La Rua tindrà lloc a Canet de Mar, el dissabte dia 1 de març, a partir de 2/4 de 7 de la tarda. La concentració de les comparses es farà al capdamunt de l'Av. Dr. Marià Serra, a les 6 de la tarda. La cercavila passarà per l'Av. Dr. Marià Serra, riera del Pinar, riera Buscarons, riera Gavarra, Verge de Montserrat i finalitzarà a l'Av. General Moragues. A partir d'aquí, es recomana a totes les comparses que apaguin la música i retirin les carrosses seguint les indicacions de la policia local. NORMES DE PARTICIPACIÓ 1.-Podran participar-hi comparses formades per grups de 10 a 20 persones o per grups de més de 20 persones que s'hauran d'inscriure al Centre Cívic i Cultural Vil·la Flora, tel. 93 795 46 25, abans del dia 24 de febrer (matins de 9 a 2h - tardes de 5 a 8h) 2.- La concentració de la Rua serà al capdamunt de l'Av. Dr. Marià Serra a les 6 de la tarda, la Rua sortirà a 2/4 de 7. El grup que es presenti amb un retard de més de cinc minuts perdrà un punt en la classificació. I així successivament, cada 5 minuts. 3.- El tema de les disfresses serà completament lliure. 4.- Les comparses hauran d'assolir un cert raser de disfressa i d'enginy per participar en el concurs. Raser o nivell que es decidirà per la Comissió del Carnaval. 5.- L'ordre de les Comparses a la Rua es determinarà en el sorteig que es farà el dijous dia 27 de febrer a 2/4 de 9 del vespre a l'envelat de Vil·la Flora. A aquest sorteig, hi haurà d'assistir un representant de cada comparsa. 6.- Cada comparsa haurà de portar en un lloc ben visible el número d'ordre que li correspon. El responsable de cada comparsa haurà de portar un braçalet de color vermell amb el número visible. Aquesta persona haurà d'atendre les instruccions dels organitzadors. 7.- El Jurat estarà format per un representant de cada comparsa. Ocuparà la presidència del Jurat un representant de la Comissió del Carnaval. 8.- Les comparses podran realitzar els seus balls durant el trajecte, sense aturar la seva marxa. El punt oficial per aturar- se a realitzar el ball serà davant de la plaça Mercat i no podrà durar més de 3 minuts. En aquest punt el jurat tindrà un lloc reservat per fer les seves valoracions. 9.- Es lliuraran trofeus a les tres millors comparses locals el mateix dia, en el decurs del ball. També hi haurà un trofeu a la millor carrossa i si s'escau un trofeu per a la millor comparsa no local. La concessió serà atorgada pel Jurat i el veredicte serà inapel·lable. La millor comparsa local tindrà la possibilitat d'organitzar l'arribo de l'any següent, juntament amb les comparses que hi vulguin col·laborar. 10.- Cada comparsa rebrà una petita subvenció depenent del nombre de participants. NORMES DE SEGURETAT 1.- És obligatori que cada carrossa o vehicle participant porti un extintor en vigència. 2.- Els generadors hauran d'estar situats en un lloc visible i accessible. No es pot transportar en cap cas combustible a les carrosses ni realitzar tasques d'avituallament de combustible durant el recorregut. 3.- Els eixos de les carrosses també hauran d'estar situats en un lloc visible. La comparsa s'haurà de proveir de voluntaris a peu que garanteixin que no s'hi apropi ningú. S'haurà de posicionar un voluntari encapçalant el vehicle tractor per tal d'anar alliberant de persones el camí del vehicle. 4.- La velocitat de la cercavila vindrà marcada per la primera comparsa i la resta s'hauran d'adaptar a aquesta. S'ha de mantenir la cercavila compactada (respectant una distància de seguretat en tot el recorregut). 5.- Les mides de les carrosses han de permetre el seu pas per tot el recorregut (atenció especial a la cruïlla de les rieres Buscarons i Gavarra) El vehicle tractor haurà d'estar en perfecte estat d'ús, sota la responsabilitat dels conductors. El sistema d'enganxament haurà d'estar homologat. 6.- No es poden realitzar espectacles pirotècnics ni utilitzar material pirotècnic durant la cercavila. 7.- Els conductors dels vehicles s'hauran de sotmetre a un control d'alcoholèmia previ a l'inici de la cercavila. · En cas de pluja la rua es farà el diumenge dia 2 de març. Si també plou passarà a fer-se el dissabte dia 8 de març. · Qualsevol incidència no prevista en aquestes normes serà resolta per la Comissió. · La inscripció en aquest concurs de comparses suposa la total acceptació d'aquestes normes. · Les comparses que ho desitgin podran comprar el tiquet del sopar (entrepà i beguda) al bar de l'envelat en el transcurs del ball. Les que vulguin taula i cadires ho hauran de comunicar el dia de la inscripció o el dia del sorteig, indicant el nombre de persones. Ajuntament de Canet de Mar Àrea de Festes - Comissió del Carnaval