ACTA DE LA SESSIÓ DE CARÀCTER ORDINARI DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE DATA 5 DE DESEMBRE DE 2019 Avís: aquesta acta ha estat retocada i se li han tret totes les dades de caràcter personal que contenen, per tal de donar compliment a la legislació de protecció de dades. Caràcter: ordinari Hora que comença: 17:21 Hora que acaba: 18:32 PRESIDEIX BLANCA ARBELL BRUGAROLA ASSISTENTS PERE XIRAU ESPARRECH LLUIS LLOVET BAYER JOSEP M. MASVIDAL SERRA ROSA ISABEL MADRID CAMARA RAQUEL SERRA LERGA ACTUA COM A SECRETÀRIA Cristina Cabruja i Sagré, secretària accidental. També hi assisteix Joan Méndez Martínez, interventor municipal ORDRE DEL DIA 1. Actes pendents d'aprovar 1.1. JGL2019/47 de caràcter ordinari de data 28/11/2019 2. Propostes 2.1. Alcaldia 2.1.1. Relació de decrets del 18 al 24 de novembre 2019 2.1.2. Proposta JGL Decrets segona quinzena novembre 2019 2.2. Recursos Humans i Organització 2.2.1. Aprovació bases i convocatòria, per promoció interna d'una plaça d'oficial 2a fer- rer 2.3. Urbanisme 1 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat 2.3.1. Aprovació tercera i última certificació d'obra "Vagons" 2.4. Acció Social i Ciutadania 2.4.1. Proposta ajuts socials BSGG39/2019 2.5. Donar compte de resolucions judicials 2.6. Precs i preguntes DESENVOLUPAMENT DE LA SESSIÓ 1. Actes pendents d'aprovar 1.1. JGL2019/47 ordinari 28/11/2019 Vista i trobada conforme l'acta de la sessió de la Junta de Govern Local ordinària del dia 28 de novembre de 2019 i de conformitat amb allò que es disposa a l'article 110 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei 8/1987, de 15 d'abril, municipal i de règim local de Catalunya, i l'article 109 del ROF, per unanimitat se n'acorda l'aprovació. 2. Propostes 2.1. Alcaldia 2.1.1. RELACIÓ DECRETS DEL 18 AL 24 DE NOVEMBRE 2019 Fets: Es dona compte a la Junta de Govern Local, de la present relació de Decrets de dates del 18 al 24 de novembre de 2019. Codi Descripció Data resolució RESAL2019/1963 Resolució llicència IES ús privatiu parcella municipal 18/11/2019 RESAL2019/1964 Resolució festa 18/11/2019 RESAL2019/1965 Decret incoació exp. 18/11/2019 RESAL2019/1966 Decret requeriment doc. i garantia definitiva 18/11/2019 RESAL2019/1967 Decret 1a TA ordenació de pagaments núm. 036-2019 Dietes eleccions 18/11/2019 generals 10N RESAL2019/1968 Decret 1a Tinència aprovació dietes i desplaçaments octubre 2019 18/11/2019 RESAL2019/1969 Decret d'aixecament de reparament de factures F_2019_49 Fase ADO 19/11/2019 RESAL2019/1970 1 (D) Decret d'Alcaldia Reconeixement extrajudicial de crèdits 05 19/11/2019 RESAL2019/1971 Decret d'aixecament de reparament de factures F_2019_50 19/11/2019 RESAL2019/1972 Decret convocatòria membres Mesa revisió doc 19/11/2019 RESAL2019/1973 Decret anullació Baixa Ofici xxx 19/11/2019 RESAL2019/1974 Decret anullació Baixa Ofici xxx 19/11/2019 RESAL2019/1975 Decret aprovació AD's Q2019_30 19/11/2019 RESAL2019/1976 Decret anullació Baixa Ofici xxx 19/11/2019 RESAL2019/1977 Decret anullació Baixa Ofici xxx 19/11/2019 2 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat RESAL2019/1978 Decret Anullació Baixa Ofici xxx 19/11/2019 RESAL2019/1979 Resolució alcaldia compromís execució subv CC 2019 19/11/2019 RESAL2019/1980 Decret 2a TA devolució de fiances d'obres 19/11/2019 RESAL2019/1981 Decret 2n TA devolució de fiances d'obres i residus 19/11/2019 RESAL2019/1982 Decret de 2n TA devolució de fiances d'obres i residus 19/11/2019 RESAL2019/1983 (D) Decret aprovació de factures F_2019_ 49 Acumulació ADO 19/11/2019 RESAL2019/1984 (D) Decret Aprovació de factures F_2019_ 50 Fase O 19/11/2019 RESAL2019/1985 Decret 1a Tinència aprovació IRPF octubre 2019 i ordena pagament AEAT 19/11/2019 RESAL2019/1986 Decret d'Alcaldia MC 36 2019 TRC Sanitat i Urbanisme 19/11/2019 RESAL2019/1987 Decret Convocatòria JGL ordinària 21112019 19/11/2019 RESAL2019/1988 Decret canvi de nom nínxol 19/11/2019 RESAL2019/1989 Decret autorització despesa sanció B-Takora Ajuntament 19/11/2019 RESAL2019/1990 Decret canvi de nom nínxol 19/11/2019 RESAL2019/1991 Decret exp.19-218986 20/11/2019 RESAL2019/1992 Decret RR exp.1900000117 20/11/2019 RESAL2019/1993 Decret contractació subministrament marquesina parada bus 20/11/2019 RESAL2019/1994 