Identificació de l'expedient: 3052/2021 1210 Assumpte: Registre de funcionaris habilitats ANUNCI Mitjançant Decret número 2021/665, de 25 de març, aquesta Alcaldia va resoldre el següent: DECRET D'ALCALDIA La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (LPACAP) determina que les administracions públiques han de disposar de dos registres que permetin deixar constància dels funcionaris habilitats per efectuar còpies autèntiques, de manera que garanteixi que aquestes s'han expedit adequadament, i dels funcionaris dedicats a assistir els interessats en l'ús de mitjans electrònics. Atès que a l'Ajuntament de Canet de Mar, l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) com a oficina que ostenta les funcions de registre general d'entrades i sortides, és a la vegada l'Oficina d'Assistència en Matèria de Registres (OAMR), d'acord amb l'article 16.4 LPACAP. En aquest darrer supòsit, l'article 12.2 de la LPACAP concreta i desenvolupa aquesta habilitació, tot especificant que si un interessat no disposa dels mitjans electrònics necessaris, la seva identificació i signatura podrà ser vàlidament realitzada per un funcionari públic per mitjà de la seva signatura electrònica. A aquests efectes, d'acord amb el precepte indicat, serà necessari que l'interessat que no disposi d'aquests mitjans s'identifiqui davant el funcionari i presti el seu consentiment exprés per a l'actuació concreta, que haurà de ser conservada per deixar-ne constància en casos de discrepància o litigi. Les administracions hauran de mantenir actualitzat el registre on constaran els funcionaris habilitats per a la identificació o signatura electrònica corresponent. Aquest registre ha de ser plenament interoperable i estar plenament interconnectat amb la resta d'administracions públiques a l'efecte de comprovar la validesa de les citades habilitacions. Vist l'informe-proposta de Secretaria incorporat a l'expedient. Per tot l'exposat i en virtut de les atribucions que em confereix l'article 21.1 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, RESOLC: 29/03/2021 Alcaldessa Primer.- Garantir a totes les persones interessades la seva relació amb l'Ajuntament de Canet de Mar per mitjans electrònics i, especialment, l'assistència en l'ús d'aquests mitjans a les persones interessades no relacionades als apartats 2 i 3 de l'article 14, tal i com preveu l'article 12.2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. Blanca Arbell Brugarola Signatura 1 de 1 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Aquest document és una còpia autèntica d'un document electrònic validable a: Serveis Administra 891d38cd347147b7af50430bbf8ff77d001 Codi Segur de Validació ció Url de validació Electrònica https://sedesimplifica03.absiscloud.com/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp?NodeAbsisini=063 Metadades Origen: Origen administració Estat d'elaboració: Original Segon.- Crear el Registre de funcionaris habilitats per a realitzar tràmits electrònics en nom de terceres persones i que estarà integrat pel personal següent: Unitat d'adscripció Règim funcionarial Grup Nom i cognoms professional OAC FC* C1 Montserrat Rovira Arañó OAC FI* C2 Laura Pérez Soto *FC: funcionari/ària de carrera; FI: funcionari/ària interí/ina. Tercer.- Crear el registre de funcionaris habilitats per l'expedició de còpies autèntiques i que estarà integrat pel personal següent: Unitat d'adscripció Règim funcionarial Grup Nom i cognoms professional OAC FC* C1 Montserrat Rovira Arañó OAC FI* C2 Laura Pérez Soto *FC: funcionari/ària de carrera; FI: funcionari/ària interí/ina. Quart.- Aprovar el model d'autorització al personal funcionari habilitat per a la realització de tràmits electrònics a través de la seu electrònica de l'Ajuntament de Canet de Mar, que s'adjunta com annex. Cinquè.- Dotar als empleats i empleades municipals de la formació necessària així com dels mitjans materials necessaris per al desenvolupament d'aquestes funcions. Sisè.- Notificar aquesta resolució als/les funcionaris/àries relacionades anteriorment. Setè.- Traslladar aquesta resolució a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà, al departament de Recursos Humans i a la Secretaria General . Vuitè.- Publicar aquesta resolució a la web municipal, al tauler d'edictes de la corporació i al Portal de Transparència. ANNEX AUTORITZACIÓ AL PERSONAL FUNCIONARI HABILITAT PER A LA TRAMITACIÓ DAVANT LA SEU ELECTRÒNICA DE L'AJUNTAMENT DE CANET DE MAR DADES DE LA PERSONA INTERESSADA Nom i cognoms DNI/CIF/NIF Adreça 29/03/2021 Alcaldessa Municipi Codi Postal Telèfon Adreça electrònica Blanca Arbell Brugarola Signatura 1 de 1 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Aquest document és una còpia autèntica d'un document electrònic validable a: Codi Segur de Validació 891d38cd347147b7af50430bbf8ff77d001 Url de validació https://sedesimplifica03.absiscloud.com/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp?NodeAbsisini=063 Metadades Origen: Origen administració Estat d'elaboració: Original Sota la meva responsabilitat, i d'acord amb l'article 12 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques AUTORITZO A__________________________________ amb document d'identificació _____________________, com a personal funcionari habilitat per Decret d'Alcaldia número _______ de data ____ de ________ de 20___, a presentar davant la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Canet de Mar el tràmit referit a _________________________________________________________ en representació meva. DECLARO 1. Que són certes les dades consignades en aquesta sol·licitud. 2. Que estic obligat/da a comunicar qualsevol variació que pogués produir-se d'ara en endavant i a facilitar tota la informació que em sigui requerida, d'acord amb la normativa vigent. 3. Que autoritzo a l'Ajuntament de Canet de Mar a efectuar la consulta de dades a altres administracions per tal de comprovar que es compleixen les condicions requerides per accedir a l'objecte d'aquesta sol·licitud i per revisar-les fins a l'extinció de la seva vigència. En cas que NO ho autoritzeu, marqueu la casella Canet de Mar, ____ de/d' _____________ de 20___ Signatura, L'alcaldessa Blanca Arbell Brugarola Canet de Mar, a la data de la signatura electrònica 29/03/2021 Alcaldessa Blanca Arbell Brugarola Signatura 1 de 1 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Aquest document és una còpia autèntica d'un document electrònic validable a: Codi Segur de Validació 891d38cd347147b7af50430bbf8ff77d001 Url de validació https://sedesimplifica03.absiscloud.com/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp?NodeAbsisini=063 Metadades Origen: Origen administració Estat d'elaboració: Original