ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE DATA 18 DE FEBRER DE 2010 Avís: aquesta acta ha estat retocada i se li han tret totes les dades de caràcter personal que contenen, per tal de donar compliment a la legislació de protecció de dades. Caràcter: ordinari Hora que comença: 20.45 hores Hora que acaba: 22.00 hores Lloc: Despatx de l'Alcaldia PRESIDEIX Joaquim Mas i Rius, alcalde HI ASSISTEIXEN Primera tinenta d'alcalde: Cati Forcano Isern Segon tinent d'alcalde: Òscar Figuerola Bernal Quart tinent d'alcalde: Albert Lamana Grau Cinquè tinent d'alcalde: Rafel Dulsat Ortiz HI SÓN CONVIDATS Antoni Isarn Flores Coia Galceran Artigas Francesc Martín Casares Marisol Pacheco Martos EXCUSEN LA SEVA ASSISTÈNCIA Tercera tinenta d'alcalde: Sílvia Tamayo Mata ACTUA COM A SECRETÀRIA Núria Mompel Tusell, secretària de la corporació. ORDRE DEL DIA 1. Aprovació, si s'escau, de l'acta de la sessió ordinària de la Junta de Govern Local de data 11.02.10 2. Aprovació relació de despeses 3. Aprovació serveis extraordinaris mes de febrer 4. Arxiu procediment del concurs per a la concessió demanial de l'ús privatiu de l'explotació del servei de bar ubicat al camp de futbol municipal 5. Aprovació bases i convocatòria d'una plaça d'interventor interí 6. Ratificació Decret de l'Alcaldia Núm. 84/2010, d'1 de febrer de 2010 7. Relació de decrets des del dia 1 fins al 5 de febrer de 2010 8. Precs i preguntes DESENVOLUPAMENT DE LA SESSIÓ 1.- LECTURA I APROVACIÓ SI S'ESCAU, DE L'ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE DATA 11.02.10 Vista i trobada conforme l'acta de la sessió de la Junta de Govern Local ordinària del dia 4 de febrer i de l'acta de la sessió extraordinària de data 28 de gener de 2010 i de conformitat amb allò que es disposa a l'article 110 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei 8/1987, de 15 d'abril, municipal i de règim local de Catalunya, i l'article 109 del ROF, per unanimitat s'acorda la seva aprovació. 2.- APROVACIÓ RELACIÓ DE DESPESES Vista la relació de despeses de data 18 de febrer de 2010, per import de 21.224,33 , corresponent a la relació F/2010/3 de la mateixa data. Atès que totes aquestes despeses tenen consignació suficient a nivell de vinculació econòmica per autoritzar aquests pagaments, a les diferents partides que s'han d'aplicar amb càrrec del pressupost general prorrogat de l'exercici 2009 pel 2010. Vist allò que es disposa en els articles 214 i concordants de la Llei RDL 02/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, de conformitat amb la proposta de l'Alcaldia, s'acorda per unanimitat: PRIMER.- Aprovar la relació de despeses de data 18 de febrer de 2010 per import de 21.224,33, corresponent a la relació F/2010/3 de la mateixa data. SEGON.- Aplicar les anteriors despeses a les partides pressupostàries corresponent del pressupost prorrogat de l'exercici 2009 pel 2010 de la corporació municipal. 3.- APROVACIÓ RELACIÓ SERVEIS EXTRAORDINARIS EFECTUATS DES DEL 15 DE GENER AL 15 DE FEBRER DE 2010 Vista la relació d'hores extraordinàries presentades pels diferents serveis de l'Ajuntament de Canet de Mar, des del dia 15 de gener al 15 de febrer de 2010. Atès que el servei de la Policia local es presta ininterrompudament durant les 24 hores del dia, la qual cosa provoca la necessitat de treballar durant les hores considerades nocturnes. Atès que a la plantilla de la Policia local únicament hi ha cinc caporals, es fa necessari cobrir els seus permisos i descans, per això s'ha habilitat la figura del cap de servei, qui assumeix la responsabilitat del servei. Atès que el personal administratiu de la Policia local, a més de les tasques pròpies del seu lloc de treball dur a terme tasques de coordinació de serveis policíacs. Atès que pel correcte funcionament de les festes i activitats organitzades pels diferents departaments de l'Ajuntament fa que la Brigada d'Obres i Serveis de l'Ajuntament hagi hagut de fer serveis extraordinaris. Atès que la realització d'aquestes tasques s'ha considerat necessària i convenient pel correcte funcionament dels serveis corresponents. Atès que les relacions han estat conformades pels corresponents caps de serveis Atès que en el pressupost ordinari per a l'any 2009, prorrogat per a l'any 2010, hi ha consignació pressupostària suficient per fer front a aquesta despesa, de conformitat amb la proposta de la Regidoria delegada de Règim Intern, s'acorda per unanimitat: PRIMER.