ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE DATA 19 DE NOVEMBRE DE 2009 Avís: aquesta acta ha estat retocada i se li han tret totes les dades de caràcter personal que contenen, per tal de donar compliment a la legislació de protecció de dades. Caràcter: ordinari Hora que comença: 20.40 hores Hora que acaba: 21.00 hores Lloc: Despatx de l'Alcaldia PRESIDEIX Joaquim Mas i Rius, alcalde HI ASSISTEIXEN Primera tinenta d'alcalde: Cati Forcano Isern Segon tinent d'alcalde: Òscar Figuerola Bernal Tercera tinenta d'alcalde: Sílvia Tamayo Mata Quart tinent d'alcalde: Albert Lamana Grau Cinquè tinent d'alcalde: Rafel Dulsat Ortiz HI SÓN CONVIDATS Francesc Martín Casares Marisol Pacheco Martos Coia Galceran Artigas EXCUSEN LA SEVA ASSISTÈNCIA Antoni Isarn Flores, per estar treballant ACTUA COM A SECRETÀRIA Núria Mompel Tusell, secretària de la corporació. ORDRE DEL DIA 1) Lectura i aprovació, si s'escau, de l'acta de la sessió de data 12.11.09 2) Aprovació relació de despeses 3) Aprovació serveis extraordinaris mes de novembre 4) Aprovació conveni de col·laboració per a pràctiques en empresa incloses en l'acció formativa 2008 amb l'Escola Superior de Turisme BAR, SL, el Servei d'Ocupació de Catalunya i l'Ajuntament de Canet de Mar 5) Aprovació conveni de col·laboració amb Microbank 6) Relació de decrets des del dia 2 fins al dia 6 de novembre de 2009 7) Precs i preguntes DESENVOLUPAMENT DE LA SESSIÓ 1.- LECTURA I APROVACIÓ SI S'ESCAU, DE L'ACTA DE LA SESSIÓ DE DATA 12.11.09 Vista i trobada conforme l'acta de la sessió de la Junta de Govern Local ordinària del dia 12 de novembre de 2009 i de conformitat amb allò que es disposa a l'article 110 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei 8/1987, de 15 d'abril, municipal i de règim local de Catalunya, i l'article 109 del ROF, s'acorda per unanimitat la seva aprovació. 2.- APROVACIÓ RELACIÓ DE DESPESES Vista la relació de despeses de data 19 de novembre de 2009, per import de 242.567,62 , corresponent a la relació de factures F/2009/33 de la mateixa data. Atès que totes aquestes despeses tenen consignació suficient a nivell de vinculació econòmica per autoritzar aquests pagaments, a les diferents partides que s'han d'aplicar del vigent pressupost ordinari i únic per l'exercici de 2009, que fou aprovat pel Ple de l'Ajuntament en sessió 26 de març de 2009. Vist allò que es disposa en els articles 214 i concordants de la Llei RDL 02/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, de conformitat amb la proposta de l'Alcaldia, s'acorda per unanimitat: PRIMER.- Aprovar la relació de despeses de data 19 de novembre de 2009 , per import de 242.567,62 , corresponent a la relació de factures F/2009/33 de la mateixa data. SEGON.- Aprovar la relació de factures F/2009/6 de l'Organisme Autònom Ràdio Canet, per import de 1.286,73 . TERCER.- Aplicar les anteriors despeses a les partides pressupostàries corresponent del pressupost de la corporació municipal de l'any 2009. 3.