Identificació de l'expedient: 1461/2020 2367 Assumpte: Bases i convocatòria d'una plaça d'administratiu, per promoció interna EDICTE De conformitat amb l'acord de la Junta de Govern Local del dia 16 de juliol de 2020, pel qual s'aproven les bases específiques i s'obre convocatòria per a la provisió d'una plaça d'administratiu/va, per promoció interna, vacant a la plantilla de personal laboral de l'Ajuntament de Canet de Mar. Les bases per cobrir la plaça esmentada són les que a continuació es relacionen: A https://bop.diba.cat BASES ESPECÍFIQUES QUE REGEIXEN LA PROVISIÓ, MITJANÇANT CONCURS OPOSICIÓ DE PROMOCIÓ INTERNA, PLAÇA D'ADMINISTRATIU, VACANT A LA PLANTILLA DE PERSONAL LABORAL Primera: Objecte 21/07/2020 Alcalde accidental Pàg. 1-8 És objecte d'aquestes bases la regulació del procés de selecció de personal, mitjançant el sistema de concurs oposició, per promoció interna, per a l'accés, d'una plaça d'administratiu, vacant a la plantilla de personal laboral, inclosa en la corresponent Oferta pública d'ocupació del 2020 d'aquest Ajuntament. CVE 2020020075 L'esmentat lloc de treball es troba enquadrat en el grup C (subgrup C1), amb les retribucions i jornada de treball que corresponguin d'acord amb la Relació de llocs de treball de l'Ajuntament de Canet de Mar, els acords i convenis subscrits amb la representació del personal municipal i la legislació vigent. Aquesta convocatòria es regirà per les presents Bases específiques i per les Bases generals Pere Xirau Espàrrech Data 29-7-2020 aprovades pel Ple Municipal en sessió de data 27 de maig de 2010, i publicades al Butlletí Oficial de la Província núm. 136, de data 8 de juny de 2010. Firma 2 de 2 Segona: Tipus de relació El tipus de relació serà de personal laboral fix. Butlletí Oficial de la Província de Barcelona Tercera: Funcions a desenvolupar Les funcions a realitzar són amb caràcter general les que es descriuen a continuació, i que són a títol enunciatiu, entre d'altres: - Coordinar agendes de regidors, secretari, caps d'àrea, etc. 21/07/2020 Secretaria - Donar suport administratiu per la gestió interna als llocs tècnics en tasques de seguiment del manteniment del local, llistat de tràmits i controls de resolucions, etc. - Generar al programa informàtic documents de caràcter administratiu (decrets, dictàmens, propostes, etc) així com altres documents necessaris per a la gestió i el seguiment de l'activitat en el seu àmbit. Clara Pérez González Firma 1 de 2 B Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Aquest document és una còpia autèntica d'un document electrònic validable a: Serveis Administra 8a5bea5da60d499294086d5021695784001 Código Seguro de Validación ció Url de validación Electrònica https://sedesimplifica03.absiscloud.com/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp?NodeAbsisini=063 Metadatos Origen: Origen administració Estado de elaboración: Original - Col·laborar amb el disseny i manteniment dels procediments administratius del departament aportant propostes de millora si s'escau, així com fer l'adaptació de processos informàtics. - Implementar els circuits dels processos validats per Secretaria i la seva diagramació. - Detectar punts crítics del circuit de tramitació. A - Donar suport en la formació i utilització del gestor d'expedients al personal de la Corporació - Tramitar els expedients de l'àmbit d'adscripció i fer el seguiment dels mateixos d'acord amb https://bop.diba.cat les directrius i els procediments establerts. - Realitzar tasques de suport i tramitació administrativa dels expedients urbanístics, de contractació, d'ordenances i reglaments, convenis, integració en consorcis, tramitació de llicències i autoritzacions, activitats, expedients sancionadors, pagament d'impostos, sol·licitud i justificació de subvencions, etc. 21/07/2020 Alcalde accidental Pàg. 2-8 - Comprovar la documentació que entra al departament, i derivar-la al responsable de l'actuació administrativa, de que es tracti. - Mantenir els contactes