors. 6.- El Jurat estarà format per un representant de cada comparsa, que s'haurà de presentar el dia de la Rua a les 6 de la tarda al lloc de concentració per recollir els fulls de puntuació. Ocuparà la presidència del Jurat un representant de la Comissió. 7.- Els balls d'exhibició de les comparses, s'hauran de realitzar durant el trajecte, sense aturar la seva marxa. El jurat serà itinerant durant la rua. PREMIS 1.- El mateix dia, en el decurs del ball, es lliuraran els diplomes de classificació general i els trofeus a les tres millors comparses locals. També hi haurà un trofeu a la millor carrossa i si s'escau un trofeu a la millor comparsa no local. La concessió serà atorgada pel Jurat i el veredicte serà inapel·lable. NORMES DE SEGURETAT / PARTICIPACIÓ 1.- És obligatori que cada carrossa o vehicle participant porti un extintor en vigència, hagi passat l'ITV i disposi d'assegurança obligatòria dels vehicles a motor. El vehicle tractor haurà d'estar en perfecte estat d'ús i el sistema d'enganxament haurà d'estar homologat. Aquests documents els hauran de presentar al fer la inscripció. 2.- Els generadors de corrent hauran d'estar situats en un lloc visible i accessible. No es pot transportar en cap cas combustible a les carrosses ni realitzar tasques d'avituallament de combustible durant el recorregut. 3.- Els eixos de les carrosses hauran d'estar situats en un lloc visible. La comparsa haurà de disposar de persones voluntàries a peu que garanteixin que no s'apropi ningú a la carrossa, ni a la part de davant del vehicle tractor. 4.- La velocitat de la cercavila vindrà marcada per la primera comparsa i la resta s'hauran d'adaptar a aquesta. S'ha de mantenir la cercavila compactada (respectant una distància de seguretat en tot el recorregut). 5.- Les mides de les carrosses han de permetre el seu pas per tot el recorregut. L'alçada màxima d'aquestes serà de 4 metres (atenció especial a la cruïlla de les rieres Buscarons i Gavarra) 6.- No es poden realitzar espectacles pirotècnics ni utilitzar material pirotècnic durant la cercavila. 7.- Els conductors dels vehicles s'hauran de sotmetre a un control d'alcoholèmia previ a l'inici de la cercavila. 8.- No es podran consumir begudes alcohòliques durant la cercavila. · En cas de pluja la rua es farà diumenge 11 de febrer. Si també plou es farà dissabte 17 de febrer. · Qualsevol incidència no prevista en aquestes bases serà resolta per la Comissió. · La inscripció en aquest concurs de comparses suposa la total acceptació d'aquestes bases. · Les comparses que ho desitgin podran comprar el tiquet del sopar (entrepà i beguda) al bar de l'envelat a partir de les 8 del vespre. Hi haurà taules i cadires disponibles però no es podran reservar amb antelació. Ajuntament de Canet de Mar Àrea de Festes - Comissió del Carnaval