ACTA DE LA SESSIÓ DE CARÀCTER ORDINARI DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE DATA 6 DE FEBRER DE 2020 Avís: aquesta acta ha estat retocada i se li han tret totes les dades de caràcter personal que contenen, per tal de donar compliment a la legislació de protecció de dades. Caràcter: ordinari Hora que comença: 17:05 Hora que acaba: 18:40 PRESIDEIX BLANCA ARBELL BRUGAROLA ASSISTENTS PERE XIRAU ESPARRECH LLUIS LLOVET BAYER JOSEP M. MASVIDAL SERRA ROSA ISABEL MADRID CAMARA RAQUEL SERRA LERGA ACTUA COM A SECRETÀRIA Cristina Cabruja i Sagré, secretària accidental. També hi assisteix Joan Méndez Martínez, interventor municipal ORDRE DEL DIA 1. Actes pendents d'aprovar 1.1. JGL2020/4 ordinari 30/01/2020 2. Propostes 2.1. Cultura i Patrimoni 2.1.1. Acceptació i Justificació recurs tècnic de documentació Casa Museu 2.2. Alcaldia 2.2.1. Relació Decrets del 20 al 26 de gener 2020 2.2.2. Proposta JGL Llibre Decrets 2a quinzena gener 2020 1 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat 2.3. Secretaria 2.3.1. Devolució garantia definitiva Lot 1 2.3.2. Devolució garantia definitiva Lot 2 3. Donar compte de resolucions judicials 4. Precs i preguntes DESENVOLUPAMENT DE LA SESSIÓ 1. Actes pendents d'aprovar 1.1. JGL2020/4 ordinari 30/01/2020 Vista i trobada conforme l'acta de la sessió de la Junta de Govern Local ordinària del dia 30 de gener de 2020 i de conformitat amb allò que es disposa a l'article 110 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei 8/1987, de 15 d'abril, municipal i de règim local de Catalunya, i l'article 109 del ROF, per unanimitat se n'acorda l'aprovació. 2. Propostes 2.1. Cultura i Patrimoni 2.1.1. ACCEPTACIÓ I JUSTIFICACIÓ RECURS TÈCNIC DE DOCUMENTACIÓ CASA MUSEU Fets: Vist que en el BOPB del dia 11 de desembre de 2015 es va publicar l'acord adoptat pel Ple de la Diputació de Barcelona, en sessió de 26 de novembre de 2015, en virtut del qual s'aprova el Pla "Xarxa de Governs Locals 2016-2019" i el seu Protocol general. Vist que en el marc del Pla "Xarxa de Governs Locals 2016-2019" es posen a disposició dels governs locals destinataris recursos de tipus tècnic, econòmic i material en el marc de quatre àmbits temàtics d'actuació: prestació de serveis públics, manteniment i reposició d'inversions, nova inversió i solvència financera. Vist que en el BOPB del dia 24 de desembre de 2018 ha estat publicat l'acord en virtut del qual la Junta de Govern de la Diputació, en sessió de 20 de desembre de 2018, aprova el Catàleg de serveis de l'any 2019 del Pla "Xarxa de Governs Locals 2016-2019" i el seu règim regulador. Vist que en el catàleg de serveis 2019 existeix el recurs material de Documentació dels museus locals (codi recurs 19298) al qual la Casa museu Ll. Domènech i Montaner ha tingut accés d'acord amb la comunicació de l'Oficina de Patrimoni que ens atorga una intervenció de documentació d'1 mes (valorada amb 2.650 iva inclòs). 2 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Atès que aquests treballs s'han realitzat durant aquesta tardor a la Casa Museu d'acord amb el Pla de treball de l'empresa Artcare adjudicatària dels treballs de documentació l'objectiu dels quals era la contrastació física de l'inventari i l'ampliació de registres. Considerant que l'adopció d'aquest acord és competència d'aquesta junta de govern local en virtut de les delegacions efectuades per l'Alcaldia mitjançant Decret núm. 2019/1041, de data 18 de juny, s'acorda per unanimitat: PRIMER.- Acceptar i justificar el recurs material de Documentació dels museus locals (codi recurs 19298) al qual la Casa museu Ll. Domènech i Montaner ha tingut accés i que ens atorga una intervenció tècnica de documentació d'1 mes (valorada amb 2.650 iva inclòs). SEGON.- Facultar el primer Tinent alcalde Pere Xirau i Espàrrech perquè signi tots els documents que es derivin d'aquesta sollicitud. TERCER.- Notificar el present acord a la Diputació de Barcelona. QUART.- Comunicar la present resolució a la Intervenció i Tresoreria municipal. 