- Remunerar fins a la quantitat de set mil cinc-cents quaranta-tres euros amb vuitanta-quatre cèntims (7,543,84 ) els serveis extraordinaris efectuats pel personal dels diversos serveis d'aquest Ajuntament, en el període comprès entre el 15 de gener a 15 de febrer de 2010, segons relació detallada que s'adjunta. SEGON.- Remunerar fins a la quantitat de mil sis-cents setanta-cinc euros amb trenta- quatre cèntims (1.675,34 ) corresponent als serveis nocturns efectuats pel personal de la Policia, durant el mes de febrer de 2010 i fins a la quantitat de vint-i-cinc euros amb vuitanta-un cèntims (25,81 ) corresponent als serveis nocturns efectuats per personal adscrit a l'àrea de cultura. TERCER.- Remunerar fins a la quantitat cent vint-i-sis euros amb dinou cèntims (126,19 ) corresponent a les tasques de cap de servei efectuades per agents de la Policia local durant el mes de febrer de 2010. QUART.- Remunerar fins a la quantitat de dos-cents cinquanta-cinc euros amb vint cèntims (255,20 ) corresponent a les tasques efectuades com a coordinador de serveis pels administratius de la Policia local durant el mes de febrer de 2010. CINQUÈ.- Remunerar fins a la quantitat de sis-cents cinquanta-vuit euros amb deu cèntims (658,10 ) corresponent a les assistències a judicis dels agents de la Policia local, durant el mes de febrer de 2010. SISÈ.- Remunerar fins a la quantitat de cent vuitanta-sis euros amb seixanta-cinc cèntims (186,65 ) corresponent al complement de festivitat meritat per serveis prestats durant la rua de Carnaval. SETÈ.- Autoritzar i disposar les despeses amb càrrec a les corresponents partides del pressupost general per a l'any 2009, prorrogat per a l'any 2010. 4.- ARXIU PROCEDIMENT DEL CONCURS PER A LA CONCESSIÓ DEMANIAL DE L'ÚS PRIVATIUDE L'EXPLOTACIÓ DEL SERVEI DE BAR UBICAT AL CAMP DE FUTBOL MUNICIPAL Atès que la Junta de Govern Local, en sessió ordinària de data 3 de desembre de 2009, va prendre, entre d'altres, el següent: PRIMER.- Incoar expedient de contractació mitjançant pel procediment obert per a la concessió demanial d'ús privatiu per a l'explotació del servei de bar ubicat al camp de futbol municipal, de conformitat amb les clàusules administratives que s'aproven mitjançant aquest acord. SEGON.- Aprovar el plec de clàusules administratives particulars que haurà de regir aquesta contractació i sotmetre'ls a informació pública, pel termini de vint dies hàbils, mitjançant anunci al BOP, al DOGC i al tauler d'edictes de la Corporació. TERCER.- Aprovar l'expedient de contractació mitjançant procediment obert, oferta econòmicament més avantatjosa, diversos criteris d'adjudicació, per a l'adjudicació de la concessió administrativa de l'ús privatiu del bé de domini públic, bar del camp de futbol municipal per a la seva explotació. QUART.- Publicar l'anunci de licitació en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona, i en el perfil del contractant per tal que, durant el termini de quinze dies naturals, a comptar a partir del dia següent a la publicació en el BOP, es puguin presentar les proposicions que s'estimin pertinents. Atès que durant el termini de presentació de licitacions de la convocatòria pública, que va transcórrer durant els dies 13 i 27 de desembre de 2009 es va presentar una única oferta per part de la senyora FRM. Atès que, d'acord amb l'informe emès pel tècnic municipal d'esports, la Junta de Govern Local, en sessió ordinària de data 7 de gener de 2010, va prendre, entre d'altres, els acords següents: PRIMER.