Decret contractació ampliació control aparcament Riera Gavarra 20/11/2019 RESAL2019/1995 Resolució canvi titularitat activitat 20/11/2019 RESAL2019/1996 Decret INCOACIÓ gossos xxx 20/11/2019 RESAL2019/1997 Decret de renuncia de plaça xxx 20/11/2019 RESAL2019/1998 Decret pagament liquidacions increment quotes jubilació parcial Sr 20/11/2019 RESAL2019/1999 Decret de 1r TA d'ordenació de pagaments núm. 037-2019 programats per 20/11/2019 20-11-2019 RESAL2019/2000 Decret AI 18_11 21/11/2019 RESAL2019/2001 Decret AI 20_11 21/11/2019 RESAL2019/2002 Decret AI 13_11 21/11/2019 RESAL2019/2003 Decret Renuncia Plaça 421 xxx 21/11/2019 RESAL2019/2004 Decret Renuncia Plaça 196 xxx 21/11/2019 RESAL2019/2005 Decret Renuncia Plaça 157 xxx 21/11/2019 RESAL2019/2006 Decret PS 18_11 21/11/2019 RESAL2019/2007 Decret IMI 18_11 21/11/2019 RESAL2019/2008 (D) Decret d'Alcaldia de justificació de manament 21/11/2019 RESAL2019/2009 Decret nomenament secretària acctal Sra. xxx 22/11/2019 RESAL2019/2010 Decret 1a TA rectificació d'error material R2019-1866 22/11/2019 RESAL2019/2011 Decret Mostra d'artesania 21 i 22 desembre 2019 22/11/2019 RESAL2019/2012 Decret contractació actuació Comediants cloenda centenari Biblioteca 22/11/2019 RESAL2019/2013 Decret 1a Tinència Reconeixement de triennis novembre 2019 22/11/2019 RESAL2019/2014 (D) Decret aprovació bases explotació bar envelat nit de cap d'any 22/11/2019 RESAL2019/2015 Decret contractació subministrament tendals Escola Turo del Drac 22/11/2019 RESAL2019/2016 DECRET LLICÈNCIA TORDERA 4 22/11/2019 RESAL2019/2017 Decret atorgament llicència Endesa Rda. Dr 22/11/2019 RESAL2019/2018 Decret atorgament llicència Endesa carrer Domènec Pascual 22/11/2019 RESAL2019/2019 Decret anullació Baixa Ofici xxx 22/11/2019 RESAL2019/2020 Decret contractació formació pilot de dron Policia Local 22/11/2019 RESAL2019/2021 Decret anullació Baixa Ofici xxx 22/11/2019 RESAL2019/2022 Decret anullació Baixa Ofici xxx 22/11/2019 RESAL2019/2023 Decret anullació Baixa Ofici xxx 22/11/2019 RESAL2019/2024 Decret incoació exp. resolució contracte 22/11/2019 RESAL2019/2025 Decret contractació direcció obres Carrer Josep Mora 22/11/2019 3 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat RESAL2019/2026 Decret incoació xx 22/11/2019 RESAL2019/2027 Decret incoació xx 22/11/2019 RESAL2019/2028 Decret exp.110001 22/11/2019 2.1.2. LLIBRE DECRETS SEGONA QUINZENA NOVEMBRE 2019 Fets: Es dona compte a la Junta de Govern Local del llibre de decrets corresponents a la segona quinzena del mes de novembre de 2019. 2.2. Recursos Humans i Organització 2.2.1. APROVACIÓ BASES I CONVOCATÒRIA, PER PROMOCIÓ INTERNA D'UNA PLAÇA D'OFICIAL 2A FERRER A la plantilla de personal laboral hi ha vacant una plaça d'oficial segona ferrer. Atès que la Junta de Govern Local de data 18 de desembre de 2018, va aprovar l'Oferta Pública d'Ocupació per a l'any 2018, en la que s'incloïa aquesta plaça. Vist l'informe tècnic emès en data 25 de novembre de 2019 que es transcriu a continuació: Montserrat Carbonell Vila, tècnica de Recursos Humans, a requeriment de la Intervenció Municipal, en relació amb l'aprovació de les bases específiques i la convocatòria per a la provisió d'un lloc de treball d'oficial segona de ferrer, per promoció interna, emet el següent INFORME Primer.- A la plantilla de personal laboral hi ha una plaça d'oficial segona ferrer, que es troba vacant. Aquesta plaça té dotació pressupostària per a tot l'any, en el pressupost general de l'Ajuntament per a l'any 2020, amb un import màxim de 21.371,63 en concepte de salari a percebre pel treballador i de 7.904,88 en concepte de cotització social a càrrec de l'empresa. Segon.- La Junta de Govern Local de data 18 de desembre de 2018, va aprovar l'Oferta Pública d'Ocupació, per a l'any 2018, que va ser publicada en el BOPB en data 27 de desembre de 2018, en la que s'incloïa aquesta plaça. Tercer.- El Ple municipal de data 27 de maig de 2010, va aprovar les base generals reguladores del processos de selecció del personal laboral i funcionari de l'Ajuntament de Canet de Mar, estableixen que el contingut d'aquestes bases serà completat amb les bases específiques que regeixin expressament cada convocatòria, i que seran les aquestes darreres les que determinaran els requisits específics que es requereixin en cada procés en concret. Les presents bases determinen els requisits específics que han de complir els aspirants als llocs de treball. 