ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE DATA 22 DE MAIG DE 2008 Avís: aquesta acta ha estat retocada i se li han tret totes les dades de caràcter personal que contenen, per tal de donar compliment a la legislació de protecció de dades. Caràcter: ordinari Hora que comença: 20.30 hores Hora que acaba: 23.00 hores Lloc: Despatx de l'Alcaldia PRESIDEIX Joaquim Mas Rius, alcalde HI ASSISTEIXEN Primera tinenta d'alcalde: Caterina Forcano Isern Segon tinent d'alcalde: Òscar Figuerola Bernal Tercera tinenta d'alcalde: Sílvia Tamayo Mata Quart tinent d'alcalde: Albert Lamana Grau Cinquè tinent d'alcalde: Rafel Dulsat Ortiz HI SÓN CONVIDATS Coia Galceran Artigas Francesc Martín Casares Marisol Pacheco Martos EXCUSEN LA SEVA ASSISTÈNCIA Antoni Isarn Flores ACTUA COM A SECRETARI Marcel.lí Pons Duat, secretari de la corporació, i assisteix també, el senyor Antoni Calpe Jordà, interventor de la corporació. ORDRE DEL DIA 1. Lectura i aprovació, si s'escau, de l'acta de la sessió anterior 2. Aprovació relació de despeses 3. Atorgament llicència municipal ambiental per l'autorització de l'exercici d'una activitat de residència ubicada al número 29 de l'Av. Maresme 4. Aprovació serveis extraordinaris mes de maig 5. Relació de decrets des del dia 5 fins al 9 de maig de 2008 6. Precs i preguntes DESENVOLUPAMENT DE LA SESSIÓ 1.- LECTURA I APROVACIÓ SI S'ESCAU, DE L'ACTA DE LA SESSIÓ ANTERIOR Vista i trobada conforme l'acta de la sessió de la Junta de Govern Local del dia 15 de maig de 2008 i de conformitat amb allò que es disposa a l'article 110 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei 8/1987, de 15 d'abril, municipal i de règim local de Catalunya, i l'article 109 del ROF, s'acorda per unanimitat la seva aprovació. 2.- APROVACIÓ RELACIÓ DE DESPESES Vista la relació de despeses F/2008/17 de data 22 de maig de 2008, per import de 147.231,72 EUR, corresponent a la relació de despeses de la mateixa data. Atès que totes aquestes despeses tenen consignació suficient a nivell de vinculació econòmica per autoritzar aquests pagaments, a les diferents partides que s'han d'aplicar del vigent pressupost ordinari i únic per l'exercici de 2008, que fou aprovat pel Ple de l'Ajuntament en sessió 18 de desembre de 2007. Vist allò que es disposa en els articles 214 i concordants de la Llei RDL 02/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, de conformitat amb la proposta de l'Alcaldia, s'acorda per unanimitat: PRIMER.- Aprovar la relació de despeses F/2008/17 de data 22 de maig 2008 , per import de 147.231,72 EUR, corresponent a la relació de la mateixa data. SEGON.- Aplicar les anteriors despeses a les partides pressupostàries corresponent del pressupost de la corporació municipal de l'any 2008. 3.- ATORGAMENT LLICÈNCIA MUNICIPAL AMBIENTAL PER L'AUTORITZACIÓ DE L'EXERCICI D'UNA ACTIVITAT DE RESIDÈNCIA UBICADA AL NÚMERO 29 DE L'AV. MARESME Atès que en data 23.05.02, el senyor Ferran Cañete Figueroa, en nom i representació de l'empresa Miramar De Canet, SL presentà davant d'aquest Ajuntament una sol·licitud amb la documentació annexa corresponent per a l'obtenció del permís municipal ambiental, amb la finalitat de poder ampliar la superfície i reformar una residència geriàtrica ubicada a l'Av. Maresme número 29 d'aquest municipi. Atès que la comissió de Govern en data 2 d'abril de 2003, va acordar entre d'altres, concedir a l'empresa Miramar de Canet, SL el permís municipal ambiental i llicència d'obres número 344/2002 per poder ampliar la superfície i reformar l'activitat de residència geriàtrica ubicada al número 29 de l'Avinguda Maresme, d'acord amb el projecte presentat pel propi interessat, essent la cabuda total dels residents de 56 places. Atès que