ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE DATA 20 DE DESEMBRE DE 2006 Avís: aquesta acta ha estat retocada i se li han tret totes les dades de caràcter personal que contenen, per tal de donar compliment a la legislació de protecció de dades Caràcter: ordinari Hora que comença: 20.30 hores Hora que acaba:21:35 hores Lloc: Despatx de l'Alcaldia PRESIDEIX Joaquim Mas Rius, alcalde de la corporació HI ASSISTEIXEN Segon tinent d'alcalde: Òscar Figuerola Bernal Tercera tinenta d'alcalde: Sílvia Tamayo Mata Quarta tinenta d'alcalde: Caterina Forcano Isern Cinquè tinent d'alcalde: Rafel Dulsat Ortiz HI SÓN CONVIDATS Francesc Martín Casares Marisol Pacheco Martos EXCUSEN LA SEVA ASSISTÈNCIA Primera tinenta d'alcalde: Ibis Puig Valls Antoni Isarn Flores ACTUA COM A SECRETARI Marcel.lí Pons Duat, secretari de la Corporació ORDRE DEL DIA 1) Lectura i aprovació, si s'escau, de l'acta de la sessió anterior. 2) Aprovació retenció de crèdits 3) Aprovació relació de despeses. 4) Atorgament llicències d'obres. 5) Aprovació ajornament pagament taxes municipals d'obres i mediambientals carrer Vall, 51. 6) Adjudicació contracte subministrament mitjançant rènting de cinc vehicles per a la brigada municipal. 7) Aprovació serveis extraordinaris mes de desembre 8) Precs i preguntes DESENVOLUPAMENT DE LA SESSIÓ 1.- EXAMEN I APROVACIÓ, SI S'ESCAU, DE L'ACTA DE LA SESSIÓ ANTERIOR Vista i trobada conforme l'acta de la sessió de la Junta de Govern Local del dia 13 de desembre de 2006 i de conformitat amb allò que es disposa a l'article 110 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei 8/1987, de 15 d'abril, municipal i de règim local de Catalunya, i l'article 109 del ROF, s'acorda per unanimitat la seva aprovació. 2.- APROVACIÓ RETENCIÓ DE CRÈDITS L'alcalde president segons allò que es disposa a l'article 113.1.d) del Reial decret 2.568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, resol retirar aquest punt de l'ordre del dia. 3.- APROVACIÓ RELACIÓ DE DESPESES Vista la relació de despeses de data 20 de desembre de 2006, per import de 191.037,68 EUR, corresponent a la relació de la mateixa data . Atès que totes aquestes despeses tenen consignació suficient a nivell de vinculació econòmica per autoritzar aquests pagaments, a les diferents partides que s'han d'aplicar del vigent pressupost ordinari i únic per l'exercici de 2006, que fou aprovat pel Ple de l'Ajuntament en sessió 30 de març de 2006. Vist allò que es disposa en els articles 214 i concordants de la Llei RDL 02/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, de conformitat amb la proposta de l'alcaldia, s'acorda per unanimitat: PRIMER.- Aprovar la relació de despeses de data 20 de desembre de 2006, per import 191.037,68 EUR. corresponent a la relació de la mateixa data. SEGON.- Aplicar les anteriors despeses a les partides pressupostàries corresponent del pressupost de la corporació municipal de l'any 2006. 4.- ATORGAMENT LLICÈNCIES D'OBRES 4.1.-ATORGAMENT LLICÈNCIA D'OBRES A LA MERCANTIL ERFOLG MARQUETING S.L. PER A LA REHABILITACIÓ HABITATGE EN PLANTA BAIXA I CREACIÓ HABITATGE EN PLANTA PIS AL CARRER ABELL BAIX NÚMERO 5. Vista la instància presentada per la mercantil Erfolg Marqueting S.L. en nom i representació d'ella mateixa, amb la qual sol.licita llicència d'obres per a la rehabilitació habitatge en planta baixa i creació habitatge en planta pis al carrer Abell Baix número 5. Vist l'informe de l'arquitecte tècnic municipal de data 15 de novembre de de 2006, el contingut del qual és: "El projecte acompleix de forma general les Normes Subsidiàries de Planejament vigents. Tot i així és necessari tenir en compte que: - Per tractar-se de la reforma d'una edificació existent, caldrà comprovar que l'evacuació d'aigües pluvials existent s'ajusta a la normativa i, en cas contrari, modificar-la de