ACTA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE 3 DE MARÇ DE 2022 Avís: aquesta acta ha estat retocada per tal de donar compliment a la normativa vigent en matèria de protecció de dades personals. Dades de la sessió: Caràcter: ordinària Data: 03.03.2022 Hora inici: 17.06 h. Hora fi: 17.14 h. Lloc: Per videoconferència, de conformitat amb el que disposa l'article 46.3 LRBRL. Assisteixen (6/6): BLANCA ARBELL BRUGAROLA, alcaldessa ­ presidenta de la sessió. PERE XIRAU ESPARRECH LLUIS LLOVET BAYER JOSEP M. MASVIDAL SERRA ROSA ISABEL MADRID CAMARA RAQUEL SERRA LERGA Presidenta: Sra. Blanca Arbell Brugarola Secretària: Laura García Álvarez Interventora: no assisteix Ordre del dia de la sessió: 1. Actes pendents d'aprovar Acta JGL2022/8, corresponent a la sessió ordinària 24/02/2022 2. Alcaldia Relació Decrets de data del 14 al 20 de febrer de 2022. PRP2022/84. Expedient 1046/2022 890 3. Mocions d'urgència. Propostes introduïdes per urgència en la pròpia sessió or- dinària: Segons disposa l'article 91.4 del ROF, conclòs l'examen dels assumptes inclosos en l'ordre del dia i abans de passar al torn de precs i preguntes, d'aquesta sessió ordinària, l'alcaldessa i presidenta de la Junta, sotmet a la consideració dels membres assistents la declaració d'urgència, que és apreciada i declarada per unanimitat dels membres dels punts següents: 1. Adjudicació del contracte per a l'execució de les obres d'arranjament de la calçada de diversos carrers del municipi. PROP2022/87.Expedient 1379/2021 955 2. Adjudicació del contracte d'execució de les obres de renovació de l'enllumenat públic a la carretera N-II, entre els carrers Miramar i Narcís Monturiol. PROP2022/85. Expedient 1379/2021 4738 3. Acceptació del Fons de prestació "Els Serveis Locals d'Ocupació que utilitzen la Plataforma Telemàtica XALOC", en el marc de la convocatòria del Catàleg 2022 del pla de concertació Xarxa de Governs Locals 2020-2023. PROP2022/88. Expedient 2240/2022 924 1 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat 4. Acceptar justificació i donar per tancat el conveni que instrumentalitza la subvenció nominativa a l'ADF Vallalta. PROP2022/86. Expedient 2242/2021 3404 4. Precs i preguntes Desenvolupament de la sessió Comprovat el quòrum per a la vàlida constitució de la sessió, la Presidenta inicia la sessió a l'hora assenyalada en l'encapçalament d'aquesta acta, i es passen a tractar els punts inclosos en l'ordre del dia: 1. Actes pendents d'aprovar JGL2022/8 ordinari 24/02/2022 Vista i trobada conforme l'acta de la sessió de la Junta de Govern Local ordinària del dia 24 de febrer de 2022, i de conformitat amb allò que es disposa l'article 109 del ROF, l'esborrany de l'acta de la sessió anterior, és aprovat per unanimitat dels membres, sense observacions. 2. Propostes 2.1 Alcaldia. RELACIÓ DECRETS D'ALCALDIA I RESOLUCIONS DE LES REGIDO- RIES, CORRESPONENTS ALS DIES DEL 14 AL 20 DE FEBRER DE 2022 Fets: Es dona compte a la Junta de Govern Local, de la present relació de Decrets d'Alcaldia i resolucions de les regidories, corresponents als dies del 14 al 20 de febrer de 2022, i que són els següents: Codi Descripció Data resolució RESAL2022/241 Decret 1a Tinència de l'Alcaldia_Sol-licitud Subvenció Fons Next Generation 14/02/2022 UE_TMC RESAL2022/242 Decret convocatòria CIG ordinària 170222 14/02/2022 RESAL2022/243 Decret constitució borsa ampliada administratius 14/02/2022 RESAL2022/244 Decret suspensió responsabilitat patrimonial 14/02/2022 RESAL2022/245 DECRET OBRES MENORS - VERGE DEL CARME 1 2n 1a 14/02/2022 RESAL2022/246 DECRET OBRES MENORS FERRAN ROIG 14 PISCINA 14/02/2022 RESAL2022/247 DECRET OBRES MENORS - MAS RAMONET 12 14/02/2022 RESAL2022/248 DECRET OBRES MENORS - TARRAGONA 27 2n 1a 14/02/2022 RESAL2022/249 Decret alta padró AM 14/02/2022 RESAL2022/250 Decret incoació OE Av 14/02/2022 RESAL2022/251 Decret rectificació nòmina mes de gener2022 14/02/2022 RESAL2022/252 Decret 1a Tinència embargaments de nòmina i quotes sindicals gener 2022 14/02/2022 RESAL2022/253 Decret baixa activitat 15/02/2022 RESAL2022/254 Decret PS 14_02 15/02/2022 RESAL2022/255 Decret AI 14_02 15/02/2022 