ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE DATA 22 DE NOVEMBRE DE 2006 Avís: aquesta acta ha estat retocada i se li han tret totes les dades de caràcter personal que contenen, per tal de donar compliment a la legislació de protecció de dades Caràcter: ordinari Hora que comença: 20.30 hores Hora que acaba: 22:00 hores Lloc: Despatx de l'Alcaldia PRESIDEIX Joaquim Mas Rius, alcalde de la corporació HI ASSISTEIXEN Segon tinent d'alcalde: Òscar Figuerola Bernal Tercera tinenta d'alcalde: Sílvia Tamayo Mata Quarta tinenta d'alcalde: Caterina Forcano Isern Cinquè tinent d'alcalde: Rafel Dulsat Ortiz HI SÓN CONVIDATS Francesc Martín Casares Marisol Pacheco Martos EXCUSEN LA SEVA ASSISTÈNCIA Primera tinenta d'alcalde: Ibis Puig Valls Antoni Isarn Flores ACTUA COM A SECRETARI Marcel.lí Pons Duat, secretari de la Corporació ORDRE DEL DIA 1) Lectura i aprovació, si s'escau, de l'acta de la sessió anterior. 2) Aprovació retenció de crèdits. 3) Aprovació relació de despeses. 4) Atorgament llicències d'obres. 5) Incoació expedient de contractació rènting vehicles brigada municipal 6) Aprovació correcció d'errades proposta d'aprovació inicial projecte de reparcel.lació de la unitat d'actuació UA-5 7) Aprovació serveis extraordinaris mes de novembre 8) Proposta atorgament subvenció associació venedors Plaça Mercat 9) Precs i preguntes DESENVOLUPAMENT DE LA SESSIÓ 1.- EXAMEN I APROVACIÓ, SI S'ESCAU, DE L'ACTA DE LA SESSIÓ ANTERIOR Vista i trobada conforme l'acta de la sessió de la Junta de Govern Local del dia 15 de novembre de 2006 i de conformitat amb allò que es disposa a l'article 110 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei 8/1987, de 15 d'abril, municipal i de règim local de Catalunya, i l'article 109 del ROF, s'acorda per unanimitat la seva aprovació. 2.- APROVACIÓ RETENCIÓ DE CRÈDITS Havent-se de comptabilitzar i pagar les retencions de crèdits que comprenen els números 11554 a 11722 ambdós inclosos, de la relació núm. 37/06 del pressupost ordinari de la corporació, i Atès que hi ha consignació suficient a les seves partides pressupostàries per atendre les despeses. A l'empara del que disposa l'article 18 de les Bases d'Execució del Pressupost de 2006, de conformitat amb la proposta de l'alcaldia, s'acorda per unanimitat: PRIMER.- Aprovar i ordenar el pagament de les despeses de la relació de retencions de crèdit núm. 37/06 que s'acompanya, amb càrrec al Pressupost General de la Corporació, per import de 59.726,10 Eur. SEGON.- Que es notifiqui als interessats aquests acords. 3.- APROVACIÓ RELACIÓ DE DESPESES Vista la relació de despeses de data 22 de novembre de 2006, per import de 135.640,87 EUR, corresponent a la relació de la mateixa data . Atès que totes aquestes despeses tenen consignació suficient a nivell de vinculació econòmica per autoritzar aquests pagaments, a les diferents partides que s'han d'aplicar del vigent pressupost ordinari i únic per l'exercici de 2006, que fou aprovat pel Ple de l'Ajuntament en sessió 30 de març de 2006. Vist allò que es disposa en els articles 214 i concordants de la Llei RDL 02/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, de conformitat amb la proposta de l'alcaldia, s'acorda per unanimitat: PRIMER.- Aprovar la relació de despeses de data 22 de novembre de 2006, per import 135.640,87 EUR. corresponent a la relació de la mateixa data. SEGON.- Aplicar les anteriors despeses a les partides pressupostàries corresponent del pressupost de la corporació municipal de l'any 2006. 4.- ATORGAMENT LLICÈNCIES D'OBRES 4.1.