manera que l'evacuació de les aigües pluvials es realitzi mitjançant baixants separatius i directament al carrer per sota de la vorera. - S'haurà d'aportar emplaçament de la finca en suport digital. En conseqüència s'informa favorablement condicionat a l'aportació del projecte executiu per a la aprovació per part dels Serveis Tècnic de l'Ajuntament de Canet de Mar . De conformitat amb l'art. 6.6.b), per remissió a l'art. 5.2.f), de l'Ordenança reguladora de la informació urbanística i de la intervenció dels actes d'edificació i ús del sòl, de 26 de gener del 2005, totes les sol·licituds de llicència d'obres majors i menors han de contenir una sol·licitud d'ocupació privativa de domini públic. Per tant i en referència a l'Annex. Ocupació de la via pública amb elements auxiliars de les obres punt 2.2.c (reformes integrals), de l'Ordenança, es comptabilitza: Estacionament reservat per a càrrega i descàrrega: 12ml x 90dies x 0,52/dia=561,60 Contenidor: 90dies x 0,52/dia= 46,80 TOTAL= 608,60 Es el que s'informa als efectes oportuns". Vist l'informe favorable del Cap del Servei de llicències de data 11 de desembre de 2006, fent constar que s'haurà de procedir a la liquidació de l'import corresponent a les taxes per ocupació privativa de domini públic. RESULTANT que s'han complerts tràmits procedimentals establerts per l'article 79 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals en l'emissió dels informes tècnic i jurídic i la proposta per part dels Serveis Tècnics. CONSIDERANT que els actes d'edificació i ús del sòl, l'autorització dels quals se sol·licita, són conformes a la normativa urbanística vigent. VIST el que disposen els articles 179 i següents de la Llei d'Urbanisme 2/2002, de 14 de març i 118 i concordants de les Normes subsidiàries de planejament de Canet de Mar. CONSIDERANT que l'adopció d'aquest acord és competència de la Junta de Govern Local en virtut de les delegacions efectuades per l'Alcaldia mitjançant Decret núm. 40/2003 de 17 de juny, de conformitat amb la proposta de la tinença d'alcaldia delegada d'urbanisme, s'acorda per unanimitat: PRIMER.- Concedir llicència d'obres a la mercantil Erfolg Marqueting S.L. per a la rehabilitació d'un habitatge en planta baixa i creació habitatge en planta pis al carrer Abell Baix número 5, d'acord al projecte de l'arquitecta Mercè Samon Viñas, sense perjudici de tercers i salvat el dret de propietat. Aquesta llicència resta condicionada a les condicions generals d'atorgament de llicència urbanística municipal i les específiques marcades per l'arquitecte-tècnic municipal. SEGON.- Aprovar la liquidació definitiva en concepte de l'impost sobre construccions per un import de tres mil cinquanta-vuit euros (3.058,00 ) i per taxes urbanístiques la quantitat de tres-cents trenta-vuit euros (338,00 ). TERCER.- S'haurà de dipositar prèviament l'import de mil cinc-cents vint-i-vuit euros amb cinquanta-vuit cèntims (1.528,58 ) pels valors urbanístics en risc i la quantitat de dos-cents setanta-sis euros amb quaranta-sis cèntims (276,46 ) en concepte de fiança pel residus de construcció. Aquestes fiances es retornaran en el moment de l'obtenció de la llicència de primera ocupació i comprovant d'haver dipositats els residus en un gestor autoritzat. QUART.- De conformitat amb l'article 6.6.b), per remissió a l'art. 5.2.f), de l'Ordenança reguladora de la informació urbanística i de la intervenció dels actes d'edificació i ús del sòl haurà de liquidar taxes d'ocupació de la via pública per un import de sis-cents vuit euros amb seixanta cèntims (608,60 ). CINQUÈ.- De conformitat amb l'informe tècnic, la llicència d'obres resta condicionada a l'aportació del projecte executiu per a l'aprovació per part dels serveis tècnics municipals abans de l'inici de les obres. 4.2.