2.2. Alcaldia 2.2.1. RELACIÓ DECRETS DEL 20 AL 26 DE GENER 2020 Fets: Es dona compte a la Junta de Govern Local, de la present relació de Decrets de dates del 20 al 26 de gener de 2020: 3 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Codi Descripció Data resolució RESAL2020/111 Decret d'Alcaldia d'aprovació model 233 corresponent a l'exercici 2019 20/01/2020 RESAL2020/112 Decret exp.109557 20/01/2020 RESAL2020/113 Decret d'Alcaldia liquidacions llum mercat municipal 2020-gener 20/01/2020 RESAL2020/114 Decret 1a Tinència aprovació IRPF desembre i ordena pagament AEAT 20/01/2020 RESAL2020/115 Decret IMI 20_01 20/01/2020 RESAL2020/116 decret trasllat restes 20/01/2020 RESAL2020/117 Decret contractació conserge Villa Flora, per interinitat 20/01/2020 RESAL2020/118 Decret AI 20_01 20/01/2020 RESAL2020/119 Decret PS 20_01 20/01/2020 RESAL2020/120 Decret activació PEM i suspensió classes 20/01/2020 RESAL2020/121 Decret 1a TA ordenació de pagaments 001-2020 20/01/2020 RESAL2020/122 Decret Convocatòria JGL ordinària 23012020 21/01/2020 RESAL2020/123 Decret pròrroga activació PEM 21/01/2020 RESAL2020/124 Decret atorgament terrassa hivern 19-20 -pica pica- 22/01/2020 RESAL2020/125 Decret terrassa hivern 19-20 -chicky- 22/01/2020 RESAL2020/126 Decret terrassa hivern19-20 -Ancla_ 22/01/2020 RESAL2020/127 Decret atorgament terrassa 19-20 -l'hostalet- 22/01/2020 RESAL2020/128 Decret atorgament terrassa 19-20 -cameron- 22/01/2020 RESAL2020/129 Decret terrassa hivern 19-20 -frankfurt dani- 22/01/2020 RESAL2020/130 Decret terrassa hivern 19-20 -nou xandri- 22/01/2020 RESAL2020/131 Decret atorgament terrassa 19-20 -torrent- 22/01/2020 RESAL2020/132 Decret terrassa hivern 19-20 -fem boca- 22/01/2020 RESAL2020/133 Decret terrassa hivern 19-20 -la flama del canigó- 22/01/2020 RESAL2020/134 Decret terrassa hivern 19-20 -punt de trobada- 22/01/2020 RESAL2020/135 Decret terrassa hivern 19-20 -massamare- 22/01/2020 RESAL2020/136 Decret manteniment activació PEM fins 23 01 2020 22/01/2020 RESAL2020/137 Decret suspensió activitat piscina 22/01/2020 RESAL2020/138 Decret AI 22_01 22/01/2020 RESAL2020/139 Decret aixecament ordre de tancament piscina 23/01/2020 RESAL2020/140 decret llicència animals perillosos 23/01/2020 RESAL2020/141 Decret desactivació PEM 23/01/2020 RESAL2020/142 Decret regularització quotes Seg 23/01/2020 RESAL2020/143 Decret acumulació vacances i lactancia Sra. CPG 23/01/2020 RESAL2020/144 Decret RR..exp18-213321 23/01/2020 RESAL2020/145 Decret llicència animals perillosos 24/01/2020 RESAL2020/146 Decret llicència animals perillosos 24/01/2020 RESAL2020/147 Decret llicència animals perillosos 24/01/2020 RESAL2020/148 Decret llicència animals perillosos 24/01/2020 RESAL2020/149 decret llicència animals perillosos 24/01/2020 RESAL2020/150 decret llicència animals perillosos 24/01/2020 2.2.2. LLIBRE DECRETS SEGONA QUINZENA GENER 2020 Fets: Es dona compte a la Junta de Govern Local del llibre de Decrets corresponents a la segona quinzena del mes de gener de 2020. 2.3. Secretaria 2.3.1. DEVOLUCIÓ GARANTIA DEFINITIVA SUBMINISTRAMENT DE VESTUARI I COMPLEMENTS D'UNIFORMITAT REGLAMENTARIS PER A L'EQUIPAMENT DELS MEMBRES DE LA POLICIA LOCAL (LOT 1). 4 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Atès que la Junta de Govern Local, en sessió de data 29 de maig de 2014, va acordar adjudicar el contracte per al subministrament de vestuari i complements d'uniformitat reglamentaris per a l'equipament dels membres de la Policia Local (Lot 1), a la mercantil Sagres, SL, essent el volum màxim anual per al primer any de 14.049,50 i per al segon i el tercer any, de 10.330,58 , tots dos imports amb l'IVA exclòs, de conformitat amb el pressupost presentat per l'adjudicatària i amb subjecció al plec de clàusules administra- tives i tècniques particulars (PCAP). Atès que en data 22 de maig de 2014, la mercantil adjudicatària Sagres, SL, va dipositar una garantia definitiva per a l'execució del contracte, la qual pujava un import de 1.735,54 . Atès que en data 10 de juny de 2014 es va procedir a la formalització del contracte per al subministrament de vestuari i complements d'uniformitat reglamentaris per a l'equipa- ment dels membres de la Policia Local (Lot 1). Atès que la Junta de Govern Local, en sessió de data 7 de desembre de 2016, va acor- dar aprovar la pròrroga del Lot 1 del contracte per al subministrament de vestuari i com- plements d'uniformitat reglamentaris per a l'equipament dels membres de la Policia Lo- cal, prevista a la clàusula tercera del document de formalització, això és per un any, que finalitzarà el 31 de desembre de 2017. Atès que segons disposa la clàusula dotzena del contracte formalitzat en data 10 de juny de 2014, el termini de garantia del present contracte és de dos anys a comptar