en data 01.12.05, registrat amb el número 6441, el senyor Fernando Cañete Figueroa, en nom i representació de la societat MIRAMAR DE CANET, SL, presentà un annex del projecte, fotocòpia del impresos tècnics i un certificat final d'instal·lacions, signat pel tècnic autor del projecte i visat pel col·legi d'enginyers de Barcelona. Vist l'informe de l'enginyer municipal de data 01.12.05, en el qual constata que degut a les variacions introduïdes, l'activitat es troba classificada dins de l'Annex II.2 (epígraf 12.27) del decret 143/2003 de data 10 de juny. Atès que en data 13/12/07 el senyor Fernando Cañete Figueroa entra en aquest Ajuntament una instància acompanyada de tres còpies de l'acta de control inicial de l'activitat referenciada, realitzada per l'Entitat Ambiental de Control, anomenada VECTORS. Vista l'informe efectuat per l'enginyer municipal de data 06.03.08, el qual especifica que des del punt de vista ambiental, i d'acord amb el que indica l'article 108 de l'Ordenança Reguladora de la Intervenció Integral de l'Administració Municipal en les Activitats i Instal·lacions, pot iniciar-se l'activitat. Atès que la proposta de resolució formulada en data 3 d'abril de 2008 per la Cap d'activitats d'aquest ajuntament, favorable a l'autorització de l'exercici de l'activitat, s'ha notificat degudament als interessats, sense que hagi presentat cap tipus d'al·legació. Vist l'expedient administratiu de referència, i tenint en compte allò que disposa la normativa legal d'aplicació, de conformitat amb la proposta de la Tinència de l'Alcaldia de Medi Ambient i d'Educació, s'acorda per unanimitat: PRIMER.- Autoritzar l'exercici de l'activitat de residència geriàtrica, per 56 llits, al número 29 de l'Avinguda Maresme d'aquest municipi, sol·licitada per la societat MIRAMAR DE CANET, SL, havent-se complert els requisits i adoptat les mesures correctores adequades. SEGON.- L'activitat autoritzada es sotmetrà a controls periòdics cada vuit anys i no es sotmet a cap revisió periòdica, però l'Ajuntament podrà procedir a la revisió quan es doni algun dels supòsits previstos a l'article 90 de l'Ordenança municipal reguladora de la intervenció integral de l'Administració municipal en les activitats i instal·lacions. TERCER.- Inserir aquest acord al tauler d'anuncis d'aquest Ajuntament, per tal que qualsevol interessat pugui formular-ne les al·legacions que estimi convenients. 4.- APROVACIÓ SERVEIS EXTRAORDINARIS MES DE MAIG Vista la relació d'hores extraordinàries presentades pels diferents serveis de l'Ajuntament de Canet de Mar, des del dia 15 d'abril al 15 de maig de 2008. Atès que el servei de la Policia local es presta ininterrompudament durant les 24 hores del dia, la qual cosa provoca la necessitat de treballar durant les hores considerades nocturnes. Atès que a la plantilla de la Policia local únicament hi ha quatre caporals, es fa necessari cobrir els seus permisos i descans, per això s'ha habilitat la figura del cap de servei, qui assumeix la responsabilitat del servei. Atès que el personal administratiu de la Policia local, a més de les tasques pròpies del seu lloc de treball dur a terme tasques de coordinació de serveis policíacs. Atès que pel correcte funcionament de les festes i activitats organitzades pels diferents departaments de l'Ajuntament fa que la Brigada d'Obres i Serveis de l'Ajuntament hagi hagut de fer serveis extraordinaris. Atès que la realització d'aquestes tasques s'ha considerat necessària i convenient pel correcte funcionament dels serveis corresponents. Atès que les relacions han estat conformades pels corresponents caps de serveis Atès que en el pressupost ordinari per a l'any 2008, hi ha consignació pressupostària suficient per fer front a aquesta despesa, de conformitat amb la proposta de la Regidoria delegada de Règim Intern, s'acorda per unanimitat: PRIMER.