15/06/2020 Secretaria Identificació de l'expedient: 2005/2020 1079 Assumpte: Aprovació i exposició pública padró taxa manteniment aparcament - Octubre, Novembre, Desembre 2019 DECRET D'ALCALDIA Fets: Clara Pérez González Vist el pre-padró de la taxa de quota de manteniment de concessionaris de l'aparcament Firma 3 de 5 soterrat de Riera Gavarra 12, corresponent al període OCTUBRE 2019 integrat per 324 registres i un import total de TRES MIL QUATRE-CENTS SEIXANTA-SIS EUROS AMB VUITANTA CÈNTIMS (3.466,80 EUR). Vist el pre-padró de la taxa de quota de manteniment de concessionaris de l'aparcament soterrat de Riera Gavarra 12, corresponent al període NOVEMBRE 2019 integrat per 324 registres i un import total de TRES MIL QUATRE-CENTS SEIXANTA-SIS EUROS AMB VUITANTA CÈNTIMS (3.466,80 EUR). Vist el pre-padró de la taxa de quota de manteniment de concessionaris de l'aparcament 15/06/2020 Interventor 15/06/2020 Secretaria soterrat de Riera Gavarra 12, corresponent al període DESEMBRE 2019 integrat per 324 registres i un import total de TRES MIL QUATRE-CENTS SEIXANTA-SIS EUROS AMB VUITANTA CÈNTIMS (3.466,80 EUR). Vist l'informe proposta del servei, en el qual es detallen les altes i baixes d'abonats que s'han produït entre el present padró i el corresponent a l'anterior període impositiu, Fonaments de dret: Juan Méndez Martínez Atès el que disposen els articles 7è i 8è de l'ordenança reguladora de les taxes per Clara Pérez González estacionament en l' aparcament municipal soterrani de Riera Gavarra 12, quant a la taxa per estacionament en règim d'abonament mensual, Firma 2 de 5 Firma 5 de 5 Vist allò que disposen els articles 62.3 i 102.3 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, general tributària, i 23 a 25 del Reglament general de recaptació, Vist allò que estableix l'article 38 de l'ordenança general de gestió, inspecció i recaptació de tributs i altres ingressos de dret públic, En virtut de les competències atribuïdes a l'Alcaldia per l'article 21.1.f), i en tot cas, per l'article 21.1.s), de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases de règim local, 15/06/2020 Alcaldessa 12/06/2020 Tresorer En virtut de les atribucions que em confereix l'article 21.1 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases del Règim Local, RESOLC: Blanca Arbell Brugarola Lluís Viñas Peitabí Firma 1 de 5 Firma 4 de 5 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Aquest document és una còpia autèntica d'un document electrònic validable a: Serveis Administra d2f38957bd8240f9b8e1188f1fe6fbc7001 Código Seguro de Validación ció Url de validación Electrònica https://sedesimplifica03.absiscloud.com/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp?NodeAbsisini=063 Metadatos Clasificador: Resolució Núm. Resolución: 2020/939 - Fecha Resolución: 15/06/2020 15/06/2020 Secretaria Primer.- Aprovar els padrons de la taxa per quotes de manteniment de concessionaris de l'aparcament soterrani de Riera Gavarra corresponents als períodes OCTUBRE, NOVEMBRE i DESEMBRE de 2019, amb els següents imports i distribució: OCTUBRE 2019: Núm. Situació Valors % Import % Clara Pérez González Sin Domiciliar 58 17,9 620,60 17,90 Domiciliados 266 82,1 2.846,20 82,10 Firma 3 de 5 Total 324 100,0 3.466,80 100,00 Tarifes Import % QUOTA MANTENIMENT 3.466,80 100 NOVEMBRE 2019 15/06/2020 Interventor Núm. 15/06/2020 Secretaria Situació Valors % Import % Sin Domiciliar 58 17,9 620,60 17,90 Domiciliados 266 82,1 2.846,20 82,10 Total 324 100,0 3.466,80 100,00 Tarifes Import % Juan Méndez Martínez QUOTA MANTENIMENT 3.466,80 100 Clara Pérez González DESEMBRE 2019 Firma 2 de 5 Firma 5 de 5 Núm. Situació Valors % Import % Sin Domiciliar 58 17,9 620,60 17,90 Domiciliados 266 82,1 2.846,20 82,10 Total 324 100,0 3.466,80 100,00 15/06/2020 Alcaldessa Tarifes Import % 12/06/2020 Tresorer QUOTA MANTENIMENT 3.466,80 100 Segon.- Notificar col·lectivament les liquidacions incloses en aquests padrons, mitjançant publicació de l'anunci d'exposició pública al Butlletí Oficial de la Província i a la seu electrònica de l'Ajuntament. Blanca Arbell Brugarola Lluís Viñas Peitabí Firma 1 de 5 Firma 4 de 5 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Aquest document és una còpia autèntica d'un document electrònic validable a: Código Seguro de Validación d2f38957bd8240f9b8e1188f1fe6fbc7001 Url de validación https://sedesimplifica03.absiscloud.com/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp?NodeAbsisini=063 Metadatos Clasificador: Resolució Núm. Resolución: 2020/939 - Fecha Resolución: 15/06/2020 15/06/2020 Secretaria El termini d'exposició pública serà de vint dies naturals comptats a partir de 20 dies hàbils comptadors des de l'endemà de la publicació de l'anunci al Butlletí oficial de la província. Durant el període d'exposició pública dels padrons qualsevol persona podrà consultar l'expedient, llevat de les dades excloses del dret d'accés. La consulta es podrà fer directament a les dependències de la Tresoreria municipal (c/Ample 11) de dilluns a divendres, de 9h a 14h. Clara Pérez González Tercer.- Establir els següents requisits del cobrament del padró: Firma 3 de 5 a) Termini d'ingrés en voluntària : Període voluntari Domiciliats Inici Final Data càrrec TAXA MANT. CONCESSIONARIS APARCAMENT 2019/10 03/07/2020 03/09/2020 03/07/2020 TAXA MANT. CONCESSIONARIS APARCAMENT 2019/11 03/07/2020 03/09/2020 03/07/2020 TAXA MANT. CONCESSIONARIS APARCAMENT 2019/12 03/07/2020 03/09/2020 03/07/2020 15/06/2020 Interventor