Identificació de l'expedient: 1217/2021 573 Assumpte: Ordenança de transparència i administració electrònica ANUNCI El Ple de l'Ajuntament de Canet de Mar, en la sessió ordinària de data 29 d'abril de 2021, ha adoptat l'acord d'aprovació inicial de l'Ordenança de transparència i administració electrònica de l'Ajuntament de Canet de Mar. En compliment del tràmit d'informació pública, els acords esmentats i el text de l'Ordenança es poden consultar a l'Àrea de Secretaria tots els dies feiners, durant el termini de trenta dies hàbils des de la publicació del present anunci al Butlletí Oficial de la Província. Aquest mateix anunci es publicarà al DOGC, al Punt Avui, a l'e-Tauler i al web municipal. Les al·legacions i els suggeriments, si s'escau, s'hauran de presentar davant l'Ajuntament, dintre del termini esmentat, per qualsevol dels mitjans establerts per la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. Canet de Mar, a la data de la signatura electrònica 04/05/2021 Alcaldessa Blanca Arbell Brugarola Signatura 1 de 1 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Aquest document és una còpia autèntica d'un document electrònic validable a: Serveis Administra 74acc061ba0543799d51419e7418de65001 Codi Segur de Validació ció Url de validació Electrònica https://sedesimplifica03.absiscloud.com/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp?NodeAbsisini=063 Metadades Origen: Origen administració Estat d'elaboració: Original