- ATORGAMENT LLICÈNCIA D'OBRES A LA MERCANTIL CONSTRUCCIONES COUR 2000 S.L. PER A LA CONSTRUCCIÓ DE 7 VIVENDES UNIFAMILIARS A LES PARCEL.LES HF7 i HF11- CARRER FRANCISCO PARERA 28-32 I 34-40. Vista la instància presentada per la mercantil Construcciones Cour 2000 S.L. en nom i representació d'ella mateixa, amb la qual sol.licita llicència d'obres per a la construcció de set vivendes unifamiliars a les parcel.les HF7 i HF-11- carrer Francisco Parera 28-32 i 34-40. Vist l'informe de l'arquitecte tècnic municipal de data 6 d'octubre de 2006, el contingut del qual és: "Examinat el projecte de referència i consultades les Normes Subsidiàries de Planejament vigents junt amb el text refós del Pla Parcial U-4 "Prolongació ronda Doctor Manresa" aprovat pel ple municipal de data 25 de gener del 2002, es constata que el projecte s'ajusta de forma genèrica a la normativa vigent. Ara bé , per tal de poder informar favorablement, s'haurà de portar la documentació següent: S'haurà de justificar les tanques segons l'esquema adjunt, aprovat en el Plà Parcial U4 "Prolongació Dr. Manresa". (art. 12.c.11 P.P. U4). S'haurà de justificar l'evacuació separativa d'aigües fecals i pluvials. L'alçada de divisòries a veïns serà de 1,80 ml. S'haurà de justificar mitjançant l'aportació de documentació gràfica que l'anivellament serà inferior a 1,50 m per damunt i 2,20 m dessota de la cota natural del terreny. (art. 12.b.8 P.P. U4 i art. 22 NNSS). El passadissos de circulació tindran les dimensions adequades no podent, en cap cas, tenir una amplada inferior a 4,50 m si hi existeixen places d'aparcament, ni a 3,50 m si només és un sector de pas. Aquestes amplades seran netes, es a dir, sense elements de cap mena que les puguin reduir en un punt. També recordar, que abans de l'inici de les obres s'haurà d'aportar Projecte Executiu per a la seva revisió i posterior aprovació per part dels Serveis Tècnics de l'Ajuntament de Canet de Mar. Aportar emplaçament en format digital." Atès que en data 25 d'octubre d'enguany es presenta nova documentació de la qual l'informe tècnic he emès el segünet informe: "Examinada la documentació complementària aportada es comprova que les modificacions proposades pel tècnic redactor, justifiquen: L'evacuació separativa d'aigües fecals i pluvials. L'alçada divisòria a veïns no superarà el 1,80 ml. El passadissos de circulació interior no tindran, en cap cas, una amplada inferior a 3,50 m en sectors de pas. La disposició de tanques a façana principal (sense terres) en carrer pla o inclinat segons (art. 12.c.11 PP U4). Aportació d'emplaçament en format digital. Ara bé , per tal de poder informar favorablement, s'haurà de justificar la documentació següent: La part massissa tant en carrer pla com inclinat serà de revoco pintat pantone 1205C. i no superarà 1,50 m en carrer pla ni el 1,80 m. Tot això segons l'esquema, aprovat en el Plà Parcial U4 "Prolongació Dr. Manresa". (art. 12.c.11 P.P. U4). S'haurà de justificar mitjançant l'aportació de documentació gràfica que l'anivellament serà inferior a 1,50 m per damunt i 2,20 m dessota de la cota natural del terreny. (art. 12.b.8 P.P. U4 i art. 22 NNSS). També recordar, que abans de l'inici de les obres s'haurà d'aportar Projecte Executiu per a la seva revisió i posterior aprovació per part dels Serveis Tècnics de l'Ajuntament de Canet de Mar, amb la inclusió de les modificacions proposades. En conseqüència s'informa desfavorablement la sol.licitud de llicèncis d'obres." Atès que en data 24 de novembre el senyor Jordi Fortuny, arquitecte de l'obra, presenta nova documentació complimentant el requeriment del tècnic municipal. Vist el nou informe de data 14 de desembre d'enguany manifestant que: "Examinada la documentació complementària aportada es comprova que les modificacions proposades pel tècnic redactor, justifiquen que: La part massissa tant en carrer pla com inclinat