EXCM. AJUNTAMENT DE CANET DE MAR SOL·LICITUD INFORME PREVI EN MATÈRIA D'INCENDIS Fitxa del tràmit Nom del tràmit: Sol·licitud informe previ en matèria d'incendis És l'informe en matèria de prevenció d'incendis que s'ha de sol·licitar amb anterioritat a la presentació de la comunicació prèvia d'una activitat considerada de risc important en matèria d'incendis, quan aquesta estigui inclosa en els annexos 1 o 2 Descripció: de la Llei 3/2010, de 18 de febrer. Posteriorment a l'obtenció de l'informe favorable, caldrà realitzar l'acte de comprovació en matèria d'incendis i procedir a efectuar la comunicació prèvia corresponent. Organisme Generalitat de Catalunya. Competent/Responsable: Ajuntament: Àrea municipal de gestió de les activitats i Àrea tramitadora: llicències. Classificació temàtica: Activitats. La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu Qui el pot demanar: representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s'actua. Canals de tramitació: Per mitjans electrònics o de manera presencial. Període de l'any en què es Es pot presentar en qualsevol moment. pot demanar: Prèviament a l'inici de l'activitat i de la presentació de la Termini de la sol·licitud: corresponent comunicació prèvia. Haver realitzat el pagament de la corresponent taxa associada Requisits previs: a aquest tràmit, si és el cas. Preu/Taxa: La taxa que, si és el cas, estableixi l'ordenança fiscal. Mitjans de pagament: Els que estableixi l'ordenança fiscal. 1. Sol·licitud d'acord amb el model normalitzat. 2. Portada de la documentació tècnica (formulari SP01 del Departament d'Interior de la Generalitat de Catalunya) 3. Certificat de coincidència entre el suport electrònic i el suport paper (formulari SP02 del Departament d'Interior de la Generalitat de Catalunya) Documentació a aportar: 4. Projecte tècnic descriptiu i justificatiu del compliment de la reglamentació tècnica aplicable en matèria d'incendis 5. En cas d'actuar com a representant legal, declarar que es disposa de tots els poders necessaris per a presentar la comunicació i rebre, si escau, les corresponents comunicacions i/o notificacions. Formulari de la sol·licitud d'Informe previ en matèria Impresos del tràmit: d'incendis. Llei 3/2010, del 18 de febrer, de prevenció i seguretat en Normativa: matèria d'incendis en establiments, activitats, infraestructures i edificis. El termini per resoldre la petició d'informe per part de l'òrgan Termini de Resolució de la Generalitat és de dos mesos des que entra la petició fins que s'emet l'informe. En el cas que, un cop transcorregut aquest termini no s'hagi Silenci administratiu: emès l'informe, s'entén que l'informe és favorable. Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona ­ Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e: canetdemar@canetdemar.cat - web: www.canetdemar.cat EXCM. AJUNTAMENT DE CANET DE MAR Vies de reclamació: Les ordinàries del procediment administratiu. L'Ajuntament trametrà la sol·licitud a l'òrgan competent de la Generalitat, el qual emetrà l'informe en un termini de dos mesos, i el farà arribar a l'Ajuntament que, alhora, el notificarà a l'interessat. No caldrà realitzar novament aquest tràmit: Altra informació d'interès: En el supòsit d'haver tramitat una llicència d'obres i haver efectuat ja el control preventiu en matèria d'incendis. En el supòsit que una activitat, sense ser modificada, canviï de titularitat i ja disposi d'aquest control preventiu en matèria d'incendis. Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona ­ Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e: canetdemar@canetdemar.cat - web: www.canetdemar.cat