RESAL2022/256 Decret IMI 14_02 15/02/2022 RESAL2022/257 Decret anul baixa ofici ZA 15/02/2022 2 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat RESAL2022/258 Decret anul baixa ofici JCP 15/02/2022 RESAL2022/259 Decret anul baixa ofici NA 15/02/2022 RESAL2022/260 Decret anul baixa ofici JCC i ARC 15/02/2022 RESAL2022/261 Decret aprovació relació AD's Q_2022_6 15/02/2022 RESAL2022/262 Decret repercussió cànon 2021_1erS_Mòdul Fix 15/02/2022 RESAL2022/263 Resolució guingueta 04 15/02/2022 RESAL2022/264 Decret Convocatòria JGL ordinària 17022022 15/02/2022 RESAL2022/265 Decret Devolució de fiances 15/02/2022 RESAL2022/266 Resolució prescripció responsabilitat patrimonial 15/02/2022 RESAL2022/267 Decret autorització acumulació lactància_DLL 15/02/2022 RESAL2022/268 Decret 1a Tinència aprovació IRPF gener 2022 i ordena pagament AEAT 15/02/2022 RESAL2022/269 Decret adjudicació Lot 1 acord marc combustible 15/02/2022 RESAL2022/270 Decret baixes CE 1r i 2n trim 2020 15/02/2022 RESAL2022/271 Decret Aprovació PSS Obres ampliació vorera carrer Lleida 15/02/2022 RESAL2022/272 Decret encàrrec "espectacle d'en Peyu" 16/02/2022 RESAL2022/273 Decret renovació tarja aparcament 16/02/2022 RESAL2022/274 Decret repercussió cànon 2021 usos 16/02/2022 RESAL2022/275 Decret INCOACIÓ civisme OTJ 16/02/2022 RESAL2022/276 Decret aprovació factures F2022_4 Fase O sense reparament 16/02/2022 RESAL2022/277 Decret 1a Tinència indemnitzacions dietes i desplaçaments personal - Desembre 16/02/2022 2021 i gener 2022 RESAL2022/278 Decret RESOLUCIÓ gossos EAA 16/02/2022 RESAL2022/279 Decret 1a Tinència autorització certificat representació 16/02/2022 RESAL2022/280 Decret convocatòria membres Mesa 16/02/2022 RESAL2022/281 Decret d'Alcaldia d'aprovació de manament a justificar 16/02/2022 RESAL2022/282 Decret declaració caducitat sancionador Av Maresme 18, escala D, 1r 2a 17/02/2022 RESAL2022/283 Decret 4a Tinència de l'Alcaldia 17/02/2022 RESAL2022/284 Decret INCOACIÓ civisme MB 17/02/2022 RESAL2022/285 Decret AI 16_02 17/02/2022 RESAL2022/286 Decret baixa plaça aparcament 421 17/02/2022 RESAL2022/287 Decret 3a Tinència de l'Alcaldia 17/02/2022 RESAL2022/288 Decret trasllat cendres 17/02/2022 RESAL2022/289 Decret embargament salarial_AEAT_CSS 17/02/2022 RESAL2022/290 Decret embargament salarial_TGSS_CSS 17/02/2022 RESAL2022/291 Decret embargament salarial_ORTG_CSS 17/02/2022 RESAL2022/292 Decret renúncia sol·licitud recurs Catàleg 2022 17/02/2022 RESAL2022/293 Decret xurreria 17/02/2022 RESAL2022/294 Decret clínica veterinària 17/02/2022 RESAL2022/295 Decret canvi de nom 17/02/2022 RESAL2022/296 Decret requeriment esmena de documentació 18/02/2022 RESAL2022/297 Decret exp. 22-234659 18/02/2022 RESAL2022/298 Resolució traspàs llicència taxi 18/02/2022 RESAL2022/299 Decret 1a Tinència indemnitzacions per assistències càrrecs electes de gener a 18/02/2022 febrer de 2022 RESAL2022/300 Decret 1a Tinència de l'Alcaldia_Sol-licitud subvenció DIBA 2022_Biblioteca 18/02/2022 RESAL2022/301 Decret 1a Tinència de l'Alcaldia_Sol·licitud Envelat_Diumenge Ball 27-02 i 2on 18/02/2022 trim 2.2 Prendre coneixement de les resolucions judicials següents: 3 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Sentència núm. 28/2022, de 28 de febrer, del Jutjat de Primera Instància i Instrucció núm. 7, d'Arenys de Mar, en relació al Judici sobre delictes lleus núm. 10/2021, que resol: «ABSOLDRE I ABSOLC als agents de la Policia Local de Canet de Mar amb TIP XXX i amb TIP XXX, pels fets origen d'aquest procediment (mascareta en via pública). 