- APROVACIÓ RELACIÓ SERVEIS EXTRAORDINARIS EFECTUATS DES DEL 15 D'OCTUBRE AL 15 DE NOVEMBRE DE 2009 Vista la relació d'hores extraordinàries presentades pels diferents serveis de l'Ajuntament de Canet de Mar, des del dia 15 d'octubre al 15 de novembre de 2009. Atès que el servei de la Policia local es presta ininterrompudament durant les 24 hores del dia, la qual cosa provoca la necessitat de treballar durant les hores considerades nocturnes. Atès que a la plantilla de la Policia local únicament hi ha quatre caporals, es fa necessari cobrir els seus permisos i descans, per això s'ha habilitat la figura del cap de servei, qui assumeix la responsabilitat del servei. Atès que el personal administratiu de la Policia local, a més de les tasques pròpies del seu lloc de treball dur a terme tasques de coordinació de serveis policíacs. Atès que pel correcte funcionament de les festes i activitats organitzades pels diferents departaments de l'Ajuntament fa que la Brigada d'Obres i Serveis de l'Ajuntament hagi hagut de fer serveis extraordinaris. Atès que la realització d'aquestes tasques s'ha considerat necessària i convenient pel correcte funcionament dels serveis corresponents. Atès que les relacions han estat conformades pels corresponents caps de serveis Atès que en el pressupost ordinari per a l'any 2009, hi ha consignació pressupostària suficient per fer front a aquesta despesa, de conformitat amb la proposta de la Regidoria de règim Intern, s'acorda per unanimitat: PRIMER.- Remunerar fins a la quantitat de vuit mil quatre-cents seixanta-vuit euros amb cinquanta-nou cèntims (8.468,59 ) els serveis extraordinaris efectuats pel personal dels diversos serveis d'aquest Ajuntament, en el període comprès entre el 15 d'octubre i el 15 de novembre, segons relació detallada que s'adjunta. SEGON.- Remunerar fins a la quantitat de nou-cents noranta-set euros amb noranta-dos cèntims (997,92 ) corresponent als serveis nocturns efectuats pel personal de la Policia local i fins a la quantitat de tres euros amb noranta-sis cèntims (3,96 ), corresponent als serveis nocturns efectuats pel personal de Serveis a la Persona, durant el mes de novembre de 2009. TERCER.- Remunerar fins a la quantitat dos-cents trenta euros amb setze cèntims (230,16 ) corresponent a les tasques de cap de servei efectuades per agents de la Policia local durant el mes de novembre de 2009. QUART.- Remunerar fins a la quantitat de quatre-cents set euros amb quaranta cèntims (407,40 ) corresponent a les tasques efectuades com a coordinador de serveis pels administratius de la Policia local durant el mes de novembre de 2009. CINQUÈ.- Remunerar fins a la quantitat de mil cent noranta-cinc euros amb vint-i-nou cèntims (1.195,29 9 corresponent a les assistències a judicis dels agents de la Policia local, durant el mes de novembre de 2009. SISÈ.- Autoritzar i disposar les despeses amb càrrec a les corresponents partides del pressupost general per a l'any 2009. 4.- APROVACIÓ DEL CONVENI DE COL.LABORACIÓ PER A PRÀCTIQUES EN EMPRESA INCLOSES EN L'ACCIÓ FORMATIVA 2008 ENTRE L'ESCOLA SUPERIOR DE TURISME BAR, S.L., EL SERVEI D'OCUPACIÓ DE CATALUNYA I L'AJUNTAMENT DE CANET DE MAR. L'Escola Superior de Turisme BAR, S.L. amb NIF xxxxxx, representada legalment pel Sr. JRC, administrador del centre, imparteix el curs d'Agent de Desenvolupament Turístic amb número 37583/005. Atès que l'Escola Superior de Turisme BART, S.L participa de la convocatòria TRE/555/2008, de 26 de febrer, la qual desplega el procediment de subvencions per a la realització d'accions de formació i estableix la possibilitat de portar a terme una part de la formació fent pràctiques en una empresa. Atès que per realitzar aquestes pràctiques en empresa incloses en l'acció formativa, cal signar un conveni de col·laboració entre l'empresa, el centre de formació i el Servei d'Ocupació de Catalunya. Atès que l'Ajuntament de Canet de Mar, a través de l'Àrea de Promoció