Identificació de l'expedient: 1461/2022 3920 Assumpte: Constitució d'una borsa de la categoria d'administratius EDICTE A De conformitat amb l'acord de la Junta de Govern Local, de data 7 de setembre de 2022, pel qual s'aproven les bases específiques i s'obre convocatòria per a la constitució d'una borsa de la categoria https://bop.diba.cat d'administratiu (subgrup C1), per cobrir possibles vacants de caire temporal que es puguin produir. Les bases per cobrir la plaça esmentada són les que a continuació es relacionen: BASES ESPECÍFIQUES I CONVOCATÒRIA DEL CONCURS OPOSICIÓ, PER A PER A LA CONSTITUCIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL DE LA CATEGORIA D'ADMINISTRATIU, SUBGRUP C1, PER A COBRIR POSSIBLES SUBSTITUCIONS, DE CARÀCTER TEMPORAL, DE LA PLANTILLA DE PERSONAL DE L'AJUNTAMENT DE Pàg. 1-9 CANET DE MAR. Primera: Objecte CVE 202210124375 És objecte d'aquestes bases la regulació del procés de selecció per a la constitució d'una borsa de treball de categoria d'administratiu, subgrup C1, per a cobrir possibles substitucions de caràcter temporal de la plantilla de personal de l'Ajuntament de Canet de Mar. Aquesta convocatòria es regirà per les presents Bases específiques i per les Bases generals aprovades pel Ple Municipal en sessió de data 29 d'abril de 2021, i publicades, una vegada aprovades definitivament al Butlletí Oficial de la Província de data 9 de juliol Data 21-9-2022 de 2021. Segona: Tipus de relació El tipus de relació serà de funcionari interí o personal laboral temporal, en funció del lloc de treball a cobrir. Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Tercera: Funcions a desenvolupar Les funcions generals, a realitzar pel personal adscrit al lloc de treball d'administratiu són, a més de les específiques de cada departament, les que a títol enunciatiu, s'indiquen: a) Coordinar agendes de regidors, secretari, caps d'àrea, etc. b) Donar suport administratiu per la gestió interna als llocs tècnics en tasques de seguiment del manteniment del local, llistat de tràmits i controls de resolucions, etc. c) Generar al programa informàtic documents de caràcter administratiu (decrets, dictàmens, propostes, etc) així com altres documents necessaris per a la gestió i el 09/09/2022 Alcaldessa seguiment de l'activitat en el seu àmbit d) Col·laborar amb el disseny i manteniment dels procediments administratius del departament aportant propostes de millora si s'escau, així com fer l'adaptació de processos informàtics. e) Implementar els circuits dels processos validats per Secretaria i la seva diagramació. f) Detectar punts crítics del circuit de tramitació. B Blanca Arbell Brugarola Signatura 1 de 1 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Aquest document és una còpia autèntica d'un document electrònic validable a: Serveis Administra 9d63c75d9df3477c9dfdedf4a3a40a48001 Codi Segur de Validació ció Url de validació Electrònica https://sedesimplifica03.absiscloud.com/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp?NodeAbsisini=063 Metadades Origen: Origen administració Estat d'elaboració: Original g) Donar suport en la formació i utilització del gestor d'expedients al personal de la Corporació h) Tramitar els expedients de l'àmbit d'adscripció i fer el seguiment dels mateixos d'acord amb les directrius i els procediments establerts. A i) Realitzar tasques de suport i tramitació administrativa dels expedients urbanístics, de contractació, d'ordenances i reglaments, convenis, integració en consorcis, tramitació de llicències i autoritzacions, activitats, expedients sancionadors, pagament https://bop.diba.cat d'impostos, sol·licitud i justificació de subvencions, etc. j) Comprovar la documentació que entra al departament, i derivar-la al responsable de l'actuació administrativa, de que es tracti. k) Mantenir els contactes necessaris amb altres organismes, administracions, empreses, etc. així com amb altres departaments de la Corporació per tal de realitzar adequadament les tasques assignades. l) Encarregar-se i inventariar el material fungible de l'àrea. Pàg. 2-9 m) Mantenir actualitzades les bases de dades de l'àmbit d'adscripció així com les dades relatives als indicadors i les incidències del servei per tal d'elaborar les estadístiques i memòries corresponents. n) Dur a terme les tasques de reprografia de la unitat CVE 202210124375 o) Impulsar el catàleg de serveis i fomentar l'actualització de la informació. p) Controlar que la documentació generada, rebuda i emesa sigui la correcta així com mantenir actualitzat l'arxiu, arxivant i classificant documents i correspondència i preparar les transferències per a l'arxiu definitiu segons els criteris fixats de gestió documental. q) Atendre el públic personal i telefònicament en tot allò que sigui de la seva competència derivant a altres àmbits o administracions en cas que sigui necessari. r) Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament els equips relacionats amb la seva activitat, d'acord amb els procediments establerts i la Data 21-9-2022 normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals. s) Adoptar en el tractament de dades de caràcter personal les mesures d'índole tècnica i organitzativa establertes per la Corporació i acomplir la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal, així com mantenir el deure de secret i confidencialitat en relació a les mateixes, que subsistirà fins i tot una vegada acabada la seva relació laboral/funcionarial amb la Corporació. Butlletí Oficial de la Província de Barcelona t) I, en general, totes aquelles de caràcter similar que li siguin atribuïdes. Quarta: Requisits dels/de les aspirants A més dels requisits generals detallats a l'apartat 2.1.1. de la base general 2a, els/les aspirants hauran de reunir els següents requisits específics: a) Estar en possessió del títol de Batxillerat, FP II grau, cicle formatiu de grau superior o titulacions equivalents. Si es tracta d'un títol obtingut a l'estranger, cal disposar de la corresponent homologació d'acord amb la normativa vigent. 09/09/2022 Alcaldessa b) Llengua catalana: Nivell C de la llengua catalana o equivalent, de coneixements de llengua catalana, expedit per la Junta Permanent de Català. En cas de no tenir l'acreditació corresponent, l'aspirant serà convocat per a la realització d'una prova, que en cas de no superar-se, comportarà la seva exclusió del procés. c) Llengua castellana: Nivell intermedi (pels/per les aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola). B Blanca Arbell Brugarola Signatura 1 de 1 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Aquest document és una còpia autèntica d'un document electrònic validable a: Codi Segur de Validació 9d63c75d9df3477c9dfdedf4a3a40a48001 Url de validació https://sedesimplifica03.absiscloud.com/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp?NodeAbsisini=063 Metadades Origen: Origen administració Estat d'elaboració: Original d) Satisfer els drets d'examen que estableixin les ordenances fiscals vigents. Estaran exempts/es d'aquesta taxa, els/les aspirants que acreditin un grau de discapacitat igual al previst per la legislació estatal, els/les jubilats/des i els/les aspirants que estiguin en situació legal d'atur en el moment de la presentació de la corresponent proposició per prendre part A en el procés. Cinquena: Forma i termini de presentació de sol·licituds https://bop.diba.cat Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu es presentaran en model normalitzat, degudament complimentat, i en la forma que estableix la base general 3a, de les Bases Generals de l'Ajuntament de Canet de Mar, en el termini de 20 naturals a comptar des de l'endemà de l'anunci de la convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. Per a aquesta convocatòria, es deixa sense efecte l'apartat 3.6 de la base tercera de les bases generals de l'Ajuntament de Canet de Mar i les instàncies aniran acompanyades de Pàg. 3-9 la documentació següent: - Fotocòpia del DNI - Fotocòpia del títol acadèmic així com de la certificació acreditativa del nivell de català exigit