- ATORGAMENT LLICÈNCIA D'OBRES AL SENYOR JRC PER A L'ACABAMENT EDIFICI SITUAT AL NÚMERO xx DEL CARRER VERGE DEL ROSER. Vista la instància presentada pel senyor JRC en nom i representació d'ell mateix, amb la qual sol.licita llicència d'obres per a l'acabament edifici situat al número xx del carrer Verge del Roser. Vist l'informe de l'arquitecte tècnic municipal de data 26 d'octubre de 2006, el contingut del qual és: "Vist el Certificat presentat pel tècnic redactor, es constata que es tracta de la realització de les obres d'acabats interiors d'un edifici plurifamiliar entre mitgeres (local i dos habitatges). Concretament: Revestiments interiors de planta 2ª. Fusteria interior i exterior de l'edifici. Acabat de l'escala i paviments. Es tracta d'un edifici en fase d'acabats interiors qualificat com zona 2 "ordenacions en banda", subzona 2b "ordenacions compactes", el qual es va concedir llicència d'obres majors nº 259/98 en data 03.02.1999. Les obres acompleixen de forma genèrica amb la normativa que li es d'aplicació, en conseqüència s'informa favorablement la sol·licitud de llicència d'obres majors. De conformitat amb l'art. 6.6.b), per remissió a l'art. 5.2.f), de l'Ordenança reguladora de la informació urbanística i de la intervenció dels actes d'edificació i ús del sòl, de 26 de gener del 2005, totes les sol·licituds de llicència d'obres majors i menors han de contenir una sol·licitud d'ocupació privativa de domini públic. Per tant i en referència a l'Annex. Ocupació de la via pública amb elements auxiliars de les obres i per assimilació al punt 2.1.b, de l'Ordenança, es comptabilitza: Substitució de paviments, enrajolats, cels rasos, cuines, sanitaris i similars: Contenidor: 30dies x 0,52/dia: 15,60 Es el que s'informa als efectes oportuns". Vist l'informe favorable del Cap del Servei de llicències de data 16 de novembre de 2006, fent constar que cal practicar la liquidació de l'import corresponent a les taxes per ocupació privativa de domini públic. RESULTANT que s'han complerts tràmits procedimentals establerts per l'article 79 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals en l'emissió dels informes tècnic i jurídic i la proposta per part dels Serveis Tècnics. CONSIDERANT que els actes d'edificació i ús del sòl, l'autorització dels quals se sol·licita, són conformes a la normativa urbanística vigent. VIST el que disposen els articles 179 i següents de la Llei d'Urbanisme 2/2002, de 14 de març i 118 i concordants de les Normes subsidiàries de planejament de Canet de Mar. CONSIDERANT que l'adopció d'aquest acord és competència de la Junta de Govern Local en virtut de les delegacions efectuades per l'Alcaldia mitjançant Decret núm. 40/2003 de 17 de juny, de conformitat amb la proposta de la regidoria delegada d'urbanisme, s'acorda per unanimitat: PRIMER.- Concedir llicència d'obres al senyor JRC per a l'acabament de l'edifici ubicat al carrer Verge del Roser número xx, d'acord al projecte de l'arquitecte Francesc Vilanova, sense perjudici de tercers i salvat el dret de propietat. Aquesta llicència resta condicionada a les condicions generals d'atorgament de llicència urbanística municipal i les específiques marcades per l'arquitecte-tècnic municipal. SEGON.- Aprovar la liquidació definitiva en concepte de l'impost sobre construccions per un import de mil dos-cents seixanta-nou euros amb setanta cèntims (1.269,70 ) i per taxes urbanístiques la quantitat de quatre-cents seixant-un euros amb dinou cèntims (461,19 ). TERCER.- S'haurà de dipositar prèviament l'import de sis-cents trenta-quatre euros amb vuitanta-cinc cèntims (634,85 ) pel valors urbanístics en risc i la quantitat de cent vint euros amb vint cèntims (120,20 ) en concepte de fiança pel residus de construcció. Aquestes fiances es retornaran en el moment de l'obtenció de la llicència de primera ocupació i comprovant d'haver dipositats els residus en un gestor autoritzat. QUART.- De conformitat amb l'article 6.6.b), per remissió a l'art. 5.2.f), de l'Ordenança reguladora de la informació urbanística i de la intervenció dels actes d'edificació i ús del sòl s'haurà de liquidar taxes d'ocupació de la via pública per un import de quinze euros amb seixanta cèntims (15,60 ). 