4 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Quart.- L'article 61 del Reial Decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel que s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'empleat públic, estableix que els processos selectiu tindran caràcter obert i garantiran la lliure concurrència, així com que els procediments de selecció tindran cura de la connexió entre el tipus de proves a superar i l'adequació a les tasques a desenvolupar en el lloc de treball convocats incloent-hi, en el seu cas, les proves pràctiques que siguin necessàries. Aquestes proves podran consistir en la comprovació dels coneixements i la capacitat analítica dels aspirant, expressats de forma oral o escrita, en la realització d'exercicis que demostrin la possessió d'habilitats necessàries. A les bases específiques es preveu la realització de proves pràctiques relacionades amb el temari específic que consta a l'annex d'aquestes bases. Cinquè.- L'article 8, del Reial decret 896/1991, de 7 de juny, pel que s'aproven les regles bàsiques i els programes mínims als que s'ha d'ajustar el procediment de selecció dels funcionaris d'administració local, estableix que els programes dels exercicis teòrics de selecció seran els aprovats per cada Corporació i contindran matèries comunes i matèries específiques, que versaran sobre el contingut de les funcions i tasques atribuïdes legalment a l'escala, subescala o classe a que es refereixin les proves. Per a l'ingrés en el grup E (actualment Agrupació Professional), estableix que el nombre mínim de temes a desenvolupar és de 10. L'Annex I de les bases generals estableix que, per a les agrupacions professionals, el temari per a les matèries comunes consta de 4 temes. Les presents bases específiques estableixen 6 temes com a temari específic. CONCLUSIONS: De conformitat amb les consideracions anteriors, s'informa favorablement que les bases i la convocatòria per a la provisió, mitjançant concurs oposició per promoció interna, d'una plaça d'oficial 2a ferrer, reuneixen els requisits exigits per la normativa de legal aplicació. Aquest és el meu informe que emeto a Canet de Mar, a la data de la signatura electrònica. Atès el salari brut anual, previst per aquest lloc de treball és de 21.371,63 la qual cosa suposa una cotització social a càrrec de l'empresa de 7.904,88 . Atès que en el pressupost general de l'Ajuntament de Canet de Mar, per a l'any 2020, a la partida 21 15320 13000, hi ha consignació pressupostària suficient per assumir les despeses derivades d'aquesta contractació i a la partida 21 15320 16001, per assumir les quotes socials, derivades de la contractació abans esmentada, que s'estima que serà dins l'any 2020. Atès que el Ple Municipal de data 27 de maig de 2010, va aprovar les bases generals reguladores dels processos de selecció del personal laboral i funcionari de l'Ajuntament de Canet de Mar. 5 Carrer Ample, 11 ­ 08360 Canet de Mar ­ Barcelona - Tel. 93 794 39 40 ­ Fax 93 794 12 31 a/e :canetdemar@canetdemar.cat - www.canetdemar.cat Vistes i trobades conforme les bases de la convocatòria per cobrir aquest lloc de treball i tenint en compte allò que es disposa en els articles 282 i següents del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya, així com els articles 32 i següents del Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les Entitats Locals, Considerant que l'adopció d'aquest acord és competència d'aquesta junta de govern local en virtut de les delegacions efectuades per l'Alcaldia mitjançant Decret núm. 2019/1041, de 18 de juny, s'acorda per unanimitat: PRIMER: Aprovar les bases per a la provisió definitiva, mitjançant concurs oposició de promoció interna, d'una plaça d'oficial segona de ferrer, vacant a la plantilla de personal laboral d'aquest Ajuntament, que s'adjunten com annex i aprovar la convocatòria del procés selectiu corresponent. SEGON: Publicar les bases aprovades en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, en el Diari Oficiat de la Generalitat de Catalunya i a la pàgina web de l'Ajuntament de Cane