- Remunerar fins a la quantitat de disset mil quinze euros amb quaranta-un cèntims (17.015,41 ) els serveis extraordinaris efectuats pel personal dels diversos serveis d'aquest Ajuntament, en el període comprès entre el 15 d'abril al 15 de maig de 2008, segons relació detallada que s'adjunta. SEGON.- Remunerar fins a la quantitat de mil cent noranta-sis euros amb trenta-vuit cèntims (1.196,38 ) corresponent als serveis nocturns efectuats pel personal de la Policia local , durant el mes de maig de 2008. TERCER.- Remunerar fins a la quantitat de sis-cents seixanta-dos euros amb cinquanta-tres cèntims (662,53) corresponent a les tasques de cap de servei efectuades per agents de la Policia local durant el mes de maig de 2008. QUART.- Remunerar fins a la quantitat de tres-cents trenta-quatre euros amb noranta cèntims (334,90 ) corresponent a les tasques efectuades com a coordinador de serveis pels administratius de la Policia local durant el mes de maig de 2008. CINQUÈ.- Remunerar fins a la quantitat de tres-cents setanta euros amb vuit cèntims (370,08 ) corresponent a les assistències a judicis dels agents de la Policia local, durant el mes de maig de 2008. SISÈ.- Remunerar fins a la quantitat de dos-cents divuit euros amb noranta-cinc cèntims (218,95 ) corresponent al pagament del complement de festivitat als agents de la Policia Local, per haver treballat els dies previstos en l'Acord de condicions de treball del personal funcionari de l'ajuntament de Canet de Mar, durant el mes de maig de 2008. SETÈ.- Autoritzar i disposar les despeses amb càrrec a les corresponents partides del pressupost general per a l'any 2008. 5.- RELACIÓ DE DECRETS DES DEL DIA 5 FINS AL 9 DE MAIG DE 2008 Núm. de Data Contingut Signatura Decret 466 05.05.08 Aprovació despeses cursos EAPC Alcalde 467 05.05.08 Modificació de pressupost Alcalde 468 05.05.08 Llicència obres C/ Romaní, xx Òscar Figuerola 469 05.05.08 Tràmit d'audiència a SGS Tecnos i Alcalde Construcciones Solius 470 05.05.08 Imposició sanció persones físiques 05/05/08 Alcalde 471 05.05.08 Imposició sanció persones jurídiques 05/05/08 Alcalde 472 05.05.08 Presentació proposta Pla Local Joventut Alcalde 473 05.05.08 Aprovació projectes subvenció Secretaria Alcalde General de Joventut 474 06.05.08 Sol·licitud subvenció projectes de Secretaria Alcalde general de Joventut 475 06.05.08 Resolució sancionadora expedients trànsit Alcalde 476 06.05.08 Despeses cursos per a adults Alcalde 477 07.05.08 IRPF mes d'abril Alcalde 478 07.05.08 Notificació ordre de compliment comís del gos Alcalde del senyor JAC 479 07.05.08 Cessió Masoveria Montoya Alcalde 480 07.05.08 Cessió Masoveria Bitxus Alcalde 481 07.05.08 Ampliació parada mercat municipal EG Alcalde 482 07.05.08 Devolució fiances obra plaça Indústria, xx Òscar Figuerola 483 08.05.08 Llicència obres mòdul institut Òscar Figuerola 484 08.05.08 Enderroc habitatge Abell Baix, xx Òscar Figuerola 485 08.05.08 Assabentat empresa de serveis Vall, xx Sílvia Tamayo 486 08.05.08 Despeses Alcalde 487 08.05.08 Retorn garantia definitiva enderroc El Corral Alcalde 488 09.05.08 Modificació de pressupost Alcalde 489 09.05.08 Suspensió provisional restauració Sant Josep, Òscar Figuerola xx 490 09.05.08 Canvi de nom activitat C/ Cuba, xx Sílvia Tamayo 6.- PRECS I PREGUNTES Tot seguit, els regidors procedeixen a preguntar-se mútuament sobre qüestions diverses d'índole i problemàtica municipal. I no havent-hi més assumptes a tractar, s'aixeca la sessió, essent les 23.00 hores de tot el que jo com a secretari certifico. El secretari, L'alcalde, Marcel.lí Pons Duat Joaquim Mas Rius