4.2.- ATORGAMENT LLICÈNCIA D'OBRES A LA MERCANTIL TRICOVER S.L. PER A LA CONSTRUCCIÓ EDIFICI PLURIFAMILIAR I APARCAMENT AL CARRER JOSEP MORA NÚMERO xx. Vista la instància presentada per la senyora CJM en nom i representació de la mercantil Tricover S.L., amb la qual sol.licita llicència d'obres per a la construcció edifici plufiramiliar de dotze habitatges i dinou places d'aparcament al solar ubicat al carrer Josep Mora número xx. Vist l'informe de l'arquitecte tècnic municipal de data 13 de juny de 2006, el contingut del qual és: "Examinat el projecte de referència i consultades les Normes Subsidiàries de Planejament vigents, es constata que per tal d'informar favorablement la sol·licitud de llicència d'obres de referència, s'haurà d'incloure documentació complementària modificant els punts següents: Art. 23.2 NNSS: " ...En el cas d'habitatges plurifamiliars, es podrà ocupar en la planta subterrània fins al 30% de l'espai restant de la parcel·la, sempre que es justifiqui aquesta solució en un projecte de jardineria de l'espai lliure i la seva realització posterior. " S'haurà d'aportar degudament diligenciat pel Col·legi Professional el full d'assumeix d'arquitecte tècnic o aparellador. La disposició de l'escales d'accés a l'habitatge, l'altura dels graons serà com a màxim de 0,185 m i l'estesa tingui un mínim de 0,28 m. S'haurà d'aportar Estudi de Seguretat i Salut. Justificar pel tècnic redactor la situació i el sistema de recepció de telecomunicacions. En el cas de cobertes inclinades, aquestes construccions tindran un màxim de dues façanes sempre paral·leles a la façana de l'edificació. Per altra banda, recordar que: a. L'evacuació separativa d'aigües pluvials a carrer es realitzarà per sota vorera amb una platina metàl·lica de protecció del bordó. b. S'haurà d'aportar Projecte Executiu i Projecte de Telecomunicacions complet i referit a tot l'immoble, abans de l'inici de les obres, per a la seva posterior revisió i aprovació per part dels Serveis Tècnics de l'Ajuntament de Canet de Mar. c. S'haurà d'aportar en format digital l'emplaçament de la finca. d. L'activitat a desenvolupar a la planta soterrani bé regulada per l'Ordenança Municipal sobre Llicències d'Aparcament (Decret 2177/96 de 04.10.96 i la Llei 3/1998, de 27.02.98) i en conseqüència es troba subjecta a la prèvia obtenció de la llicència municipal ambiental. En conseqüència s'informa desfavorablement la sol·licitud de llicència d'obres, mentre no s'aportin les rectificacions i documentació requerides." Atès que en data 7 de juliol d'enguany, l'arquitecte Cristian Cirici Alomar presenta documentació complementària demanada pel tècnic municipal. Vist el nou informe tècnic de data 13 d'octubre de 2006, manifestant que: "Examinada la documentació complementària referida al projecte de referència i consultades les Normes Subsidiàries de Planejament vigents, es constata que per tal d'informar favorablement la sol·licitud de llicència d'obres, s'haurà d'incloure documentació complementària modificant els punts següents: S'haurà d'aportar degudament visat pel Col·legi Professional el full d'assumeix d'arquitecte tècnic o aparellador. En el cas de cobertes inclinades, aquestes construccions tindran un màxim de dues façanes sempre paral·leles a la façana de l'edificació. En conseqüència s'informa desfavorablement la sol·licitud de llicència d'obres, mentre no s'aportin les rectificacions i documentació requerides. Per altra banda, recordar que: a. L'evacuació d'aigües pluvials haurà de ser separativa a carrer es realitzarà per sota vorera amb una platina metàl·lica de protecció del bordó. b. S'haurà d'aportar Projecte Executiu i Projecte de Telecomunicacions complet i referit a tot l'immoble, abans de l'inici de les obres, per a la seva posterior