ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE LA JUNTA DE GOVERN LOCAL DE DATA 23 D'OCTUBRE DE 2013 Avís: aquesta acta ha estat retocada i se li han tret totes les dades de caràcter personal que contenen, per tal de donar compliment a la legislació de protecció de dades. Caràcter: ordinari Hora que comença: 19.30 hores Hora que acaba: 19.55 hores Lloc: Despatx de l'Alcaldia PRESIDEIX Segon tinent d'alcalde: Toni Romero Carbonell HI ASSISTEIXEN Tercer tinent d'alcalde: Laureà Gregori Fraxedas Quart tinent d'alcalde: Albert Lamana Grau Cinquena tinenta d'alcalde: M. Assumpció Sánchez Salbanyà EXCUSEN LA SEVA ASSISTÈNCIA Jesús Marín i Hernàndez, alcalde Primera tinenta d'alcalde: CatiForcano Isern ACTUA COM A SECRETÀRIA Núria Mompel Tusell, secretària municipal.També hi assisteix Daniel Martín Enrique, interventor municipal ORDRE DEL DIA 1) Aprovació, si s'escau, de l'acta de la sessió ordinària de la Junta de Govern Local de data 17.10.13 2) Aprovació relació de despeses 3) Aprovació devolució complement garantia definitiva contracte prestació servei de neteja de les dependències municipals anys 2011-2013 4) Adjudicació contracte per a la prestació del servei de psicologia i logopèdia de Canet de Mar 5) Aprovació addenda econòmica al conveni amb el Consorci Universitari Centre Associat de la UNED província de Barcelona, curs acadèmic 2013/2014 6) Concessió llicència d'obres menors pera la legalització de les actuacions fetes a l'antiga esplanada d'aparcament i petanca, al rial de can Figuerola, S/N, parcel·la 57 polígon 2 de la rústica 7) Relació de decrets des del dia 7 fins al dia 11 d'octubre de 2013 8) Precs i preguntes DESENVOLUPAMENT DE LA SESSIÓ 1.- LECTURA I APROVACIÓ SI S'ESCAU, DE L'ACTA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DE DATA 17.10.13 Vista i trobada conforme l`acta de la sessió de la Junta de Govern Local ordinàriadel dia 17 d'octubre de 2013 i de conformitat amb allò que es disposa a l'article 110 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei 8/1987, de 15 d'abril, municipal i de règim local de Catalunya, i l'article 109 del ROF, per unanimitat sen'acordal'aprovació. 2.- APROVACIÓ RELACIÓ DE DESPESES Vista la relació de despeses de data 23 d'octubre de 2013, de l'Ajuntament per import de 173.772,07 , corresponent a la relació de la mateixa data, Atès que totes aquestes despeses tenen consignació suficient a nivell de vinculació econòmica per autoritzar l'aprovació de la despesa a les diferents partides que s'han d'aplicar del vigent pressupost ordinari i únic per l'exercici de 2013, que fou aprovat pel Ple de l'Ajuntament en sessió 29 de novembre de 2012. Vist allò que es disposa en els articles 214 i concordants de la Llei RDL 02/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, de conformitat amb la proposta de la Tinència de l'Alcaldia d'Hisenda i Règim Intern, s'acorda per unanimitat: PRIMER.- Aprovar la relació de despeses de data 23 d'octubre de 2013, per import de 173.772,07 , corresponent a la relació F/2013/33 de la mateixa data. SEGON.- Aplicar les anteriors despeses a les partides pressupostàries corresponents del pressupost de la corporació municipal de l'any 2013. 3.- APROVACIÓ DEVOLUCIÓ COMPLEMENT GARANTIA DEFINITIVA CONTRACTE PRESTACIÓ SERVEI NETEJA DE LES DEPENDÈNCIES MUNICIPALS ANYS 2011-2013 Atès que la Junta de Govern Local, en sessió de data 17 d'octubre de 2013, va acordar disposar el retorn de la garantia definitiva dipositada mitjançant aval núm. 01009847 per la Caja de Ahorros del Mediterráneo, en aquesta corporació en data 17 de febrer de 2011, per l'empresa Limserco, SL, i que puja un import de 39.987,35 . Atès que en data 27 de juliol de 2012, es va formalitzar amb la llavors adjudicatària del servei de neteja de les dependències municipals, Limserco, SL, una modificació del contracte la qual cosa va implicar que en data 31 de juliol de 2012 procedís a dipositar un complement de la garantia definitiva per import de 13,97 . Atès que en l'acord pres en data 17 d'octubre d'enguany, per error, no es va disposar el retorn de l'esmentat complement de la garantia definitiva, de conformitat amb la proposta de l'Alcaldia, s'acorda per unanimitat: PRIMER.- Disposar el retorn del complement de la garantia definitiva dipositada en aquesta corporació en data 31 de juliol de 2012, per l'empresa Limserco, SL, i que puja un import de 13,97 . SEGON.- Comunicar aquest acord a la interessada i a la tresoreria municipal per tal que procedeixi al retorn de l'esmentada garantia. 4.