Identificació de l'expedient: 1468/2022 3660 Assumpte: Bases i convocatòria provisió lloc d'agent de la Policia Local - Comissió de Serveis Anunci sobre l'aprovació de les bases i convocatòria per proveir mitjançant comissió de serveis un lloc de treball d'agent de la Policia Local de l'Ajuntament de Canet de Mar. Mitjançant decret de l'Alcaldia RES2022/1713, de 10 d'agost, s'han aprovat les bases i la convocatòria per a la provisió, mitjançant comissió de serveis, d'un lloc de treball d'agent de la Policia Local de l'Ajuntament de Canet de Mar. Les instàncies sol·licitant la participació per prendre part en la convocatòria es presentaran, tal i com es determina en aquestes bases, dins del termini de vint dies naturals a comptar de l `endemà al de la publicació de l'anunci d'aquesta convocatòria a l'e-tauler i a la seu electrònica de l'Ajuntament de Canet de Mar. Bases que han de regir el concurs per a la provisió mitjançant el sistema de comissió de serveis de 1 lloc de treball vacant d'agent de Policia Local Es convoca, pel sistema de concurs, el procés de provisió, mitjançant comissió de serveis, per cobrir temporalment un lloc vacant d'agent de policia local a l'Ajuntament de Canet de Mar i la creació d'una borsa per poder cobrir possibles baixes que es puguin produir, els quals tenen les característiques relacionades a continuació: 1. Lloc de treball - Denominació: Agent de Policia Local. - Nombre de dotacions a proveir: Una - Règim: Funcionarial - Grup: C2 (amb l'abast i efectes determinats per l'article 65 de la Llei 3/2015) - Classificació: Escala d'administració especial, subescala serveis especials, classe policia local, escala bàsica - Nivell de complement de destinació: 16 - Funcions del lloc: les descrites al capítol 3 del Títol 1 de la Llei 16/1991, de 10 de juliol, de les policies locals de Catalunya i restant normativa d'aplicació. 10/08/2022 Alcaldessa - Règim de dedicació: el determinat a l'Acord de condicions de treball de l'Ajuntament de Canet de Mar per a la policia local (publicat al BOP de 01/12/2016) i restant normativa d'aplicació. - Vinculació: Comissió de serveis d'un any, ampliable, com a màxim, un altre any, o fins que la plaça corresponent al lloc proveït sigui coberta mitjançant procés selectiu derivat de l'Oferta d'ocupació pública. Blanca Arbell Brugarola Signatura 1 de 1 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Aquest document és una còpia autèntica d'un document electrònic validable a: Serveis Administra db801524bbc240df920fe8d16454c8b0001 Codi Segur de Validació ció Url de validació Electrònica https://sedesimplifica03.absiscloud.com/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp?NodeAbsisini=063 Metadades Origen: Origen administració Estat d'elaboració: Original 2. Requisits de participació Per poder ser admeses a la present convocatòria, les persones aspirants hauran de reunir els requisits següents en la data de finalització del termini de presentació d'instàncies: a) Ser funcionari o funcionària de carrera de la categoria convocada dels cossos de la Policia local d'altres municipis, del cos dels mossos d'esquadra i dels cossos de seguretat de l'Estat destinats a Catalunya. b) Estar en possessió del diploma acreditatiu d'haver superat el curs bàsic a l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya (ISPC) o curs equivalent, o haver estat nomenat funcionari de carrera abans de l'entrada en vigor de la Llei 16/91 de la Llei de policies Locals de Catalunya, o finalment trobar-se en la situació recollida en la Disposició transitòria segona de la Llei abans esmentada c) Acreditar més d'un any d'antiguitat com a funcionari/ària de carrera en la categoria d'agent o equiparada. d) Estar en situació de servei actiu o en qualsevol altra situació administrativa que faculti l'administració d'origen a autoritzar una comissió de serveis. e) No trobar-se en situació de segona activitat ni tenir l'edat que permeti el passi a aquesta situació durant el període de vigència màxima de la comissió de serveis. f) Acreditar que es posseeixen les condicions físiques i psíquiques necessàries per exercir les funcions pròpies dels agents de la policia local (es poden acreditar mitjançant un certificat mèdic oficial, que caldrà aportar abans de la formalització de la comissió de serveis si la persona aspirant resulta seleccionada. Aquest certificat no podrà tenir una antiguitat superior a 3 mesos). g) Tenir el nivell B de català de la Direcció General de Política Lingüística o equivalent. Si no s'acredita la possessió del nivell de català mitjançat la corresponent certificació, es realitzarà una prova de nivell de coneixements de llengua