- Declarar vàlida la licitació i adjudicar provisionalment la concessió demanial de l'ús privatiu de l'explotació del servei de bar ubicat al camp de futbol municipal a la senyora FRM, pel preu anual de 4.220 euros, és a dir, 351,67 euros al mes, pagadors entre els dies 1 i 7 de cada mes (actualitzable anualment segons IPC) i d'acord amb les consideracions contingudes en l'informe tècnic transcrit que s'incorporen com a motivació del present acord. SEGON. Notificar i requerir a la Sra. FRM, adjudicatària provisional del contracte, per a que presenti, dins dels quinze dies hàbils següents al de la data de publicació de l'adjudicació provisional en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i en el perfil de contractant, la documentació justificativa de trobar-se la corrent en el compliment de les seves obligacions tributàries i amb la Seguretat Social i qualssevol altres documents acreditatius de la seva aptitud per a contractar, així com constitueixi la garantia definitiva de 1.055 euros, de conformitat a la clàusula VI del plec regulador del present contracte. TERCER. Publicar l'adjudicació provisional del contracte mitjançant anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i en el perfil de contractant Atès que la senyora FRM, en data 15 de febrer d'enguany, va presentar al registre de l'Ajuntament un escrit amb número d'entrada 788 mitjançant el qual renunciava a l'adjudicació provisional del contracte. Atès que no hi ha cap altre licitador que pugui ser adjudicatari del present contracte, de conformitat amb la proposta de l'Alcaldia, s'acorda per unanimitat: PRIMER.- Acceptar la renúncia de la senyora FRM a l'adjudicació provisional del contracte per a la concessió demanial de l'ús privatiu de l'explotació del servei de bar ubicat al camp de futbol municipal. SEGON.- Declarar desert el concurs per a la contractació per a la concessió demanial de l'ús privatiu de l'explotació del servei de bar ubicat al camp de futbol municipal i arxivar l'expedient corresponent. TERCER.- Publicar aquest acord mitjançant anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i en el perfil de contractant. 5.- EXAMEN I APROVACIÓ BASES CONVOCATÒRIA DEL PROCÉS SELECTIU PER A LA PROVISIÓ D'UNA PLAÇA D'INTERVENTOR INTERÍ PEL SISTEMA DE CONCURS Atès que el Ple de l'Ajuntament en sessió de data 26 de febrer de 2009, va acordar aprovar el pressupost General de 2009, que ha estat prorrogats per a l'any 2010 Atès que a la plantilla de personal funcionari d'aquest Ajuntament, per a l'any 2009, hi havia una plaça d'interventor, que actualment està vacant i que a més està dotada pressupostàriament. Atès que havent-se fet gestions davant la Direcció General d'Administració Local i el Col·legi Oficial de Secretaris, Interventors i Tresorers de Catalunya, ha estat impossible cobrir la vacant amb un habilitat nacional. Atès que es considera necessari i convenient tenir aquest lloc de treball cobert, per un funcionari del grup A1. Considerant que l'adopció d'aquest acord es competència d'aquesta Junta de Govern Local, en virtut de les delegacions efectuades per l'Alcaldia mitjançat Decret núm. 632/2007, de 5 de juliol, Vistes i trobades conforme les bases de la convocatòria per cobrir aquests llocs de treball i tenint en compte allò que es disposa en els articles 282 i següents del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya, així com els articles 32 i següents del Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les Entitats Locals, de conformitat amb la proposta de la Regidoria delegada de Règim Intern, s'acorda per unanimitat: PRIMER: Aprovar les bases per a la provisió de forma interina d'una plaça d'interventor, per concurs lliure, vacants a la plantilla de funcionaris d'aquest Ajuntament i convocar el corresponent concurs per a la