revisió i aprovació per part dels Serveis Tècnics de l'Ajuntament de Canet de Mar. c. L'activitat a desenvolupar a la planta soterrani bé regulada per l'Ordenança Municipal sobre Llicències d'Aparcament (Decret 2177/96 de 04.10.96 i la Llei 3/1998, de 27.02.98) i en conseqüència es troba subjecta a la prèvia obtenció de la llicència municipal ambiental." Atès que en data 23 d'octubre la senyora Montse Redondo, en representació de Tricover S.L., presenta assumeix tècnic de l'arquitecta tècnica. Atès que el tècnic ha emès en data 30 d'octubre un nou informe, el contingut del qual és: "Examinada la documentació complementària referida al projecte de referència, s'aporta Assumeix diligenciat pel C.A.A.T.B. Consultades les Normes Subsidiàries de Planejament vigents, es constata que per tal d'informar favorablement la sol·licitud de llicència d'obres, s'haurà d'incloure documentació complementària modificant els punts següents: En el cas de cobertes inclinades, aquestes construccions tindran un màxim de dues façanes sempre paral·leles a la façana de l'edificació. En conseqüència s'informa desfavorablement la sol·licitud de llicència d'obres, mentre no s'aportin les rectificacions i documentació requerides. Per altra banda, recordar que: a. L'evacuació d'aigües pluvials haurà de ser separativa a carrer es realitzarà per sota vorera amb una platina metàl·lica de protecció del bordó. b. S'haurà d'aportar Projecte Executiu i Projecte de Telecomunicacions complet i referit a tot l'immoble, abans de l'inici de les obres, per a la seva posterior revisió i aprovació per part dels Serveis Tècnics de l'Ajuntament de Canet de Mar. c. L'activitat a desenvolupar a la planta soterrani bé regulada per l'Ordenança Municipal sobre Llicències d'Aparcament (Decret 2177/96 de 04.10.96 i la Llei 3/1998, de 27.02.98) i en conseqüència es troba subjecta a la prèvia obtenció de la llicència municipal ambiental". Vist l'escrit presentat per la senyora Montse Redondo Barato en data 14 de novembre, en representació de Tricover S.L., acompanyant plànols complementaris complimentant al requeriment del tècnic municipal. "Vista la documentació aportada pel tècnic redactor, es constata que es presenta modificació de cobertes en façana principal, adaptant-se a la normativa que li es d'aplicació. Tot i entenent que aquesta documentació comportarà afegir-hi aquestes modificacions amb la substitució o inserció dels plànols pels seus homònims, segons la següent relació: Plànol (modificat): A1, A2, i A3 En conseqüència s'informa favorablement la sol·licitud de llicència d'obres. Per altra banda, recordar que: L'evacuació d'aigües pluvials haurà de ser separativa a carrer es realitzarà per sota vorera amb una platina metàl·lica de protecció del bordó. S'haurà d'aportar Projecte Executiu i Projecte de Telecomunicacions complet i referit a tot l'immoble, abans de l'inici de les obres, per a la seva posterior revisió i aprovació per part dels Serveis Tècnics de l'Ajuntament de Canet de Mar. L'activitat a desenvolupar a la planta soterrani bé regulada per l'Ordenança Municipal sobre Llicències d'Aparcament (Decret 2177/96 de 04.10.96 i la Llei 3/1998, de 27.02.98) i en conseqüència es troba subjecta a la prèvia obtenció de la llicència municipal ambiental. De conformitat amb l'art. 6.6.b), per remissió a l'art. 5.2.f), de l'Ordenança reguladora de la informació urbanística i de la intervenció dels actes d'edificació i ús del sòl, de 26 de gener del 2005, totes les sol·licituds de llicència d'obres majors i menors han de contenir una sol·licitud d'ocupació privativa de domini públic. Per tant i en referència a l'Annex. Ocupació de la via pública amb elements auxiliars de les obres punt 2.2.f, de l'Ordenança, es comptabilitza: Tanca durant la construcció de l'estructura: 4 plantes: 52,03 ml x 120dies x 0,52/ml dia=3.246,67