Entre les darreres feines dutes a terme pels operaris de la Brigada d'Obres i Serveis de l'Ajuntament, hi ha l'arranjament del pas subterrani de la riera Sant Domènec. Com ja s'ha fet en altres passos del municipi, com el de la riera de la Torre a principis d'any, la part baixa de la riera presentava un problema d'embassament d'aigua, tant la de la pluja, que no acabava d'arribar al mar, com a la inversa, l'aigua de mar quan hi havia temporal marítim.
Entre les feines que han fet, s'ha procedit a modificar les pendents per facilitar així la sortida de l'aigua. L'aigua embassada dóna molts problemes d'olors, brutícia i també és espai on fa niu el mosquit tigre. D'aquí que calgués arreglar-ho ràpidament, abans de l'arribada de l'estiu.
A banda del vessant sanitari, també s'ha tingut en compte la imatge d'aquest pas, que és entrada a la zona de platja. per això els treballadors de la Brigada han pintat també tota la zona del pas subterrani, tasca que s'ha hagut de repetir perquè per desgràcia massa sovint patim actituds incíviques i ja hi ha qui s'ha dedicat a pintar i embrutir les parets.
L'arranjament del pas de la riera Sant Domènec forma part de les actuacions de l'Ajuntament per preparar el municipi i sobretot la zona costanera de cara a l'estiu.