- ADJUDICACIÓ CONTRACTE PER A LA PRESTACIÓ DEL SERVEI DE PSICOLOGIA I LOGOPÈDIA DE CANET DE MAR Atès que la Junta de Govern Local, en sessió de data 30 de juliol de 2013, va acordar incoar expedient per a la contractació del servei de psicologia i logopèdia de Canet de Mar, així com aprovar el plec de clàusules administratives i prescripcions tècniques particulars que havien de regir l'esmentada contractació. Atès que l'anunci de licitació es va publicar al DOGC núm. 6436 de data 9/08/2013, així com al perfil de contractant en data 1/08/2013. Atès que dins del termini de presentació de proposicions s'ha presentat una oferta per part de la Fundació privada del Maresme pro persones amb disminució psíquica, tal i com consta en el certificat emès per la secretària de la Corporació en data 04/09/2013. Atès que en data 4/092013, es va procedir a l'obertura dels sobres A i B aixecant-se les corresponents actes per part de la Mesa de Contractació. Atès que en data 30/09/2013 la tècnica d'Educació, Maria Artigas i Gurri, va emetre un informe de valoració de la documentació presentada en el sobre B. Vista l'acta de valoració del sobre B i obertura del C emesa per la Mesa de Contractació, en data 1 d'octubre de 2013, el contingut literal de la qual és el següent: "Lloc: Despatx annex a l'Alcaldia Data: 01/10/2013 Horari: 13:40 h. Hi assisteixen: Albert Lamana Grau, president per delegació de l'Alcalde Maria Artigas Gurri, tècnica d'Educació Daniel Martín Enrique. interventor de la Corporació Núria Mompel i Tusell, secretària de la Corporació. Cristina Cabruja i Sagré, que actua com a secretària de la Mesa de Contractació Licitador: LS, en representació de la Fundació del Maresme pro persones amb disminució psíquica Desenvolupament de la sessió 1. L'objecte de la sessió és la valoració de la documentació tècnica presentada en el sobre B per l'únic licitador presentat, així com l'obertura del sobre C aportat en el procediment obert per a la contractació del servei de psicologia i logopèdia de Canet de Mar, convocat per acord de la Junta de Govern Local en sessió de data 30 de juliol de 2013, publicat en el DOGC núm. 6436 de data 9 d'agost de 2013 i en el perfil de contractant de l'Ajuntament de Canet de Mar en data 1 d'agost de 2013. 2. De l'acta de qualificació de la documentació que es va dur a terme el 4.09.2013, es va deduir que l'únic licitador presentat havia aportat tota la documentació exigida pel PCAP. 3. La Mesa de Contractació va donar trasllat del sobre B a la tècnica d'Educació per a la seva valoració, la qual en data 30.09.2013 ha emès un informe, el contingut literal del qual és el següent: "Maria Artigas Gurri, tècnica d'Educació de l'Ajuntament de Canet de Mar, en relació a la valoració de la documentació tècnica relativa al criteris d'adjudicació que depenen d'un judici de valor, concretament al projecte tècnic desenvolupat per l'única empresa licitadora del procediment obert incoat per la contractació del Servei Municipal de Psicologia i Logopèdia, emet l'informe següent: Criteri que s'avalua Puntuació Puntuació màxima obtinguda A.- Qualitat tècnica del projecte de condicions 34 25 de prestació del servei als usuaris. A.1.- Definició del model de servei 12 9 Comentari Model de servei clarament definit i ben formulat. Recull els objectius del servei interns dels servei i les seves funcions tan a nivell intern com extern: usuaris, famílies i altres agents dels territori, també en relació al treball transversal i en xarxa. A.2.- Definició de la metodologia. 12 10 Comentari Bona definició del procediment de treball tant a nivell tècnic com respecte dels diferents àmbits d'actuació. Usuaris. Les diverses modalitats d'atenció estan correctament definides i justificades. Conté proposta d'organització de grups psicoterapèutics o reeducatius força desenvolupada.. A.3- Proposta organitzativa 10 6 Comentari Fa proposta de personal adequada i ajustada al plec de condicions. Conté proposta horari amb el desglossament de les diferents tasques que es faran dins del mateix. Fa proposta d'avaluació del servei, d'organització d'expedients. Aporta models de documents. Criteri que s'avalua Puntuació Puntuació màxima obtinguda B.- Propostes de millora 6 3,5 B.1.- Mesures associades a la interacció professional, 3 1,5 tècnica i organitzativa Comentari Es presenta proposta de periodiciació de les reunions de coordinació entre els diversos professionals que intervenen en l'atenció a l'usuari. Es considera la proposta limitada. B.2.- Disponibilitat de professionals no exigits 3 2 obligatòriament. Comentari Es posa a disposició el grups d'especialistes de què disposa la Fundació Maresme i el CDIAP del Maresme. Aquest és l'informe que emet la qui subscriu a Canet de Mar a trenta de setembre de 2013." 