catalana abans de materialitzar la comissió de serveis si la persona aspirant resulta seleccionada. S'acceptarà com a acreditació certificació emesa per l'administració de procedència d'haver superat una prova de nivell B. h) Estar en possessió dels permisos de conduir A i B. i) No haver estat condemnat per cap delicte o en cas d'haver-ho estat, tenir extingida la responsabilitat penal i cancel·lats els antecedents penals. No estar inhabilitat per a l'exercici de les funcions públiques ni estar separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública. Serà aplicable el benefici de la rehabilitació, sempre que l'aspirant ho acrediti mitjançant el corresponent document oficial. No podran prendre part aquells funcionaris que es trobin en les situacions següents: · Aquells que estiguin suspesos, mentre duri la situació de suspensió de funcions · Els traslladats de lloc de treball i destituïts de càrrecs de comandament com a conseqüència d'expedient disciplinari mentre durin els efectes de la sanció. · Aquells que ocupin un lloc de treball subjecte a un període especial de 10/08/2022 Alcaldessa permanència mínima. Totes aquestes condicions s'han de reunir en el moment de presentar la sol·licitud. La posterior comprovació del no compliment d'algun dels requisits enumerats, ja sigui per omissió o per qualsevol altra causa, serà motiu d'exclusió del procés selectiu o de finalització de la comissió de serveis. Blanca Arbell Brugarola Signatura 1 de 1 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Aquest document és una còpia autèntica d'un document electrònic validable a: Codi Segur de Validació db801524bbc240df920fe8d16454c8b0001 Url de validació https://sedesimplifica03.absiscloud.com/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp?NodeAbsisini=063 Metadades Origen: Origen administració Estat d'elaboració: Original 3. Presentació de sol·licituds i procediment Les persones interessades hauran de presentar sol·licitud en l'Oficina d'atenció ciutadana d'aquesta Corporació durant vint dies (20) naturals, comptats a partir de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria al tauler d'edictes de la Corporació i web municipal. Les sol·licituds també es podran presentar en la forma que determina l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques. Les instàncies que es presentin en les oficines de correus hauran d'anar en sobre obert perquè siguin datades i segellades abans de certificar-les. Si els dies d'acabament del termini o d'actuació obligada són festius, les actuacions s'han de fer en el dia hàbil següent. Amb la formalització i presentació de la sol·licitud els i les aspirants donen el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent. Igualment, la formalització de la sol·licitud implica l'acceptació i coneixement del contingut d'aquestes bases. Un cop finalitzat el termini de presentació de sol·licituds es dictarà resolució en el termini màxim de 15 dies declarant aprovada la llista de persones admeses i excloses, composició de l'òrgan de valoració i data i lloc de l'inici del procediment selectiu. L'esmentada llista s'exposarà en el tauler d'edictes de la Corporació i concedirà un termini de deu (10) dies hàbils per a esmenes i possibles reclamacions. Les al·legacions presentades es resoldran en el termini màxim de 10 dies naturals següents a comptar des de la seva presentació. Transcorregut aquest termini sense que s'hagi dictat resolució, les al·legacions s'entendran desestimades. En el cas que no hi hagi cap persona exclosa, l'esmentada llista s'elevarà a definitiva. Igualment, es donarà publicitat d'aquesta convocatòria i resta d'actes que se'n derivin mitjançant la seu electrònica de l'Ajuntament. 4. Acreditació dels requisits i mèrits al·legats Juntament amb la sol·licitud, caldrà presentar original o fotocòpia de la documentació següent, sent motiu d'exclusió la no-presentació de la mateixa: DNI 10/08/2022 Alcaldessa Currículum vitae Documentació acreditativa de ser funcionari/ària de carrera de la categoria con vocada en situació de servei actiu i una antiguitat mínima d'un any . Diploma acreditatiu d'haver superat el curs bàsic a l'ISPC o curs equivalent Carnets de conduir A i B Documentació acreditativa dels mèrits al·legats als efectes de la seva valoració en el procés de concurs Blanca Arbell Brugarola Signatura 1 de 1 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Aquest document és una còpia autèntica d'un document electrònic validable a: Codi Segur de Validació db801524bbc240df920fe8d16454c8b0001 Url de validació https://sedesimplifica03.absiscloud.com/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verific