serà de revoco pintat pantone 1205C i no superarà 1,50 m en carrer pla ni el 1,80 m. Tot això segons l'esquema, aprovat en el Plà Parcial U4 "Prolongació Dr. Manresa". (art. 12.c.11 P.P. U4). Que l'anivellament serà inferior a 1,50 m per damunt i 2,20 m dessota de la cota natural del terreny. (art. 12.b.8 P.P. U4 i art. 22 NNSS). En conseqüència s'informa favorablement la sol.licitud de llicència d'obres condicionada a aportar el Projecte Executiu abans de l'inici de les mateixes per a la seva revisió i posterior aprovació per part dels Serveis Tècnics de l'Ajuntament de Canet de Mar, amb la inclusió de les modificacions proposades." Vist l'informe favorable del Cap del Servei de llicències de data 15 de desembre de 2006, fent constar que s'haurà de procedir a la liquidació de les taxes i els drets corresponents, d'acord amb les ordenances fiscals vigents, i el dipòsit de les garantis legals. RESULTANT que s'han complerts tràmits procedimentals establerts per l'article 79 del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals en l'emissió dels informes tècnic i jurídic i la proposta per part dels Serveis Tècnics. CONSIDERANT que els actes d'edificació i ús del sòl, l'autorització dels quals se sol·licita, són conformes a la normativa urbanística vigent. VIST el que disposen els articles 179 i següents de la Llei d'Urbanisme 2/2002, de 14 de març i 118 i concordants de les Normes subsidiàries de planejament de Canet de Mar. CONSIDERANT que l'adopció d'aquest acord és competència de la Junta de Govern Local en virtut de les delegacions efectuades per l'Alcaldia mitjançant Decret núm. 40/2003 de 17 de juny, de conformitat amb la proposta de la tinença d'alcaldia delegada d'urbanisme, s'acorda per unanimitat: PRIMER.- Concedir llicència d'obres a la mercantil Construcciones Cour 2.000 S.L. per a la construcció de set habitatges unifamiliars en filera amb aparcaments a les parcel.les HF-7 i HF-11, sector U4, carrer Francisco Parera número 28-32 i 34-40, d'acord al projecte de l'arquitecte Jordi Fortuny i Aguiló, sense perjudici de tercers i salvat el dret de propietat. Aquesta llicència resta condicionada a les condicions generals d'atorgament de llicència urbanística municipal i les específiques marcades per l'arquitecte-tècnic municipal. SEGON.- Aprovar la liquidació definitiva en concepte de l'impost sobre construccions per un import de trenta sis mil euros (36.000,00 ); per taxes urbanístiques la quantitat de set mil cent seixanta-un euros amb setanta cèntims (7.161,70 ) i per drets de connexió a clavegueram dos-cents quaranta euros amb quaranta cèntims (240,40 ). TERCER.- S'haurà de dipositar prèviament l'import de divuit mil euros (18.000,00 ) pel valors urbanístics en risc i la quantitat de cinc mil vuit-cents setanta-set euros amb setanta-dos cèntims (5.877,72 ) en concepte de fiança pel residus de construcció. Aquestes fiances es retornaran en el moment de l'obtenció de la llicència de primera ocupació i comprovant d'haver dipositats els residus en un gestor autoritzat. QUART.- Donat que consta acreditat que no ha d'ocupar la via pública, cal fer l'advertiment que si a l'inici de les obres preveu que sí haurà d'ocupar la via pública, ho comuniqui prèviament als serveis tècnics d'aquest Ajuntament, procedint en cas contrari la liquidació d'ofici per part municipal, d'acord amb el què disposa l'article 6è, tarifa 1, 3) de l'Ordenança Fiscal número 9. CINQUÈ.- De conformitat amb l'informe tècnic la llicència d'obres resta condicionada a aportar el Projecte Executiu abans de l'inici de les mateixes per a la seva revisió i posterior aprovació per part dels Serveis Tècnics de l'Ajuntament de Canet de Mar, amb la inclusió de les modificacions proposades. 5.- APROVACIÓ AJORNAMENT PAGAMENT TAXES MUNICIPALS D'OBRES I MEDIAMBIENTALS CARRER VALL, xx Atesa la sol