EXCM. AJUNTAMENT DE CANET DE MAR COMUNICACIÓ PRÈVIA D'INSTAL·LACIÓ DE PANELLS FOTOVOLTAICS DADES DEL SOL·LICITANT D'acord amb el que disposa l'article 5 de la Llei 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, l'informem que les dades facilitades seran incloses al corresponent fitxer automatitzat de l'Ajuntament pel seu tractament informàtic amb la finalitat de gestionar aquest assabentat. En qualsevol moment pot exercir els seus drets Nom i cognoms: NIF: En representació de: NIF: Adreça de notificacions: Mail: Municipi: CP: Telèfon: DADES DE LA FINCA Adreça: Propietari/a Telèfon: Ús a què es destina: Habitatge Local Altres:_____________________________________________ DESCRIPCIÓ DE LES OBRES Instal·lacions per a l'aprofitament de l'energia solar mitjançant captadors solars tèrmics o panells fotovoltaics, sempre i quan no siguin incompatibles amb les normes de protecció de patrimoni cultural o urbanístiques. Sobre la coberta de les edificacions i altres construccions auxiliars d'aquestes, incloses les pèrgoles dels aparcaments de vehícles, quan les instal·lacions no superin el metre d'alçada des de la coberta plana o, en cas de coberta inclinada, quan els captadors o els panells s'hi ubiquin adossats en paral·lel. Als espais de les parcel·les en sòl urbà, no ocupats per les edificacions i altres construccions auxiliars d'aquestes, quan les instal·lacions es destinin a reduir la demanda energètica de l'edficicació i no superin el metre d'alçada des de la rasant del sòl ni comportin una ocupació de la parcel·la superior al 25 % de la seva superfície no edificable. DOCUMENTACIÓ I DADES QUE CAL ADJUNTAR Model normalitzat de comunicació prèvia degudament emplenat i signat. Memòria tècnica i plànols de la instal·lació projectada. Declaració responsable d'instal·lador autoritzat (instal·lador elèctric de categoria especialista) Dades empresa instal·ladora. Indicar el número de registre de l'empresa instal·ladora al RASIC:. d'accés, rectificació, oposició i cancel·lació, adreçant-se a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà. Justificants de les liquidacions corresponents a ICIO, taxes i garanties. En el cas e muntar una bastida o elements auxiliars a més de 3 metres d'alçada, assumeix de la instal·lació de la bastica per part d'un tècnic competent. Metres afectats per l'actuació: Pressupost: Ocupació de la via pública: Sí No Empresa instal·ladora: Si l'immoble està inclòs al Catàleg de Patrimoni arquitectònic i elements d'interès històric i artístic de Canet de Mar, l'obra estarà subjecta a l'obtenció de prèvia llicència municipal. Declaració responsable DECLARO, sota la meva responsabilitat, que les dades indicades són certes, que compleixo amb tots els requisits exigits en la normativa vigent per accedir al reconeixement del dret per tal de dur a terme l'actuació urbanística esmentada i que aquesta s'executarà d'acord amb les condicions que figuren al dors. Signatura de la persona titular o el seu representant TAXA 28,71 ICIO (4% delpressupost)Bonificació del 95% 0,00 TOTAL 28,71 Canet de Mar, de/d' de Garantia reposició béns municipals 60,00 Il·lm. Sr. Alcalde de l'Ajuntament de Canet de Mar Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona ­ Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e: canetdemar@canetdemar.cat - web: www.canetdemar.cat EXCM. AJUNTAMENT DE CANET DE MAR CONDICIONS GENERALS 1. L'Ajuntament de Canet de Mar, mitjançant l'entrada d'aquest document, queda ASSABENTAT que es realitzaran les obres descrites, i posa en coneixement del comunicant que en qualsevol moment es podrà realitzar una inspecció a l'emplaçament on es facin les obres. 2. Caldrà representar gràficament les obres que per les seves característiques ho requereixin mitjançant l'aportació de documents que s'annexaran a la present comunicació. El grau de detall ha de ser suficient per apreciar les característiques, la situació i la destinació de les obres, amb la finalitat de comprovar la seva adequació a les determinacions de l'ordenament jurídic urbanístic. 3. En cas que per a la realització de les obres calgués ocupació del domini públic (contenidors, sacs, etc...) s'haurà de sol·licitar i obtenir, abans de l'execució de les obres, llicència d'ocupació de la via pública. 4. En cas d'obres en l'accés als locals comercials cal garantir l'accessibilitat a persones amb mobilitat reduïda. 5. Mentre durin les obres, cal adoptar les precaucions que marquen les ordenances municipals i la legislació vigent, tant pel que fa a les normes de la bona construcció, com pel que fa a la convivència ciutadana , el respecte i descans dels veïns. 6. Els treballs susceptibles de causar molèsties pels sorolls no podran començar abans de les 8 i no podran perllongar-se després de les 20 hores. 7. En cas de reformes de cuina, els fums d'extracció de la cuina no es podran treure a l'exterior de les façanes o patis mitjançant extractors, sinó que s'hauran d'enviar a la coberta de l'edifici mitjançant conductes d'extracció. No es poden fer regates en elements estructurals, com parets, pilars o sostres, per encastar canonades i/o conductes d'instal·lacions. 8. Els acabats de façana seran, com a mínim, arrebossats i pintats, de color blanc o terròs clar. 9. La persona que estigui en possessió de l' assabentat d'obres o qui la pugui substituir, està obligada a mostrar-lo, quan els agents municipals encarregats de la inspecció i vigilància de les obres particulars li ho demanin. 10. Termini màxim de durada de les obres: 6 mesos, des de la presentació de la comunicació. Un cop transcorregut aquest termini, l'assabentat d'obres caducarà automàticament. 11. Les fiances es retornaran a la finalització de les obres, prèvia sol·licitud, un cop s'hagi justificat el compliment de les obligacions que garanteixen. Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona ­ Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e: canetdemar@canetdemar.cat - web: www.canetdemar.cat