Identificació de l'expedient: 1475/2021 1414 Assumpte: Provisió del lloc de treball de tècnic economista pel sistema de concurs interadministratiu EDICTE De conformitat amb l'acord de la Junta de Govern Local del dia 1 d'abril de 2021, pel qual A s'aproven les bases específiques i s'obre convocatòria per a la provisió d'una plaça de tècnic economista, vacant a la plantilla de personal funcionari pel sistema de mobilitat interadministrativa https://bop.diba.cat Les bases per cobrir la plaça esmentada són les que a continuació es relacionen: BASES ESPECÍFIQUES I CONVOCATÒRIA DEL CONCURS, PER A LA PROVISIÓ, D'UNA PLAÇA D'TÈCNIC ECONOMISTA, VACANT A LA PLANTILLA DE PERSONAL FUNCIONARI PEL SISTEMA DE MOBILITAT INTERADMINISTRATIVA. Primera: Objecte Pàg. 1-8 L'objecte de la convocatòria és la provisió del lloc de treball de tècnic economista, el qual es troba vacant a la plantilla de l'Ajuntament de Canet de Mar, en règim de funcionari pel sistema de concurs per mobilitat interadministrativa. CVE 202110052840 L'esmentat lloc de treball es troba enquadrat en el grup A (subgrup A1), de l'escala d'administració especial, sots-escala tècnics superiors, amb les retribucions i jornada de treball que corresponguin d'acord amb la Relació de llocs de treball de l'Ajuntament de Canet de Mar, els acords i convenis subscrits amb la representació del personal municipal i la legislació vigent. Segona: Tipus de relació Data 14-4-2021 El tipus de relació serà de funcionari de carrera. Tercera: Funcions a desenvolupar Les funcions a realitzar pel personal adscrit al lloc de treball tècnic economista, són les Butlletí Oficial de la Província de Barcelona que corresponen d'acord amb la Relació de llocs de treball de l'Ajuntament de Canet de Mar, i que, a títol enunciatiu, són, entre d'altres: 1. Intervenir els ingressos i fiscalitzar tots els actes de la gestió tributària. 2. Realitzar la comprovació formal de l'aplicació de les quantitats destinades a obres, subministraments, adquisicions i serveis informant al seu superior. 07/04/2021 Alcaldessa 3. Realitzar comprovacions o procediments d'auditoria interna en els organismes autònoms o societats mercantils dependents de la Corporació respecte a les operacions no subjectes a intervenció prèvia, així com el control de caràcter financer dels mateixos, de conformitat amb les disposicions i directrius que els regeixen i els acords al respecte adoptats per la Corporació. 4. Rebre, examinar i censurar els justificants dels manaments expedits a justificar, reclamant-los al seu venciment. Blanca Arbell Brugarola Signatura 1 de 1 B Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Aquest document és una còpia autèntica d'un document electrònic validable a: Serveis Administra d0d04c23d7184b35857d9ea5d85aa110001 Codi Segur de Validació ció Url de validació Electrònica https://sedesimplifica03.absiscloud.com/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp?NodeAbsisini=063 Metadades Origen: Origen administració Estat d'elaboració: Original 5. Realitzar la intervenció formal de l'ordenament del pagament i de la seva realització material, sota la direcció del responsable. 6. Dissenyar i redactar els avantprojectes i les propostes del pressupost. 7. Realitzar la gestió econòmica del pressupost de despeses assignat i tramitar els ingressos. 8. Preparar i redactar el Compte General del Pressupost i de l'administració del patrimoni, així com formular la liquidació del pressupost anual. 9. Establir el balanç de l'entitat local, posant de manifest la composició i situació del seu A patrimoni, així com les seves variacions. 10. Desenvolupar el seguiment, en termes financers, de l'execució dels pressupostos d'acord amb les normes generals i les dictades pel Ple de la Corporació. https://bop.diba.cat 11. -Enregistrar l'execució dels pressupostos generals de l'entitat, posant de manifest els resultats pressupostaris. 12. Confeccionar formularis i estadístiques per a institucions i organismes (Diputació, Generalitat, Hisenda) referents a l'àmbit dels pressupostos. 