2.3 Prendre coneixement de l'acord de la Junta de Govern de la Diputació de Barcelona, adoptat en data 24.02.2022, relatiu a la liquidació definitiva dels ajuts atorgats en el marc del Programa d'ajuts per a emergències municipals amb termini de justificació fins al 30 de setembre de 2021 i d'un ajut amb termini de justificació fins al 31 de març de 2021, per un import total de 389.430 euros.", del qual s'extreu, en la part que concerneix a l'Ajuntament de Canet de Mar: 3. Mocions d'urgència. Segons disposa l'article 91.4 del ROF, conclòs l'examen dels assumptes inclosos en l'ordre del dia i abans de passar al torn de precs i preguntes, d'aquesta sessió ordinària, l'alcaldessa i presidenta de la Junta, sotmet a la consideració dels membres assistents la declaració d'urgència, que és apreciada i declarada per unanimitat dels membres, dels punts següents: 3.1. Urbanisme. ADJUDICACIÓ DEL CONTRACTE PER A L'EXECUCIÓ DE LES OBRES D'ARRANJAMENT DE LA CALÇADA DE DIVERSOS CARRERS DEL MUNICIPI Fets: L'Ajuntament de Canet de Mar té la voluntat de re-pavimentar la calçada d'uns carrers i vies urbanes del municipi (entorn Carrer Xaró Baix, Carrer Rosselló, Torrent Dels Lledoners ­ Riera de la Torre, entorn del Carrer Sant Joan, Ronda Sant Elm, Ronda Dr. Anglès i Avinguda General Moragues), raó per la qual els Serveis Tècnics municipals han redactat una memòria valorada de les obres de conservació i manteniment de la calçada d'aquests carrers del municipi, amb un pressupost d'execució per contracte de dos-cents seixanta-cinc mil setanta-set euros amb tres cèntims (265.077,03 ), IVA inclòs. Aquesta memòria ha estat aprovada en virtut del Decret núm. 2021/690, de data 26 de març, de la Segona Tinència d'Alcaldia. De l'expedient administratiu núm. 1379/2021 955, s'extreuen els antecedents següents: 1. Memòria justificativa sobre la necessitat i idoneïtat del contracte d'obres per a la conservació i manteniment de la calçada de diversos carrers del municipi, signada per l'arquitecte municipal en data 12.04.2021. 4 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat 2. Provisió de l'alcaldia de 15.04.2021, relativa a l'inici de l'expedient de contractació. 3. Acta de replanteig de la memòria valorada, signada per l'arquitecta tècnica municipal en data 10.05.2021, als efectes del que disposa l'article 236 LCSP, de la qual s'extreu el següent: "Que s'ha comprovat la realitat geomètrica, així com la disponibilitat dels terrenys i la resta d'elements físics i jurídics necessaris per a l'execució normal de les obres de conservació i manteniment de la calçada de diversos carrers del municipi, la memòria valorada de les quals va ser aprovada mitjançant Decret núm. 2021/690, de la Segona Tinència d'Alcaldia, de data 26 de març de 2021. Prèviament a l'inici de les obres, serà necessari la retirada dels contenidor de recollida selectiva ubicats a les vies afectades així com restringir la circulació i estacionament de vehicles a l'àmbit d'actuació." 5. Plec de clàusules administratives particulars («PCAP»), redactat i signat per la tècnica jurídica adscrita a urbanisme, en data 11.05.2021, en compliment de la provisió de l'Alcaldia de 15.04.2021, PCAP amb CSV: fe07b17bf16043f5b7e126f6f43d0c91001). 6. Certificat de secretaria de l'acord adoptat per la Junta de Govern Local, en sessió de caràcter ordinari de data 20 de maig de 2021, en virtut del qual s'acorda: "Primer.- Incoar expedient, mitjançant procediment simplificat, tramitació ordinària, per a la contractació de l'execució de les obres de conservació i manteniment de la calçada de diversos carrers del municipi (entorn Carrer Xaró Baix, Carrer Rosselló, Torrent Dels Lledoners ­ Riera de la Torre, entorn del Carrer Sant Joan, Ronda Sant Elm, Ronda Dr. Anglès i Avinguda General Moragues), essent el pressupost base de licitació del present contracte de 265.077,03 euros, IVA inclòs, el qual puja la quantitat de 46.005,10 euros. Segon.- Aprovar el plec de clàusules administratives i de prescripcions tècniques particulars, que haurà de regir l'esmentada contractació. Tercer.- Publicar l'anunci de la licitació al perfil del contractant. Quart.- Atorgar un termini de 20 dies naturals per presentar les proposicions, comptats des de l'endemà de la publicació de l'anunci de licitació en el perfil de contractant. Cinquè.- Autoritzar la despesa de 265.077,03 euros, amb càrrec a l'aplicació pressupostària 20 15320 61903 (Doc. A núm. 220210005390) del vigent pressupost municipal per a l'any 2021. Sisè.- Comunicar el present acord als Serveis econòmics municipals. Setè.- Facultar, tan àmpliament com en dret sigui menester, la senyora alcaldessa, o membre de la corporació en qui delegui, per a la tramitació, execució i form