4. Seguidament el president procedeix a llegir la puntuació assolida pel licitador en els criteris establerts a la clàusula XII.1 apartat "criteris que depenen d'un judici de valor" del PCAP, essent la següent: QUALITAT TÈCNICA DEL PROJECTE (fins a 34 punts) Puntuació Puntuació obtinguda màxima Definició model servei 12 punts 9 punts Definició metodologia a emprar 12 punts 10 punts Proposta organitzativa 10 punts 6 punts PROPOSTES DE MILLORA (fins a 6 punts) Puntuació Puntuació obtinguda màxima Mesures associades a la 3 punts 1,5 punts interacció professional, tècnica i organitzativa Disponibilitat de professionals no 3 punts 2 punts exigits obligatòriament PUNTUACIÓ TOTAL Qualitat tècnica del projecte 25 punts Propostes de millora 3,5 punts TOTAL 28,5 punts 5. Tot seguit el president obre el sobre C del licitador presentat, deixant-se constància en acta, en els següents termes: Oferta d'equips informàtics i de comunicació adscrits al Oferta servei econòmica Ordinador portàtil Telèfon mòbil Punt de connexió a amb un mínim de internet amb 4 Gb de RAM mòdem USB 61.472,43 3 2 1 6. El president informa el licitador presentat que un cop efectuades les oportunes operacions aritmètiques per tal de determinar la puntuació assolida, s'aixecarà la corresponent acta per part de la Mesa." Vista l'acta de la reunió de la Mesa Contractació de data 1 d'octubre de 2013, pel que s'emet la proposta de contractació, el contingut literal de la qual és el següent: "Lloc: Despatx annex a l'Alcaldia Data: 01/10/2013 Horari: 14:00 h. Hi assisteixen: Albert Lamana Grau, president per delegació de l'Alcalde Maria Artigas Gurri, tècnica d'Educació Daniel Martín Enrique. interventor de la Corporació Núria Mompel i Tusell, secretària de la Corporació. Cristina Cabruja i Sagré, que actua com a secretària de la Mesa de Contractació Desenvolupament de la sessió 1. L'objecte de la sessió és la valoració del criteri inclòs en la clàusula XII.1 apartat "criteris avaluables de forma automàtica" del PCAP que regeix la present contractació, en els termes següents: a) oferta econòmica: 40 punts. El pressupost base de licitació fixat a la clàusula IV del present plec podrà ser millorat a la baixa, atribuint-se una ponderació de fins 40 punts. L'oferta econòmica s'avaluarà quantitativament en funció del seu percentatge de baixa respecte del pressupost de licitació, rebent la màxima puntuació aquella - o aquelles ofertes - la baixa de la qual, en percentatge, sigui igual a la mitja aritmètica de les baixes, també en percentatge, de totes les ofertes admeses, augmentada en cinc punts; la puntuació d'aquelles ofertes el percentatge de baixa de les quals difereixi, en més o en menys, de la baixa més cinc punts, anirà descendent linealment. Es puntuaran en zero punts aquelles ofertes la baixa de les quals sigui igual o superior a la mitja aritmètica de les baixes, en percentatge, de totes les ofertes admeses, augmentada en deu punts. b) oferta d'equips informàtics i de comunicació adscrits al servei: 20 punts, els quals es repartiran de la manera següent: 1. Per cada ordinador portàtil amb un mínim de 4 Gb de RAM i equipat amb Windows 7 s'atorgaran 5 punts, fins a un màxim de 15 punts. 2. Per cada telèfon mòbil, fins a un màxim de dos, 1,5 punts. 3. Per cada punt de connexió a internet amb mòdem USB 1 punt, fins a un màxim de 2. 2. A continuació la Mesa de contractació passa a realitzar la valoració de la documentació presentada en el sobre C en els termes següents: Oferta econòmica (fins a 40 punts) Mitja aritmètica de les baixes: 2,04 Màxima puntuació (40 punts): 7,04 Mínima puntuació (0 punts): 12,04 LICITADOR OFERTA % BAIXA PUNTS FUNDACIÓ PRIVADA DEL 2,04 MARESME 61.472,43 11,59 Oferta equips informàtics i de comunicació (fins a 20 punts) Oferta d'equips informàtics i de comunicació adscrits al servei Licitador Ordinador portàtil Telèfon mòbil Punt de connexió amb un mínim de 4 a internet amb Gb de RAM mòdem USB Fundació 15 punts 3 punts 1 punt Maresme Puntuació Total Tenint en compte la puntuació obtinguda pel licitador en la valoració de tots i cadascun dels criteris establerts a la clàusula XII.1 del PCAP, el resultat final és el següent: LICITADOR PUNTS FUNDACIÓ PRIVADA DEL MARESME 59,09 A la vista de l'anterior informe, la mesa de contractació acorda per unanimitat elevar a l'òrgan de contractació la proposta d'adjudicació del contracte a favor de l'empresa Fundació Privada del Maresme pro Persones amb Disminució Psíquica, atès que ha estat l'únic licitador presentat i compleix totes i cadascuna de les condicions fixade