13. Realitzar propostes d'informes relacionats amb les funcions i tasques relatives al control financer, control posterior, control de gestió i altres controls regulats a la normativa vigent. 14. Redactar resums periòdics dels estats de comptes a fi de reflectir l'estat dels Pàg. 2-8 projectes de la Corporació, els contractes d'execució i l'estat de les partides pressupostàries. 15. Coordinar i supervisar els contractes subscrits amb empreses externes, en el seu àmbit d'aplicació CVE 202110052840 16. Donar suport per fiscalitzar, en els termes previstos per la legislació, tot acte, document o expedient que doni lloc al reconeixement de drets i obligacions de contingut econòmic o que puguin tenir repercussió financera o patrimonial, emetent el corresponent informe o formulant, en el seu cas, les objeccions procedents. 17. Donar suport tècnic tant a nivell intern de la Corporació com a nivell extern (institucions, organismes, empreses, usuaris en general). 18. Elaborar estratègies i procediments en matèria de gestió econòmica i financera de la Corporació. Data 14-4-2021 19. Col·laborar amb la resta de la Corporació sempre que sigui necessari per al millor funcionament global i garantir la transversalitat i el treball en xarxa. 20. Participar en les comissions de treball a les que sigui assignat i complir les atribucions que li siguin encomanades. 21. -Informar sobre els projectes de pressupostos i dels expedients de modificació de crèdits dels mateixos. Butlletí Oficial de la Província de Barcelona 22. Elaborar i gestionar els procediments recaptadors, proposant les mesures necessàries per tal que el cobrament es realitzi en els terminis senyalats. 23. Confeccionar formularis i estadístiques per a Institucions i Organismes (Diputació, Generalitat, Hisenda) referents a l'àmbit dels pressupostos. 24. Tramitar els expedients de responsabilitat per perjudici de valors. 25. Gestionar les relacions i baixes de tots els ingressos i elaborar propostes. 07/04/2021 Alcaldessa 26. Revisar la correcció dels padrons fiscals i les liquidacions de tributs. 27. Elaborar les gestions dels ingressos periòdics (IBI, IAE, IC, guals), verificar el manteniment dels diferents fitxers, introduir alteracions de caràcter jurídico-físic, dur a terme el procés de control de qualitat sobre el càlcul de quotes de diferents tributs, controlar l'emissió de notificacions, efectuar el lliurament de notificacions a l'administració de correus per al seu repartiment i ordenar la confecció de resolucions i plecs de càrrec. Blanca Arbell Brugarola Signatura 1 de 1 B Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Aquest document és una còpia autèntica d'un document electrònic validable a: Codi Segur de Validació d0d04c23d7184b35857d9ea5d85aa110001 Url de validació https://sedesimplifica03.absiscloud.com/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp?NodeAbsisini=063 Metadades Origen: Origen administració Estat d'elaboració: Original 28. Implementar la programació dels plans anuals d'inspecció amb criteris d'eficiència, eficàcia, oportunitat i aleatorietat. 29. Efectuar gestions referents als ingressos directes, verificar els documents que originen la creació de rebuts, dur a terme el control setmanal dels valors generats, actualitzar els fitxers segons els recursos presentats i controlar les noves unitats urbanes una vegada incorporades en el fitxer. 30. Fer el tractament mensual dels ingressos generats durant el mes, efectuar el pas a executiva dels rebuts vençuts i ordenar la confecció de les corresponents resolucions A d'aprovació. 31. Tramitar les propostes de baixa dels diferents tributs, tant periòdics com ingressos directes. https://bop.diba.cat 32. Col·laborar amb el seu superior en l'elaboració de la planificació de les actuacions a desenvolupar en matèria tributària. 33. Col·laborar amb el tresorer en la realització dels cobraments i pagaments que