necessaris amb altres organismes, administracions, empreses, etc. així com amb altres departaments de la Corporació per tal de realitzar adequadament les CVE 2020020075 tasques assignades. - Encarregar-se i inventariar el material fungible de l'àrea. - Mantenir actualitzades les bases de dades de l'àmbit d'adscripció així com les dades relatives als indicadors i les incidències del servei per tal d'elaborar les estadístiques i memòries corresponents. Pere Xirau Espàrrech Data 29-7-2020 - Dur a terme les tasques de reprografia de la unitat Firma 2 de 2 - Impulsar el catàleg de serveis i fomentar l'actualització de la informació. - Controlar que la documentació generada, rebuda i emesa sigui la correcta així com Butlletí Oficial de la Província de Barcelona mantenir actualitzat l'arxiu, arxivant i classificant documents i correspondència i preparar les transferències per a l'arxiu definitiu segons els criteris fixats de gestió documental. - Atendre el públic personal i telefònicament en tot allò que sigui de la seva competència derivant a altres àmbits o administracions en cas que sigui necessari. 21/07/2020 Secretaria - Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament els equips relacionats amb la seva activitat, d'acord amb els procediments establerts i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals. - Adoptar en el tractament de dades de caràcter personal les mesures d'índole tècnica i organitzativa establertes per la Corporació i acomplir la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal, així com mantenir el deure de secret i Clara Pérez González Firma 1 de 2 B Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Aquest document és una còpia autèntica d'un document electrònic validable a: Código Seguro de Validación 8a5bea5da60d499294086d5021695784001 Url de validación https://sedesimplifica03.absiscloud.com/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp?NodeAbsisini=063 Metadatos Origen: Origen administració Estado de elaboración: Original confidencialitat en relació a les mateixes, que subsistirà fins i tot una vegada acabada la seva relació laboral/funcionarial amb la Corporació. - I, en general, totes aquelles de caràcter similar que li siguin atribuïdes. -A més a més les pròpies del lloc de treball que s'ocupi, en funció del servei al que estigui adscrit aquests, segons consta a la fitxa descriptiva del lloc de treball d'administratiu Quarta: Requisits dels/de les aspirants A A més dels requisits generals detallats a l'apartat 2.1.1. de la base general 2a, els/les aspirants hauran de reunir els següents requisits específics: https://bop.diba.cat a) Titulació: Estar en possessió del títol de batxiller o tècnic així com els títols de formació professional de segon grau o equivalent o qualsevol altre de nivell superior. b) Llengua catalana: Nivell C de la llengua catalana o equivalent, de coneixements de llengua catalana, expedit per la Junta Permanent de Català c) Llengua castellana: Nivell superior (pels/per les aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola). 21/07/2020 Alcalde accidental Pàg. 3-8 d) Satisfer els drets d'examen que estableixin les ordenances fiscals vigents. Estaran exempts/es d'aquesta taxa, els/les aspirants que acreditin un grau de discapacitat igual al previst per la legislació estatal, els/les jubilats/des i els/les aspirants que estiguin en situació legal d'atur en el moment de la presentació de la corresponent proposició per prendre part en el procés. CVE 2020020075 Cinquena: Forma i termini de presentació de sol·licituds Les persones que desitgin prendre part a la convocatòria hauran de sol·licitar-ho mitjançant instància adreçada a l'alcaldessa de Canet de Mar, el model normalitzat que estarà a disposició dels interessats a l'OAC (Oficina d'Atenció al Ciutadà) de l'Ajuntament de Canet de Mar i en la pagina web municipal (www.canetdemar.cat), en la qual caldrà manifestar que Pere Xirau Espàrrech Data 29-7-2020 es reuneixen totes i cadascuna de les