EXCM. AJUNTAMENT DE CANET DE MAR SOL·LICITUD INFORME URBANÍSTIC ASSOCIAT A LA TRAMITACIÓ D'ACTIVITATS Fitxa del tràmit Sol·licitud informe urbanístic associat a la tramitació Nom del tràmit: d'activitats És l'informe previ en el qual l'Ajuntament es pronuncia sobre la compatibilitat de l'activitat projectada amb el planejament urbanístic Descripció: vigent i la disponibilitat i suficiència dels serveis públics municipals per atendre els requeriments de l'activitat. Organisme Ajuntament. Competent/Responsable: Àrea tramitadora: Àrea municipal de gestió de les activitats i llicències. Classificació temàtica: Activitats La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en Qui el pot demanar: un mateix centre o establiment, o el seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s'actua. Canals de tramitació: Per mitjans electrònics o de manera presencial. Període de l'any en què es Es pot presentar en qualsevol moment. pot demanar: Prèviament a l'inici de l'activitat i a la presentació de la sol·licitud o Termini de la sol·licitud: comunicació prèvia corresponent. Haver realitzat el pagament de la corresponent taxa associada a aquest Requisits previs: tràmit, si és el cas. Preu: El que estableixi l'ordenança fiscal. Mitjans de pagament: Els que estableixi l'ordenança fiscal. 1. Sol·licitud d'acord amb el model normalitzat. 2. Plànol de l'emplaçament de l'activitat projectada que permeti una identificació indubtable de la finca. 3. Memòria descriptiva de l'activitat projectada que expliqui la seva naturalesa i les seves característiques principals, amb determinació de les necessitats d'ús i aprofitaments del sòl i del subsòl, així com dels requeriments de l'activitat respecte la disponibilitat i la suficiència dels serveis públics municipals. 4. En els casos d'activitats subjectes a la legislació d'accidents greus o Documentació a aportar: que tenen algunes de les substàncies químiques o categoria de substàncies tòxiques o molt tòxiques incloses en aquesta legislació d'accidents greus, de conformitat amb els llindars que estableix la normativa de seguretat industrial, la sol·licitud ha de contenir la informació que requereixi aquesta legislació, en especial la Llei 12/2008 i el Reglament que la desenvolupa, en relació a l'anàlisi quantitatiu del risc, d'acord amb les instruccions dictades per la Agència Catalana de Seguretat Industrial. 5. En cas d'actuar com a representant legal, declarar que es disposa de tots els poders necessaris per a presentar la comunicació i rebre, si escau, les corresponents comunicacions i/o notificacions. Impresos del tràmit: Imprès de la sol·licitud d'informe urbanístic. Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona ­ Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e: canetdemar@canetdemar.cat - web: www.canetdemar.cat EXCM. AJUNTAMENT DE CANET DE MAR Decret legislatiu 1/2010, del 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme. Planejament municipal. Llei 20/2009, de 4 de desembre, de prevenció i control ambiental Normativa: de les activitats Llei 11/2009, de 6 de juliol, de regulació administrativa dels espectacles públics i les activitats recreatives El termini per resoldre la petició d'informe urbanístic és d'un mes. Termini de Resolució En els supòsits en què aquest s'ha d'emetre en la comunicació prèvia, el termini és de vint dies. Continua la tramitació dels procediments als quals es vincula, sens Silenci administratiu: perjudici que no es podran adquirir per silenci administratiu facultats o drets contraris a l'ordenament jurídic. Vies de reclamació: Les ordinàries del procediment administratiu. La resolució establirà, a tenor de les circumstàncies concretes de l'activitat, el termini de caducitat de l'informe, que serà d'un mínim de Altra informació d'interès: sis mesos i un màxim de dos anys, transcorregut el qual caldrà tornar- lo a demanar. Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona ­ Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e: canetdemar@canetdemar.cat - web: www.canetdemar.cat