Econòmica té interès a col·laborar en la formació pràctica d'alumnes en el sector turístic. Atès que d'acord amb l'article 4 del Reial Decret 631/1993, la realització de les pràctiques no implica l'existència de relació laboral entre els alumnes i l'empresa signant. Vist i trobat conforme el redactat de les estipulacions del conveni de col·laboració a subscriure entre l'Ajuntament de Canet de Mar, el Servei d'Ocupació de Catalunya i l'Escola Superior de Turisme BAR, S.L., el qual s'adjunta com a annex, de conformitat amb la proposta de la Tinència de l'Alcaldia d'Obres, Serveis i Via Pública, Promoció Econòmica, Comerç i Turisme, s'acorda per unanimitat: PRIMER.- Aprovar la subscripció del conveni de col·laboració per a pràctiques en empresa incloses en l'acció formativa 2008 per a l'ocupació entre l'Escola Superior de Turisme BAR, S.L., el Servei d'Ocupació de Catalunya i l'Ajuntament de Canet de Mar. SEGON.- Facultar el senyor alcalde, Joaquim Mas Rius, perquè signi tots els documents que siguin necessaris per dur a terme aquests acords. TERCER.- Notificar aquest acord a les persones interessades a l'efecte oportú. ANNEX 5.- APROVACIÓ CONVENI DE COL·LABORACIÓ ENTRE L'AJUNTAMENT DE CANET DE MAR I MICROBANK L'alcalde president segons allò que es disposa a l'article 113.1.d) del Reial decret 2.568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, resol retirar aquest punt de l'ordre del dia. 6.- RELACIÓ DE DECRETS DES DEL DIA 2 FINS AL DIA 6 DE NOVEMBRE DE 2009 Decret Data Resum Observacions 1236 02/11/2009 Aprovació bases informador ambiental Alcalde 1237 02/11/2009 Targeta minusvàlid Cati Forcano 1238 02/11/2009 Canvi nom nínxol Cati Forcano 1239 02/11/2009 Parella de fet Alcalde 1240 02/11/2009 Incoació expedient responsabilitat patrimonial Alcalde 1241 02/11/2009 Assabentat botiga roba riera Buscarons, xx Sílvia Tamayo 1242 02/11/2009 Aprovació certificació 2 obres 1a planta serveis Alcalde tècnics 1243 02/11/2009 Llicència obres menors, Ferrer Noé, xx Òscar Figuerola 1244 02/11/2009 Nomenament interventora accidental Alcalde 1245 03/11/2009 Nomenament cap accidental de la Policia Local Alcalde 1246 03/11/2009 Contracte menor Els dos pins Alcalde 1247 04/11/2009 Despeses setmanals Alcalde 1248 04/11/2009 Modificació de pressupost mitjançant transferència de Alcalde crèdit 1249 04/11/2009 Estimar parcialment amb descompte expedient Alcalde p090047982 1250 04/11/2009 Estimar administrativament per resolució penal Alcalde expedient 84639 1251 04/11/2009 Declarar inadmissible recurs expedient 81468 Alcalde 1252 04/11/2009 Pagament nòmina alta plans ocupacionals i liquidació Alcalde per baixa 1253 05/11/2009 Alta mercat municipal Alcalde 1254 05/11/2009 Incoació expedient protecció legalitat urbanística i Òscar Figuerola suspensió d'obres carrer Rosselló, xx 1255 05/11/2009 Devolució fiança nau industrial Tupinamba Òscar Figuerola 1256 05/11/2009 Llicències gas Natural Òscar Figuerola 1257 06/11/2009 Obres Menors Òscar Figuerola 1258 06/11/2009 Aprovació nòmina complementària corporació Alcalde 1259 06/11/2009 Incoació expedient sancionador obres carrer Òscar Figuerola Rosselló, xx 7.- PRECS I PREGUNTES Tot seguit, els regidors es pregunten mútuament sobre qüestions diverses d'índole i problemàtica municipal. I no havent-hi més assumptes a tractar, s'aixeca la sessió, essent les 21.00 hores de tot el que jo com a secretària certifico. La secretària L'alcalde, Núria Mompel Tusell Joaquim Mas Rius