01/2018 Ajuntament de Canet de Mar POLÍTICA DE QUALITAT REV .5 ANNEX XIII MANUAL DE GESTIÓ DE LA QUALITAT ­ ISO 9001:2015 L'Ajuntament de Canet de Mar com entitat local treballa per oferir un servei públic de qualitat i així garantir una atenció de millora contínua a la ciutadania. Canet de Mar, és un municipi de més de 10.000 habitants situat vora el mar i a la part alta del maresme i per situació geogràfica dona cobertura en alguns serveis bàsics a les persones d'altres municipis. Som referent pels usuaris/àries donat que oferim al territori una formació de qualitat i gratuïta que millora la capacitació professional i la inserció laboral i amb constant contacte amb el teixit empresarial. L'eix estratègic d'aquesta formació és la millora ocupacional dels nostres usuaris/àries. L'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Canet de Mar, en matèria de Disseny i prestació d'activitats formatives té com a filosofia que la qualitat dels serveis que s'ofereixen siguin un fidel reflex de les necessitats del territori i de les expectatives de cada client. Amb l'objectiu de seguir oferint una alta qualitat en matèria de Prestació d'activitats formatives, manté un SGQ basat en la normativa UNE-UN-ISO-9001:2015. Per oferir aquest servei, la Direcció estableix els següents principis: 1. Tenir en compte que la qualitat en el serveis prestats és la base del futur de l'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Canet de Mar, en matèria de Prestació d'activitats formatives, tot orientant el seu procés a la satisfacció dels requisits dels clients així com dels legals i reglamentaris aplicables. 2. Cada membre de l'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Canet de Mar, en matèria de prestació d'activitats formatives és responsable de la qualitat del seu treball. La Direcció és responsable d'impulsar la formació dels treballadors necessària per a la prestació dels serveis amb la qualitat desitjada. 3. La Direcció és responsable de posar a l'abast del personal els recursos necessaris pel bon manteniment del Sistema de Gestió de la Qualitat dissenyat, així com el compromís en la política i objectius establerts. 4. La Direcció és responsable de crear un entorn de treball per a tots els treballadors que promogui el compromís cap a la qualitat, el treball en equip, la confiança i el respecte mutus. 5. Impulsar l'expressió de les idees de millora per part del personal. 6. Vetllar per una Millora Continua dels processos, dels serveis i de la capacitació del seu personal. 7. Vetllar pel compromís de la Direcció en el compliment de la normativa legal i/o reglamentaria aplicable a l'activitat formativa. 8. No donar serveis que incompleixin la legalitat vigent. Data última actualització: gener 2018 LA DIRECCIÓ