cobertura d'aquesta plaça. Bases de la convocatòria per cobrir de forma interina la plaça d'interventor de l'ajuntament de Canet de Mar, mitjançant concurs 1. Objecte de la convocatòria És objecte d'aquesta convocatòria la provisió, amb caràcter interí, del lloc de treball d'Interventor d'aquesta Corporació, reservat a funcionaris amb habilitació de caràcter estatal, subescala d'intervenció, categoria d'entrada, d'acord amb el que disposa l'art. 2 del RD 1732/1994, de 29 de juliol, sobre provisió de llocs de feina reservats a funcionaris d'Administració Local amb habilitació de caràcter estatal. La descripció de la plaça és la següent: - Denominació entitat: Ajuntament de Canet de Mar. - Personal: Interí. - Denominació del lloc: Intervenció classe segona. - Grup: A1. - Nivell de destinació: 30. - Vacants: 1. - El procediment de selecció: concurs oposició. 2. Tasques a realitzar Exercir les funcions públiques necessàries d'Intervenció de la Corporació, que inclou el control i la fiscalització interna de la gestió econòmica financera i pressupostària. 3. Requisits dels aspirants Per ser admesos a aquesta convocatòria, els aspirants hauran de complir en la data d'acabament del termini de presentació d'instàncies els següents requisits: a) Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici del que disposa l'art. 57 de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'estatut bàsic de l'empleat públic. b) Tenir complerts els setze anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa. c) Trobar-se en possessió d'alguna de les següents titulacions: Llicenciat en dret, Llicenciat en ciències polítiques i de l'administració, Llicenciat en Sociologia, Llicenciat en administració i direcció d'empreses, Llicenciat en economia, Llicenciat en ciències actuarials i financeres o títol de grau corresponent. d) No patir cap malaltia ni defecte físic o psíquic que pugui impedir el desenvolupament de les funcions corresponents. e) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de les Administracions Públiques ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de la funció pública. f) Acreditar el coneixement de Català. S'exigeix posseir el certificat de Nivell C de llengua catalana, acreditat per la Junta Permanent de Català de la Generalitat de Catalunya, o algun dels certificats o títols equivalents que s'esmenten a l'annex del Decret 14/94, de 8 de febrer (Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya 11-2-1994). En cas que algun dels concursants no compti amb el certificat o títol esmentats, el tribunal de valoració del concurs avaluarà aquests coneixements. En aquest cas, els membres del tribunal hauran de ser assessorats, si s'escau, pel personal amb títol idoni per avaluar el coneixement de la llengua catalana. 4. Presentació d'instàncies Els aspirants que vulguin prendre part en aquesta convocatòria formularan la sol·licitud que adreçaran al president de la corporació i es podrà presentar al registre general de l'ens, durant el termini de 20 dies naturals, comptadors a partir del següent al de la publicació de l'anunci de convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat, en qualsevol de les formes que determina l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. En la instància els aspirants hauran de manifestar que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides en la base tercera, referides sempre a la data de finalització del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds i aportaran els documents compulsats, que acreditin els mèrits al·legats. També adjuntaran fotocòpia del DNI, currículum vitae i el títols i documentació acreditativa dels requisits que es preveuen a la base tercera, apartats c) i f). 5. Admissió d'aspirants Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, la Presidència declararà els aspirants admesos i exclosos mitjançant resolució municipal que es farà pública en el taul