des de la data de conformitat, transcorregut el qual sense objeccions per part de l'Ajunta- ment, quedarà extingida la responsabilitat del contractista. Vist l'informe emès en data 14 de gener d'enguany, pel Sergent de la Policia Local, David Díaz Ramírez, que consta a l'expedient. Vist l'informe núm. 1/2020 de data 24 de gener d'enguany, emès pel tresorer de l'Ajun- tament de Canet de Mar, relatiu a la inexistència de notificacions d'embargament, que consta a l'expedient. Vist l'informe núm. 5/2020 de data 27 de gener d'enguany, emès per la secretària acctal. de l'Ajuntament de Canet de Mar, que consta a l'expedient. Vist l'expedient administratiu de referència i tenint en compte la normativa de legal apli- cació, s'acorda per unanimitat: PRIMER.- Disposar el retorn de la garantia definitiva dipositada en aquesta corporació mitjançant certificat d'assegurança de caució número 4.111.892, en data 22 de maig de 2014, per la mercantil adjudicatària Sagres, SL, i que puja un import de 1.735,54 . SEGON.- Comunicar a l'interessat que per tal es procedeixi al retorn de la garantia, haurà de personar-se a les oficines municipals: L'apoderat de l'empresa, presentant poder original en el qual acrediti aquesta circumstància, i el seu DNI. 5 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Una altra persona, acreditant la seva representació, amb el seu DNI, el poder original de l'empresa, l'autorització de l'apoderat d'aquesta, i el seu DNI. TERCER.- Notificar la present resolució a l'interessat. QUART.- Comunicar el present acord a l'Àrea de Serveis Econòmics municipals, per tal que procedeixi al retorn de l'esmentada garantia. 2.3.2. DEVOLUCIÓ GARANTIA DEFINITIVA SUBMINISTRAMENT DE VESTUARI I COMPLEMENTS D'UNIFORMITAT REGLAMENTARIS PER A L'EQUIPAMENT DELS MEMBRES DE LA POLICIA LOCAL (LOT 2). Atès que la Junta de Govern Local, en sessió de data 29 de maig de 2014, va acordar adjudicar el contracte per al subministrament de vestuari i complements d'uniformitat reglamentaris per a l'equipament dels membres de la Policia Local (Lot 2), a la mercantil Paco García Prendas y Artículos de Uniformidad, SA, essent el volum màxim anual per al primer any de 4.958,68 i per al segon i el tercer any, de 10.330,58 , tots dos imports amb l'IVA exclòs, de conformitat amb el pressupost presentat per l'adjudicatària i amb subjecció al plec de clàusules administratives i tècniques particulars (PCAP). Atès que en data 23 de maig de 2014, la mercantil adjudicatària Paco García Prendas y Artículos de Uniformidad, SA, va dipositar una garantia definitiva per a l'execució del contracte, la qual pujava un import de 1.280,99 . Atès que en data 10 de juny de 2014 es va procedir a la formalització del contracte per al subministrament de vestuari i complements d'uniformitat reglamentaris per a l'equipa- ment dels membres de la Policia Local (Lot 2). Atès que la Junta de Govern Local, en sessió de data 7 de desembre de 2016, va acor- dar aprovar la pròrroga del Lot 2 del contracte per al subministrament de vestuari i com- plements d'uniformitat reglamentaris per a l'equipament dels membres de la Policia Lo- cal, prevista a la clàusula tercera del document de formalització, això és per un any, que finalitzarà el 31 de desembre de 2017. Atès que segons disposa la clàusula dotzena del contracte formalitzat en data 10 de juny de 2014, el termini de garantia del present contracte és de dos anys a comptar des de la data de conformitat, transcorregut el qual sense objeccions per part de l'Ajunta- ment, quedarà extingida la responsabilitat del contractista. Vist l'informe emès en data 14 de gener d'enguany, pel Sergent de la Policia Local, David Díaz Ramírez, que consta a l'expedient. Vist l'informe núm. 2/2020 de data 24 de gener d'enguany, emès pel tresorer de l'Ajun- tament de Canet de Mar, relatiu a la inexistència de notificacions d'embargament, que consta a l'expedient. Vist l'informe núm. 6/2020 de data 27 de gener d'enguany, emès per la secretària acctal. de l'Ajuntament de Canet de Mar, que consta a l'expedient. 6 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Vist l'expedient administratiu de referència i tenint en compte la normativa de legal apli- cació, s'acorda per unanimitat: PRIMER.- Disposar el retorn de la garantia definitiva dipositada en aquesta corporació en metàllic en data 23 de maig de 2014, per la mercantil adjudicatària Paco Garcí